הסרת שיער בלייזר בחיפה

הסרת שיער בלייזר בחיפה

הסרת שיער באמצעות לייזר נחשבת לשיטה היעילה ביותר בימינו וחלק מהאנשים שביצעו את הטיפול הצליחו להסיר עד כ- 90% מהשיער המיותר. הפעולה של הלייזר מתבצעת על ידי שליחת קרני לייזר אל עבר שורשי השיער ולאחר שהשורש נשרף נפגע קצב ההתחדשות שלו. באמצעות השיטה המהפכנית ניתן להסיר שיער בשטחים נרחבים בגוף ולהפסיק את השעבוד לשיטות הסרת השיער האחרות. אם בעבר פנו שיטות הסרת השיער לנשים בלבד כיום הדברים שונים לגמרי ובעקבות השינויים שחלו בתפיסת היופי הגברי החלו גם הגברים לפנות אל מכוני הסרת שיער בלייזר בחיפה, בתל אביב, בבאר שבע וכו'.

איך זה התחיל? סיפורי לייזר

לפני שהיה ניתן למצוא מכון הסרת שיער בחיפה, בתל אביב ובעצם בכל רחבי הארץ והעולם ולפני שהתפתחו שיטות חדישות להסרת שיער הומצא מכשיר הלייזר הראשון, מאז המצאתו בשנת 1979 הוא עבר תהליך ארוך ושכלולים רבים אשר מאפשרים למגוון אנשים לבצע טיפולים חדישים ויעילים. מכשירי הלייזר של ימינו מייצרים אורכי גל שונים כך שניתן להתאים את המכשיר למגוון סוגי עור.

שיטות נוספות להסרת שיער

אנשים שמאסו בשיטות הישנות – בסכיני הגילוח ובקרמים שאינם פוגעים בשורשי השערות ועשויים לגרום להן להיות עבות יותר, בשעווה המלכלכת והכואבת וכו' פונים אל העולם החדש – אל השיטות היעילות והחדישות אשר מסוגלות להפחית את כמות השיער בצורה ניכרת, לאפשר למטופל ליהנות מהמצב למשך שנים רבות ובמידת הצורך להזדקק לטיפולים משלימים מידי תקופה. בין השיטות הללו ניתן למצוא את שיטת SHR אשר מתבצעת על ידי הבזקי אור ודורשת כ – 11 טיפולים בממוצע. הבזקי האור הינם עוצמתיים אך האנרגיה נמוכה והחימום מבוקר. הסרת שיער shr בחיפה, בבאר שבע וכו' מתאימה לכל סוגי העור אך לא לבעלי עור צרוב, מאפשרת למטופל להסיר את השיער מאזורים נרחבים ואפשר לעבור את הטיפול בחודשי הקיץ. חשוב לציין כי הטיפול לא מיועד לבעלי שיער בהיר.

אופציה נוספת היא לבצע טיפול אינפרא אדום הסרת שיער בחיפה, בתל אביב, בראשון לציון וכו', מכשירי האינפרא האדום שולחים הבזקי אור אל עבר השיער המיותר והחום שנוצר משמיד את שורשי השיער. היתרון של האינפרא האדום הוא שהמכשיר משתמש באורכי גל שונים כך שניתן להתאים את הטיפול לגוון העור ולגוון השיער של המטופל. נוסף על כך, ניתן לבצע הסרת שיער IPL אשר בדומה לשיטות המתקדמות האחרות עושה שימוש בהבזקי אור בעלי אורכי גל שונים כך שניתן לשלוט באורך הגל ולהתאימו למטופל. כיום, ניתן לבצע הסרת שיער ipl בחיפה ובמגוון ערים נוספות ולבחור במכון מקצועי שנמצא בקרבת הבית.

לא 100% אך בהחלט משפר את החיים

חשוב לציין כי הפרסומות שמבטיחות שהשיטות החדישות מסוגלות להסיר את השיער לצמיתות אינן נכונות – לא משנה היכן מבצעים את הטיפול – בין אם מדובר על הסרת שיער "לצמיתות" בחיפה, בתל אביב וכו' יהיה ניתן להסיר בין 90% – 80% מהשיער המיותר (לכל היותר) ואין ספק שמדובר על שינוי משמעותי שמקל על החיים.