הסרת שיער בשעווה בתל אביב

הסרת שיער בשעווה בתל אביב

הסרת שיער בשעווה הינה שיטה וותיקה ומוכרת בקרב נשים, גברים ובני נוער אשר מעוניינים להסיר את השיער במחיר נמוך (תכשיר ביתי או רצועות מוכנות עולים כ- 20 ₪ בממוצע) ועם חלוף הזמן להחליש אותו. אם נשווה בין טיפול הסרת שיער בשעווה ובין שימוש בסכיני גילוח נמצא כי השעווה יעילה יותר משום שבניגוד לסכיני הגילוח אשר משאירים את העור חלק למשך מספר ימים וגורמים לשיער להיות עבה וכהה יותר, השעווה מחלישה את השיער משום שהיא עוקרת אותו מהשורש. נוסף על כך, הסרת השיער מחזיקה מעמד למשך שבועיים בממוצע. ניתן להשתמש בשעווה כדי להסיר שיער מאזורים רבים – מהרגליים, מהידיים, מהגב, מהמפשעות, מהכתפיים, מהחזה ועוד אך לפני שמבצעים את הטיפול יש לבדוק האם העור רגיש לחומר.

הסרת שיער בשעווה באופן עצמאי או באופן מקצועי

אנשים שמסירים את השיער באופן עצמאי צריכים לחמם את החומר במיקרוגל או על הגז, לחכות שהשעווה תתקרר מעט, למרוח על האזור המטופל, להדביק רצועת בד או נייר מתאים ולמשוך נגד הכיוון של צמיחת השיער.

אנשים שלא התברכו ביכולת מריטה טובה או פשוט לא מעוניינים לבצע את הטיפול בביתם מחליטים לגשת אל קוסמטיקאית מקצועית. מכיוון שמדובר על שירות מבוקש ניתן למצוא מגוון מכונים שפונים לקהל הרחב. במידה ומבצעים את הטיפול במכון הסרת שיער בשעווה לגברים בתל אביב, מכון להסרת שיער לנשים בתל אביב או בכל עיר אחרת יעלו הטיפולים בין 50 – 300 ₪.

למה כדאי להסיר את השיער בשעווה ומהם החסרונות של השעווה?

להורדת שיער בשעווה בתל אביב או בערים אחרות יש מגוון יתרונות: היתרון הראשון של השיטה (כפי שציינו) הוא שהשעווה מחלישה את השורש של השיער והופכת אותו לדליל יותר – כתוצאה מכך הופכים הטיפולים לפחות כואבים כי השיער "נכנע" בקלות יחסית. יתרון שני של השעווה הוא שמדובר על שיטה זמינה וזולה באופן יחסי. היתרון השלישי הוא שניתן להשתמש בשעווה כדי להסיר שער ממגוון מקומות בגוף. לצד היתרונות של השיטה חשוב לדעת כי במידה וההסרה מתבצעת בצורה לא נכונה עלולים להופיע לגירויים, שטפי דם, נפיחות ועוד. כמו כן, השעווה עשויה לגרום לכאב, יש לחכות עד שהשיער יהיה מספיק ארוך כך שיהיה ניתן לתלוש אותו ובסופו של מדובר על שיטה משעבדת משום שהשיער צומח לאחר כמה שבועות.

מה עדיף? להסיר את השיער באופן עצמאי או לגשת אל מכון מקצועי להסרת שיער בשעווה?

אם מתלבטים בין הסרת שיער באופן עצמאי ובין הסרת שיער במכון מקצועי מומלץ לבחור במכון מקצועי. קוסמטיקאית מנוסה תוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר וידיה המיומנות עשויות להפחית את רמת הכאב ואת תופעות הלוואי. מעבר לזאת, השעווה לא תלכלך את הבית.