אפילציה בתל אביב

אפילציה בתל אביב – איך לבחור את המקום הטוב ביותר בעיר?

רבים מאיתנו מאסו בשיטות הסרת השיער הישנות והמשעבדות וחולמים על גוף חלק ואסתטי שיאפשר לנו ללבוש מה שנרצה באופן ספונטני בלי להסתגר בחדר האמבטיה כדי להסיר שיער בשעווה או באמצעות משחה שמעלה ניחוחות לא נעימים ובלי להתגלח ולקבל קוצים שחורים לאחר יומיים.

בין הדרכים היעילות שיכולות להסיר כמות גדולה של שיער ולהשמיד את השורשים הסוררים ניתן למצוא את הלייזר, האינפרא האדום ואת האפילציה שהיא שיטה וותיקה שקיימת כבר מהמאה ה- 19. היום יכולים כל אחד וכל אחת שנמצאו מתאימים לטיפול לבחור בין מגוון מכוני הסרת שיער שמתמחים בשיטת האפילציה או בשיטות אחרות של הסרת שיער.

מה זה בעצם אפילציה?

הסרת שיער באפילציה מתבצעת על ידי החדרת מחט לזקיקי השיערות כאשר המחט מתמקדת בכל זקיק בנפרד, מעלה את הטמפרטורה של כלי הדם שדואגים להזנתו וגורמת להם להיקרש כך שהם לא מסוגלים לספק לשערות הזנה והשיערות מושמדות.

כדי להסיר את השיער לא צריך לגלח את המקום – מספיק שהשיערה תצא קצת מהעור כדי לבצע את הטיפול. עצם העובדה שלא צריך להמתין עד שהשיערה תגדל מאפשר למטופלים לבצע אפילציה בפנים. הטיפולים אומנם נמשכים זמן רב ביחס לשיטות אחרות אך אינם דורשים המתנה רבה בין טיפול לטיפול כמו במקרה של הסרת שיער בלייזר שיכול להתבצע פעם בחודשיים בערך. את טיפולי האפילציה ניתן לבצע אפילו פעמיים בשבוע ולהתקדם בטיפול.

למי הטיפול מתאים?

טיפולי הסרת שיער באפילציה מתאימים לאנשים רבים, האפילציה אפילו מתאימה לבעלי שיער בהיר – מדובר על אוכלוסייה שפחות מתאימה לטיפולי הסרת שיער בשיטות הפופולאריות – הסרת שיער בלייזר והסרת שיער באינפרא אדום (למרות שגם בנושא זה חלו התפתחויות ושיפורים).

למרות שהשיטה מתאימה לאוכלוסייה רבה היא לא מתאימה לאנשים שחולים בסוכרת בדרגה חמורה, לבעלי מחלות עור ולאנשים שעירים מאוד משום שהטיפול שלהם יהיה ארוך באופן מיוחד.

תופעות לוואי של אפילציה

כמו לכל טיפול גם להסרת שיער באפילציה יש תופעות לוואי אפשריות. טיפולי אפילציה יכולים לגרום להופעת פצעונים בגוף, הפצעונים הללו מגלידים אחרי מספר ימים. במקרים מסוימים עלול הטיפול להשאיר צלקות או כתמי פיגמנטציה ואף לגרום לכוויות. ניתן להפחית את הסיכונים באמצעות בחירה במכון מקצועי ואמין והפחתת החשיפה לשמש במשך 3 שבועות אחרי הטיפול תוך מריחת קרם הגנה בתדירות גבוהה. יש לציין כי הטיפול כואב לכן מומלץ להשתמש במשחת אלחוש לפני תחילת הטיפול.

איך להפחית את הסיכונים של הטיפול?

כפי שציינו – ניתן להפחית את הסיכונים להופעת תופעות לוואי על ידי בחירה במכון מקצועי וותיק. כדי לבחור במכון איכותי יש לוודא שהמטפל הוסמך כהלכה וצבר ניסיון, שהמכון נקי – בעיקר שהמחטים חדשות, שהמטפל מספק הסברים מפורטים ומבצע תיאום ציפיות כדי שלא יהיו אי הבנות, שהמכון מספק אחריות על הטיפול ושכל מטופל מקבל יחס אישי וליווי לאורך כל התהליך.

אפילציה – מחט חשמלית בתל אביב

אנשים שמתגוררים במרכז יכולים למצוא הרבה מכונים שמתמחים בטיפולי אפילציה בתל אביב כך שהם יכולים לבצע טיפול אפילציה בבן יהודה בתל אביב או טיפול אפילציה ברמת אביב ג'. כמו כן, ניתן לבצע טיפולי אפילציה בתל אביב ברחוב גורדון ובמכונים נוספים.

לפני שבוחרים מכון מקצועי שמתמחה בביצוע טיפולי אפילציה בתל אביב יפו או בערים אחרות יש לוודא שהמחיר הוגן, לרוב יגבו המכונים את המחירים לפי שעה כך ש- 15 דקות של טיפול יעלו בסביבות 70 ₪.

באמצעות בדיקה מקיפה ועיון באתרים שעורכים השוואות של אפילציה בתל אביב ובוחנים מחירים יהיה ניתן לקבל מושג רחב יותר על מחירי השוק. יש לזכור לבחון את המכון היטב ולא ללכת שולל אחר מחירים נמוכים מאוד. מעבר לזאת חשוב לפנות אל הסובבים ולבקש חוות דעת על מכונים שונים שמתמחים בטיפולי אפילציה בתל אביב המלצות רבות על מכונים טובים יגדילו את הסיכוי לבחור במכון איכותי.

להגדיל את סיכויי ההצלחה עם מכון מקצועי

מכוני אפילציה בתל אביב ובאזורים נוספים ברחבי הארץ שמעסיקים מטפלים מקצועיים שעברו הסמכה, צברו ניסיון וטיפלו בלקוחות רבים יוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה של טיפול האפילציה ואף להגיע להסרה של כ- 95% מהשיער המיותר. מטופלים שעברו את הטיפולים בהצלחה יכולים לבוש בגדים קצרים וללכת לים או לבריכה בלי לחשוב פעמיים כך שניתן לומר שחל שיפור באיכות החיים שלהם ושהם זוכים בחופש.