הסרת שיער באינפרא אדום לגברים ולנשים

הסרת שיער באינפרא אדום לגברים ולנשים הופכת לשיטה פופולארית יותר ויותר להסרת שיערות לטווח ארוך.

13959182_sמכיוון שמדובר בשיטה חדשה יחסית בשימוש להסרת שיער בישראל, אין עליה עדיין הרבה מידע, בניגוד להסרת שיער בלייזר, לדוגמא, הנמצאת בשימוש בישראל כבר קרוב ל-10 שנים, וכולם שמעו עליה ויודעים עד כמה היא בטוחה ומומלצת לשימוש. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין במה מדובר, איך זה עובד, מהם היתרונות ומהם החסרונות של הסרת שיער באינפא אדום, לגברים ולנשים ועוד.

IPL, אינפרא אדום

אינפרא אדום הוא שמה העממי של שיטה הנקראת Intense Pulsed Light, או בקיצור IPL. כפי שניתן להבין משמה של השיטה, היא פועלת בעזרת הקרנת קרן אור בעלת מספר אורכי גל שונים. אחד מאורכי הגל האלה הוא אינפרא אדום, ומכאן שמה של השיטה בפי העם. כמו בכל השיטות האחרות להסרת שיער לטווח ארוך, גלי האור מחממים את זקיקי השיערה עד להרס השורש כתוצאה מהחום. היעילות של הסרת שיער באינפרא אדום לגברים ולנשים דומה, למרות שניתן לומר כי באופן כללי, כמה שהשיער עבה וכהה יותר, כך התוצאות טובות יותר.

מי רשאי לבצע הסרת שיער באינפרא אדום לגברים ולנשים?

הפעלת מכשירי הלייזר מותרת לצוות רפואי או טכנאים מורשים בלבד, אך את מכשירי ה IPL  רשאיות להפעיל גם קוסמטיקאית, לאחר הכשרה קצרה. כדאי לשים לב שהטיפול נעשה על ידי גורם מורשה ומיומן, כדי לוודא שהוא נעשה בצורה ראויה ובטוחה, וללא גרימת נזקים, גם כאשר מדובר בהסרת שיער ברגליים באינפרא אדום, ובוודאי כשמדובר על אזורים עדינים ורגישים כמו בעת הסרת שיער מהפנים באינפרא אדום. בין תופעות הלוואי האפשריות לטיפול נמנות פיגמנטציה, כוויות, צמיחה מואצת של השיערות ועוד.

מה יעיל יותר:  הסרת שיער לגבר באינפרא אדום או לאישה?

כל השיטות להסרת שיער לטווח ארוך עובדות על עקרון זהה של זיהוי פיגמנט השיערה, ולכן אצל בעלי שיער כהה ועור בהיר הן קלות יותר ליישום ויעילות יותר בהסרת השיערות, ובעלי שיער בהיר במיוחד אינם יכולים להיעזר בשיטות אלה. למרות זאת, אין הבדל משמעותי ביעילות השיטה בין גברים לנשים. על פי אותו עקרון, ניתן לבצע הסרת שיער באינפרא אדום לגברים ולנשים בכל חלקי הגוף. הסרת שיער באינפרא אדום במפשעה, ברגליים, בגב, הסרת שיער פנים באינפרא אדום וכו'. הכל אפשרי, כל עוד מקפידים על כללי הבטיחות שהזכרנו.