הסרת שיער באינפרא אדום – קרן אור

הסרת שיער באינפרא אדום עובדת באותה צורה כמו הסרת שיער הלייזר. השוני הוא שבאינפרא אדום ניתן לשלוט על אורכי הגל ולכן שיטה זו היא בעלת יתרון מזו של הלייזר מפני שאפשר לטפל גם בבעלי צבע עור כהה.

הסרת שיער באינפרא אדום – קרן אור

בשיטה זו כמו בלייזר קרן אור פוגעת במלנין השיערה שהוא כהה ולכן בעלי שיער בהיר הם בעייתיים גם באינפא אדום, התוצאות האידיליות באמצעות קרן האור יינתנו לאחר הכוונת אורך הגל המתאים לצבע העור, כיום שאומרים אינפרא אדום מתכוונים לשיטת קרן אור, קרן האור מכילה בתוכה גם את האינפרא האדום שהוא בעל אורך גל ספציפי.

טיפול הסרת שיער באינפרא אדום  מתאים לכל צבעי העור?

למעשה הסרת שיער באינפרא אדום היא השיטה היעילה ביותר להסרת שיער לכל צבעי עור הגוף, גם לצבע עור גוף בהיר ובמיוחד לצבע עור כהה, ומתאימה גם לגברים וגם לנשים כאחד, בניגוד להסרת שיער בלייזר שהיא יעילה לצבע עור בהיר.

האם באינפרא אדום ניתן להסיר שיער מעור שזוף?

ניתן לטפל בעור שזוף בצורה בטוחה באמצעות אינפרא אדום אל יש לזכור שהשיזוף צריך להיות מהשלושה שבועות האחרונים כמו כן יש לעדכן את הרופא המטפל אם העור שזוף בגלל חשיפה לשמש או בגלל שיזוף בהתזה או מיטת שיזוף.

תהליך הסרת שיער באינפרא אדום?

לפני הטיפול הרופא המטפל ידון איתם ויחליט אם אתם זקוק לקרם הרדמה מקומי, זמן הטיפול יהיה תלוי בגודל האזור המטופל, התחושה משתנה מאדם לאדם, ואנשים שרגישים מאוד יטופלו בהתאם.

איך אינפרא אדום מסיר שיער?

באמצעות  אנרגיית אינפרא אדום זקיקי השיערות מתחממים ומושמדים, בניגוד לתהליכים אחרים קרן האור מטפלת בשערות רבות בבת אחת, מה שהופך את הטיפול בשטחים גדולים למעשיים יותר. למכשירי האינרפא יש מערכת סריקה ממוחשבת מודרכת ייחודית שממכנת את הטיפול, על מנת להבטיח כי העור יטופל במהירות באופן שווה. המחשב קובע את הפרמטרים ומחשב את בטיפול עבור העור שלך, כדי להבטיח טיפול בטוח, מהיר, יעיל ועדין.

מהם הסרת שיער באינפרא אדום סיכונים ותופעות לוואי?

אדמומיות ונפיחות קלות עשויה להיות באזור המטופל, אך זה אמור להיעלם תוך כמה שעות. אם האדמומיות ממושכת או נפיחות מתרחשת יש להתייעץ עם המטפל בלייזר או רופא עור, יש לעיין גם במאמר – הסרת שיער בלייזר סיכונים. שמורו על אזור המטופל נקי, רצוי להשתמש בקרם הגנה לפחות 15 SPF כאשר אתם מחוץ לבית וחשופים לשמש ולעקוב אחרי ההוראות של הרופא המטפל. אין כל סכנות בטיפול באינפרא אדום אם הטיפול נעשה ע"י אדם מקצועי הטיפול אינו מסוכן ותעברו אותו בשלום, עיינו גם במאמר – הסרת שיער בלייזר ע"י רופא.

כמה טיפולים תצטרכו?

ייתכן שתצטרכו להיות מטופלים בין 6 עד 12 פעמים במרווחים של 3 עד 8 שבועות.

באיזה מכונים ניתן לבצע הסרת שיער באינפרא אדום ?

ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בכל מכוני הסרת שיער בלייזר המוכרים והגדולים

הסרת שיער באינפרא אדום מאיזה גיל?

מומלץ להסיר שעיר בלייזר מגיל 18 לאחר השינוי ההורמונלי בגוף כדי להבטיח שלא תהיה צמיחת שיער כתוצאה משינוי הורמונלי, כמו כן הסרת שיער באינפרא אדום לנערות מומלץ מגיל זה.