הסרת שיער אפילציה

הסרת שיער אפילציה או בשפתה המקצועית – אלקטרוליזה היא שיטה נפוצה של הסרת שיער לא רצוי.

הסרת שיער אפילציהמחט קטנה ודקה מוכנסת לתוך פתח העור שבו צומח שיער (נקראים זקיקי שיער).  ברמה נמוכה זרם חשמלי עובר דרך המחט או לתוך העור והורס את זקיק השיער. השיער אינו מסוגל לגדול בחזרה באזור שבו הזקיק נהרס.

התהליך של  הסרת שיער באפילציה יכול להיות איטי ודורש מספר טיפולים כדי להרוס את זקיקי השיער. טיפול יכול להיות לא נוח, התחושה מתוארת לעתים של החשמליות קטנות בעור. ההרס של כל זקיק שיער אדם יכול לקחת משניה עד 20 שניות.

למה לצפות לאחר הטיפול אפילציה

לאחר אפילציה, עור המטופל עשוי להיות אדום, נפוח ורגיש באופן זמני. ייתכן שתזדקקו לטיפולים נוספים כדי להסיר את כל השיער לא רצוי באופן קבוע. אתה צריך לשים לב לאי צמיחת  שיער לא רצוי באזור המטופל בתוך מספר שבועות עד חודשים לאחר הטיפול הראשוני.

לאיזה אזורים בגוף אפילציה מיועדת ?

אפילציה נעשית כדי להסיר שיער לא רצוי באופן קבוע. הוא משמש בדרך כלל להסרת שיער על הפנים (גבות, השפתיים עליונות ותחתונות, לחיים, סנטר, קו שיער, גשר האף, בין גבות ופאות לחיים) וגם על הצוואר, כתפיים, זרועות ואת בית השחי, חזה, בטן, קו ביקיני, רגליים, גב, וחזה.

באיזה אזורים אסור לבצע אפילציה?

אפילציה  לא צריך להיעשות בצד הפנימי של האוזניים או באף, גם אף פעם לא צריך לעשות כדי להסיר שיער משומה או כתם לידה. אם יש לך קוצב לב, אתה לא צריך לבצע אפילציה (אלקטרוליזה) על כל חלק של הגוף שלך.

איך אפילציה עובדת?

כאשר אפילציה נעשה בצורה נכונה, היא  מסירה לצמיתות שיער לא רצוי. הסרת שיער באופן מוצלח תלויה במיומנות של האדם שבצע את אלקטרוליזה.

סיכונים באפילציה

באפילציה  מציבה כמה סיכונים באדם בריא. במהלך טיפול, אתה עלול להרגיש קצת כאבים מזרימת הזרם החשמלי. לאחר טיפול, העור שלך עלול להיות אדום, נפוחות (דלקתי), אם כי אלה הם תופעות לוואי זמניות. באפילציה יכולה לגרום לצלקות, ושינויים בצבע עור של העור שטופל אצל אנשים מסוימים.

מה צריך לברר לפני שמטפלים באפילציה.

מציאת מכון מורשה, מכובד חשוב בהצלחת הסרת שיער לא רצוי. יש לוודא שהמכון עוסק ברישיון משרד הבריאות, שי לברר מחירים ולבצע השוואה, אולי עדיף לכם לבצע הסרת שיער בלייזר.

לקריאת המאמר באנגלית יש להיכנס ללינק הבא: הסרת שיער באפילציה