הסרת שיער באינפרא אדום בעיר תל אביב

הסרת שיער באינפרא אדום בעיר תל אביב היא מאוד פופולרית בקרב נשים וגברים שמעוניינים להרחיק שיער לטווח ארוך.

לעיר תל אביב אוכלוסיה מאוד גדולה, יש דרישה מאוד גדולה להסרת שיער בכלל ובאינפרא אדום בפרט, בגלל הדרישה הגדולה, פתחו מכוני הסרת שיער בלייזר וקוסמטיקאיות רבות סניפים לרפואה אסתטית בת"א.

תושבי תל אביב – זכיתם! התחרות הגדולה על הלקוחות בעיר גרמה להורדת מחירים בתחום וזה כמובן לטובת הצרכן, אנחנו ממליצים לכם לא ללכת על המחיר הזול ביותר, לא תמיד זה מה שנכון, החשוב ביותר הוא אזון בין המחירים למקצועיות והנסיון של המכון ואת זה אפשר בקלות לברר ברשת האינטרנט בחיפוש אחרי חוות דעת והמלצות על מכונים שונים.

למה תושבי תל אביב רוצים להסיר שיער באנפרא אדום? קצת נתונים טכניים וסיקור.

שיטה זו היא אחת השיטות המוצלחות ביותר להסרת שיער לטווח רחוק, נחשבת לבטוחה, אנפרא אדום זו לא הסרת שיער בלייזר, יש הבדל בין השיטות. באינפרא אדום משמתשים בהבזקי אור שפוגעים בשורש השיערה מחממים אותה וגורמים להשמדתה, זה לא קורה בפעם הראשונה של הטיפול, כדי להגיע לתוצאות טובות יש צורך לבצע סדרת טיפולים, במכון מקצועי או אצל קוסמטיקאית אפשר להגיע להסרת שיער של כ 80% בשיטה זו, נתונים אלה מעולים, כמובן השיער אינו מוסר לצמיתות בשיטה זו או בכל שיטות הסרת שיער בלייזר, יכול להיות שהצמיחה תחזור לאחר תקופה ארוכה מאוד או בגלל שינוייים הורמונאלים, גם קוסמטיקאיות יכולות לטפל באנפרא אדום ויש גם סיכונים וכמו בכל שיטה כזו או אחרת להסרת שיער ואנחנו ממליצים לתושבי ת"א לא לחשוב פעמיים, הסרת שיער באינפרא אדום זה מעולה אך יש לבחור את המקום הנכון שבו אתם תבצעו את הטיפולים – ניסיון מאוד מאוד חשוב!

תושבי תל אביב, תוך כמה זמן תהיו חלקים עם אינפרא אדום?

התשובה לשאלה הזאת היא משתנה באדם לאדם, כל אחד מגיב שונה לטיפולים וזקוק למספר טיפולים שונה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, מספר הטיפולים הממוצע להרחקת השיער המיותר הוא בסביבות 10 טיפולים, כמובן יש אנשים שיספיקוז להם 8 טיפולים ויש כאלה שיצטרכו 12 טיפולים ואפילו קצת יותר. השוני ממטופל למטופל תלוי בעובי השיערה, גוון, צבע, אזור המטופל וכו…

יש מקומות שבהם תוכלו לקנות סדרת טיפולים במחיר מוזל ואם תצטרכו להוסיף עוד טיפולים כדי להגיע לתוצאה הרצויה תוכלו לשלם פר טיפול בודד נוסף.

כמובן יש מטופלי אינפרא אדום בתל אביב – בעיקר גברים שלא ירצו להרחיק את השיער לגמרי ולהיות חלקים למשעי אלה להישאר במראה גברי עם קצת שיערות, שיטה זו נקראת דילול שיער באמצעות אינפרא אדום, במקרה זה ניתן לרכוש סדרה מופחתת של טיפולים, נניח 5-6 טיפולים ולהוסיף טיפול נוסף אם צריך בהתאם לרמת שביעות הרצון של המטופל ולמראה הרצוי.

מאיזה גיל אפשר להתחיל ולבצע את הטיפולים?

אנחנו ממליצים שגם גברים וגם נשים ויתחילו את הטיפולים החל מגיל 18, הסיבה לכך היא השינויים ההורמונאלים שעובר הגוף בזמן גיל ההתבגרות, אם יש גוף של גבר או אשה שעדיין חלש בגופם שינוי כזה אז לא בטוח שתצליחו להגיע לתוצאות אופטימליות בטיפולי האנפרא האדום, כי יכול להיות שיצמחו שיערות כתוצאה משינוי זה.

איפה ממוקמים מכוני אינפרא אדום בת"א?

לא חסרים מקומות שבהם יש קליניקות של קוסמטיקאיות או מכוני הסרת שיער בלייזר בעיר, לדוגמא בדיזינגוף סנטר יש מספר מכוני הסרת שיער בלייזר וקומסטיקאיות שבהם ניתן לקבל את הטיפולים, גם בצפון תל אביב, רמת אביב  ובדרום העיר, יש ברחוב בן יהודה וגם קליניקות בקניונים הגדולים והמובילים בעיר.

ומה המחירים?

העלות המדוייקת להורדת שיער באינפרא אדם תתקבל לאחר יעוץ אישי עם הקוסמטיקאית עם ניציגת המכון להסרת שיער,ז אומדן עלויות כללית לתחום זה המחירים הם לסדרה של 10 טיפולים בממוצע:

בית שחי 650-750 ש"ח
מפשעות 1400-1600 ש"ח
שפם 600-700 ש"ח
בטן תחתונה 1450-1650 ש"ח
סנטר 600-750 ש"ח
ידיים 2250-2550 ש"ח
קו בקיני 750-850 ש"ח
רגליים 3550-4500 ש"ח
כל הגוף 13500-15500 ש"ח
גב 2950-3450 ש"ח
פאות 755-855 ש"ח
פטמות 650-750 ש"ח
אוזניים 750-850 ש"ח
גבות 650-850 ש"ח
אף 750-800 ש"ח
כתפיים 2450-2950 ש"ח
ישבן 1500-1900 ש"ח

 

  • המחירים הם אומדן בלבד ולתחושה, יכולים להשתנות ממקום למקום וכמובן לאחר התאמה אישית של מספר הטיפולים.
  • ט.ל.ח

אפשר להוזיל עלויות אם מבצעים טיפולים במספר אזורים בגוף,  יש מבצעים כמו 1+1 או חבר מביא חבר, יש מקומות שבהם יש השתתפות קופות החולים ואפשר לקבל החזרים על הטיפולים עד תקרה מסויימת, כמו כן הנחות חיילים משוחררים, כמו שהזכרנו, כמובן ככול שיש יותר תחרות בתחום האינפרא האדום במיוחד בתל אביב ככה אתם יכולים לבקש הנחות ולהוזיל עלויות.

לפני פגישת היעוץ אנחנו ממליצים לקרוא את המאמר הבא כדי להיות מוכנים יותר לפגישה ולשאול את השאלות הנכונות: מדריך לפני פגישת ייעוץ

וכמובן יש להיות מודעים שאחרי הטיפולים צריך להזהר מחשיפה לשמש ומגורמים אחרים, יש לקבל הנחיות מסודרות מהקודמטיקאית או מהמכון להסרת שיער שמתעסק עם אנפרא אדום.

תל אביבים, שיהיה בהצלחה!