הסרת שיער באינפרא אדום בתל אביב

הסרת שיער באינפרא אדום בתל אביב

הסרת שיער באינפרא אדום הינה שיטה פופולארית להסרת שיער כך שניתן למצוא מכונים רבים אשר מבצעים טיפולי אינפרא אדום הסרת שיער בתל אביב, בבאר שבע, בחיפה וכו' ובמקומות רבים ברחבי העולם.

הפעולה של מכשיר האינפרא מתבצעת על ידי שליחת קרני אור אל האזור ממנו רוצים להוריד את השיער, קרני האור פוגעות בשורשי השערות, מחממות ומשמידות אותן כך שלאחר מספר טיפולים (כ- 10 טיפולים בממוצע) ניתן להפטר מכ- 80% מהשיער המיותר.

יתרונות של הסרת שיער באינפרא אדום

טיפול הסרת שיער באינפרא אדום בתל אביב, בחיפה או בכל עיר אחרת חייב להתבצע על ידי בעל מקצוע מנוסה, מקצועי ואמין, טיפול מקצועי יהיה בעל סיכויי הצלחה גבוהים והמטופל יוכל ליהנות מהיתרונות הרבים של השיטה.

להלן 7 יתרונות מרכזיים של הסרת שיער באינפרא אדום:

  1. מתאים לקהל יעד נרחב – בניגוד להסרת שיער בלייזר – שיטה שמתאימה בעיקר לבעלי גוון עור בהיר ושיער כהה, טיפול האינפרא האדום מתאים לקהל יעד נרחב משום שניתן להשתמש בגלי אורך שונים, בצורה זו יכולים גם בעלי גוון עור כהה להסיר שיער מיותר ולהגיע לתוצאות טובות. יש לציין כי המכשיר לא מתאים לבעלי שיער בהיר.
  2. רמת בטיחות גבוהה – מכשירי האינפרא האדום מדויקים מאוד – הדיוק מפחית את הסיכונים להיווצרות אינפקציות ופגיעות בעור. הטיפול יכול לגרום לאדמומיות, עקצוץ או תחושת חום אך מדובר על תופעות קלות שחולפות תוך כמה שעות. חשוב לציין כי על המטופל להימנע מחשיפה לשמש במשך כל הטיפול, על כן מומלץ לבצע את הטיפול בחודשי החורף.
  3. הקלה בכאב – מרבית מכשירי האינפרא האדום כוללים מתקן ייחודי שמקרר את העור. נוסף על כך ניתן להפחית את רמת הכאב על ידי מריחת ג'ל ייחודי ומשחה מאלחשת.
  4. מהירות ופשטות – הטיפול מהיר ופשוט, ברוב המקרים יש לבצע כ- 10 טיפולים בממוצע ולהמתין במשך חודש ומעלה בין טיפול לטיפול.
  5. הסרת שיער ממשטחים גדולים – ניתן להסיר שיער משטחים גדולים כמו למשל – הרגליים, החזה וכו'.
  6. צמיחת שיער בהיר ועדין – כפי שציינו הטיפול יכול להסיר עד כ- 80% מהשיער המיותר, אך גם השיער שצומח עשוי להיות בהיר ועדין יותר מהשיער שצמח לפני הטיפול.
  7. מחיר – לא זול אך נמוך ממחיר הסרת שיער בלייזר – מחיר הטיפול נמוך יותר מהסרת שיער בלייזר כך שניתן להסיר את כל שיער הגוף במחיר של 13,500 ₪.

בקיץ הבא תהיו חלקים

אם החלטתם לבצע טיפול הסרת שיער באינפרא אדום מומלץ עבורכם להתחיל את הטיפול בתם הקיץ, עד אז תוכלו ללמוד על הנושא, לקבל המלצות ולמצוא את המטפל המתאים –  כך יהיה הטיפול בטוח יותר והתוצאה – בקיץ הבא כבר תהיו חלקים ומשוחררים משעבוד.