היתרונות הסרת שיער בלייזר בקיץ לעומת הסרת שיער בלייזר בחורף

היתרונות הסרת שיער בלייזר בקיץ לעומת הסרת שיער בלייזר בחורף הן רבות ובמאמר זה אנחנו נסביר למה דווקא להתחיל את הטיפולים בקיץ.

 

רבים מאנשים שרוצים להסיר שיער בלייזר בקיץ חוששים מסיכוני השמש, ממחירים גבוהים, מטיפולים פחות יעילים…, אנחנו רוצים להראות לכם למה דווקא בקיץ כדי לכם להתחיל את טיפולי הסרת שיער בלייזר.

האם יש סיכונים בהסרת שיער בלייזר בקיץ לעומת החורף?

אם אתם חכמים בשמש אז אין שם בעיה בלהסיר שיער בלייזר בקיץ ואין שום סיכונים בכך, יש להישמע להוראות המטפל, לא להגיע שזופים יתר על המידה לטיפולים ולהשתמש בקרם הגנה נגש שמש לאחר הטיפולים כדי למנוע התחממות האזור המטופל, אם אתם נצמדים להוראות אז אין שם בעיה בהסרת שיער בלייזר בקיץ ולחורף אין שום יתרון, אז אם השיער המיותר מציק לכם לכו והסירו אותו.

מחירי הסרת שיער בלייזר בקיץ לעומת מחירי הסרת שיער בלייזר בחורף:

מחירי הסרת שיער בלייזר מתעדכנים כל השנה ובמיוחד בחודשי הקיץ יש מבצעים והנחות למשיכת לקוחות חדשים, שכן מכוני הסרת שיער בלייזר יודעים שהמודעות האישית עולה יותר בקיץ, אנשים מתחילים למדוד בגדי ים ואזורים שעירים מפריעים יותר ויותר, אז כדי לעודד את אום המתלבטים שרוצים לבצע הסרת שיער ועדיין לא בחרו באיזו שיטה לבצע אותה אז מבצעי הקיץ יעודדו אותם להסיר שיער בלייזר, לכן אין זה נכון להגיד שהסרת שיער בלייזר בחורף יותר זולה, יש לברר ולהשוות מחירים.

האם יש הבדל ביעילות טיפולי הסרת שיער בלייזר בחורף לעומת הקיץ?

אין שם הבדל ביעילות טיפולי הסרת שיער בחורף על פני הקיץ, אך יש להיצמד להוראות הבטיחות של המטפל, לא להגיע שזופים יתר על המידה לטיפולי הלייזר וגם אחרי טיפולי הלייזר לא מיד ללכת ולהשתזף.