הסרת שיער באינפרא אדום מחירים – סקירה והסבר

הסרת שיער באינפרא אדום מחירים משתנים ממטופל ומטופל ונסביר כאן את שיטת התמחור.

הסרת שיער באינפרא אדום היא שיטה חדשה יחסית להסרת שיער לטווח ארוך, הדומה להסרת שיער בלייזר. שיטה זו נחשבת למהירה יחסית, אך השימוש בה פחות בטוח מהשימוש בלייזר, ועדיין לא נעשו מחקרים ארוכי טווח לבחינת התוצאות ותופעות הלוואי לאורך זמן. כיוון שמדובר בטכניקה חדשה יחסית להסרת שיער, רוב האנשים אינם מודעים לפרטים השונים כמו כמה עולה הסרת שיער באינפרא אדום לדוגמא. לפניכם כל הפרטים שצריך לדעת על הסרת שיער באינפרא אדום מחירים ועוד.

 

לפני שנדבר על מחירים: כללי זהירות חשובים לגבי אינפרא אדום.

קודם כל נתחיל באזהרה: להסרת שיער באינפרא אדום ישנן תופעות לוואי. חלקן קלות וצפויות כמו אדמומיות במקום הטיפול, וחלקן לא צפויות ובלתי נעימות כלל כמו כוויות מקומיות קלות, פיגמנטציה וגדילת שיער מואצת. קבלת טיפולי הסרת שיער במכון מורשה ומוסמך מקטינה את האפשרות להופעת תופעות לוואי בלתי רצויות. את הטיפולים יש להתחיל לאחר התייצבות התהליכים ההורמונליים בגוף, בדרך כלל לא לפני גיל 18, ובכל מקרה לא לפני גיל 16. כדאי להתייעץ עם רופא עור לפני תחילת הטיפולים. בקשו תעודות הסמכה תמיד.

 

מחיר הסרת שיער באינפרא אדום – מהו הטווח?

כאשר מדובר בהסרת שיער באינפרא אדום מחירים הם דבר גמיש יחסית. יש לציין שבניגוד להסרת שיער בלייזר, טיפולי אינפרא אדום אינם חייבים להיות מבוצעים על ידי צוות רפואי, וגם קוסמטיקאיות רשאיות לערוך אותם. כתוצאה מכך, איכות הטיפולים משתנה, ובהתאם גם טווח המחיר, וניתן למצוא פערים של עשרות אחוזים בין המחיר הגבוה ביותר לנמוך ביותר על אותו טיפול בדיוק.  מחירי הסרת שיער באינפרא אדום עולים ככל שהשטח המטופל גדול יותר, ובהתאם לצפיפות השיערות באותו אזור. באופן כללי, טווח המחירים נע מסביבות 700 ש"ח בממוצע להסרת שיער באיזורים קטנים כמו סנטר או שפם, ועד 15,000 ש"ח ומעלה להסרת שיער בכל הגוף.

 

סקר שוק להוזלת מחירים – חובה!

מומלץ ואף חובה לערוך סקר שוק לפני תחילת הטיפולים, כדי לקבל את כל הנתונים לגבי מקום הטיפול עצמו ולגבי מחירים של הסרת שיער באינפרא אדום. סקר השוק ייתן לכם הערכה לגבי הורדת שיער באינפרא אדום מחירים ממוצעים. טיפ- היזהרו ממחירים נמוכים במיוחד, ואל תטעו לחשוב שמחיר יקר הוא בהכרח עדיף. אספו המלצות וחוות דעת מחברים ומכרים ובדקו מה כתוב על המכון באינטרנט.

 

דוגמאות למחירים של הסרת שיער באינפרא אדום

דוגמאות להסרת שיער באינפרא אדום מחירים ממוצעים. המחירים הם לסדרת טיפולים מלאה.

  • בית שחי, שפם, סנטר, פיאות, קו ביקיני – 700 ש"ח
  • פנים, בטן תחתונה, מפשעות – 1500 ש"ח
  • ידיים – 2300 ש"ח
  • בטן וחזה – 3000 ש"ח
  • גב גברי – 3500 ש"ח,
  • רגליים – 4000 ש"ח
  • כל הגוף – 15,000 ש"ח
  • המחירים הם אומדן בלבד – ט.ל.ח