הסרת שיער בלייזר בעורף

הסרת שיער בלייזר בעורף לגברים

הסרת שיער בעורף הפכה בשנים האחרונות לאזור פופולרי בקרב הגברים. רוב הגברים הישראלים מתדהרים בשיעור בכל חלקי הגוף, שיעור אשר ניתן אף למצוא במקומות שפחות שמים אליהם לב, אלא אם כן אתה בעל קרחת או מגולח שיער בראש. שיעור בעורף מאפיין לרוב גברים בגילאים צעירים מאוד בין 24-30 אשר סובלים גם באזורים שונים כמו הגב, הכתפיים. על מנת למנוע בעיה זאת ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בעורף תוך כמה טיפולים בודדים ולהיות חלקים גם מקומות הבעייתיים ביותר.

מדוע העורף הוא מקום פופולרי להורדת שיער אצל גברים?

אזור העורף הוא אחד האזורים אשר ניתן לראות בהם יותר שיער מאשר נשים. אזורים אלה חשופים בכל עונות השנה כולל קיץ וחורף. ומאחר ששיעור לא נחשב למשהו אסתטי בגלל תכתיבי האופנה השונים הרבה גברים לא מעוניינים שיהיו באזורים אלה שיער. על מנת להסיר שיער באזור זה יש לבצע הסרת שיער בעורף. את הסרת השיער בעורף ניתן לבצע במגוון שיטות להסרת שיער, אך המומלצת ביותר היא שיטת הלייזר אשר נותנת מענה לבעיה ע"י סדרת טיפולים אשר גורמים לשיער להפסיק לצמוח.

האם שיעור בעורף זה רק אצל גברים או גם אצל נשים?

שיעור יתר בעורף הוא גם אצל גברים וגם אצל נשים, אך יותר סובלים מהבעיה גברים. שיעור היתר הוא לרוב בעורף אך יש מקרים שהוא גם בכתפיים, צוואר ובגב שהם אזורים סמוכים לעורף. לכן אם אתה סובל משיעור יתר באזורים אלו תוכל להסיר אותם בסדרת טיפולי לייזר לצמיתות.

מה הסיבות להסרת שיער בעורף?

הסיבות להסרת שיער בעורף הן סיבות אסתטיות. מכיוון שאנו חיים לפי סטנדרטים המקובלים בארץ וכן בעולם, שיעור יתר נחשב ללא יפה ואסתטי אשר דוחה אנשים בדומה לאנשים שמנים. לכן על מנת להיות היגייניים ואסתטיים חיצונית יש צורך בהורדת השיער בעורף, מאחר ואזור זה חשוף כל ימות השנה.

באיזה גילאים מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר בעורף?

הגילאים המומלצים ביותר להסרת שיער בלייזר בעורף הם לקראת סוף שנות ה-20, וזאת מכיוון שבגילאים אלו הצמיחה מסתיימת, ולכן אין צורך להרבה טיפולים לעומת גילאים צעירים יותר שבהם הצמיחה לא ומתחדשת באזור העורף, כתפיים ואף הגב. לכן אם הסרת שיער מתבצעת בגילאים צעירים יותר הם התוצאות של הסרת שיער בעורף לא יהיו אפקטיביות.

כיצד מתבצע הסרת שיער בלייזר בעורף?

הסרת שיער עורף בלייזר מתבצעת ע"י סדרת טיפולים ממוקדים אשר מפחיתה את צמיחת השיער לצמיתות. מדובר על טיפולים לא כואבים שיש בהם מעט תופעות לוואי וסיכונים מיותרים, לכן הם מומלצים לכל גבר שעיר באזור העורף. עם טיפול ממוקד של לייזר באזור העורף תיפטרו מהשערות שלכם לעד.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר בעורף?

מחירי הסרת שיער בלייזר בעורף הם בערך 800 ₪, אך היא תלויה בכמות השיער שיש באזור, לעיתים נדרשת יותר עבודה על אזור העורף, מה שמעלה את המחיר בעוד כמה שקלים. לכן בטרם מתחילים את טיפולי הסרת שיער בעורף בלייזר, יש לבצע אבחון על מנת לדעת בוודאות איזה כמות שיער יש בעורף וכמה טיפולים ידרשו על מנת להסיר אותה לצמיתות.

מהם יתרונות הסרת שיער בלייזר בעורף?

להסרת שיער בלייזר יתרונות רבים. הסרת השיער מאפשר להתגאות בעורף חלק ללא שערות, אשר ניתן ללכת איתו גם בבגדים חשופים לאורך כל השנה.

השערת השיער חוסכת התעסקות וזמן בשיטות אחרות אשר לא פותרות את הבעיה, כמו גילוח, שעווה ועוד שיטות שאחרי תקופה חוזרות שוב לצמוח. המראה שמתקבל מטיפולי הלייזר הוא מראה אסתטי חלק ויפה שניתן להתגאות בו.

והכי חשוב אתה התחושה של עורף חלק ללא שערות נעימה עד מאוד במיוחד בחיכוך של הבגד עם העור. כך שהעורף צובר פחות זיעה ומתייבש מהר מאשר עורף עם שערות.

האם הסרת שיער בלייזר בעורף כואבת?

רוב האנשים מדווחים על אי נוחות קלה בלבד במהלך הסרת שיער בלייזר בעורף. התחושה מתוארת לעתים קרובות כהצמדת גומייה או דקירת סיכה חמה. הספק שלך עשוי להציע קרם או קרח מרדים כדי לעזור להתמודד עם אי נוחות כלשהי.

כמה מפגשים של הסרת שיער בלייזר נדרשים לעורף?

מספר הפגישות הנדרש לתוצאות אופטימליות יכול להשתנות בהתאם לגורמים בודדים כגון עובי שיער וסוג העור. עם זאת, רוב האנשים דורשים בין 6 ל-8 טיפולים, בהפרש של מספר שבועות זה מזה.

חשוב לעקוב אחר המלצות הספק שלך כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות בעורף.

האם הסרת שיער בלייזר יעילה לעורף?

כן, הסרת שיער בלייזר היא דרך יעילה להפחית לטווח ארוך את צמיחת השיער בחלק האחורי של הצוואר. קרן האור המרוכזת מכוונת לזקיקי השיער, ופוגעת בהם כדי למנוע צמיחה עתידית.