הסרת שיער בלייזר בתל אביב

הסרת שיער בלייזר בתל אביב

אנשים רבים אוהבים את הים ונהנים להגיע לחוף –  לקרוא, לשמוע מוסיקה, להשתזף, לבחון את העוברים והשבים, לטבול במים הקרירים, לשחק מטקות ואפילו לגלוש – אך שמדובר על התל – אביביים הים הוא יותר מעוד תחביב אהוב – הים הוא דרך חיים. אם אתם תושבי תל אביב או גרים בקרבתה סביר להניח שגם אתם נהנים לבקר בים בזמנכם הפנוי אך כדי להגיע לים יש לבצע כמה משימות מקדימות – יש למרוח קרם הגנה, להביא מגבת, לשים כובע ו…להסיר שיערות.

יום בהיר של שמש, אין שום עננים

כמה פעמים קרה לכם שהתעוררתם בבוקר יום שבת, פקחתם את העיניים, הבטתם בפלאפון וראיתם שהחברים החליטו ללכת לים לפני חצי שעה? נלהבים ושמחים אתם הולכים לחפש את בגד הים אך לפתע אתם מגלים כי גופכם אינו חלק. צרה צרורה, עכשיו צריך לשלוף את הסכין/ המשחה/ השעווה או המכשיר החשמלי שישאירו נקודות אדומות. עסק ביש. מתי כבר יגיע הקיץ שתוכלו לפעול בספונטניות ופשוט לשים בגד ים ולצאת מהבית?

יש פתרון – טיפולים חדישים להסרת שיער

המצב שתיארנו בפסקה הקודמת מטריד אנשים רבים – ביניהם גברים ונשים וחלק מהם החליטו לבצע שינוי משמעותי ולשפר את איכות חייהם על ידי טיפולי הסרת שיער בלייזר או טיפולים חדישים אחרים להסרת שיער. אנשים שגרים בתל אביב או באזור המרכז יכולים לפנות אל מגוון מכוני הסרת שיער בלייזר תל אביב – ניתן לבצע הסרת שיער בבן יהודה בתל אביב, הסרת שיער אבן גבירול תל אביב, ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר יגאל אלון תל אביב ועוד. שיטה פופולארית נוספת נקראת בשם IPL.

הסרת שיער IPL

הסרת שיער באמצעות שיטת IPL  עובדת באמצעות שליחת הבזקי אור בעלי אורכי גל שונים, השיטה דומה לפעולה של האינפרא האדום, בצורה זו ניתן להתאים את אורכי הגל לצבע השיער ולגוון העור. לפני שמבצעים את הטיפול צריך לגלח את השערות שנמצאות במקום המטופל, בהמשך יש למרוח ג'ל שמרגיע את האזור. לאחר ההכנות מתחיל המטפל לבצע את הטיפול במהלכו "יורה" המכשיר פולסים על האזור המטופל. טיפולים באזורים גדולים נמשכים כ- 40 דקות בממוצע בעוד טיפולי בשטחים קטנים נמשכים כ- 15 דקות בממוצע.

לא מסירה לצמיתות אך משפרת את החיים בצורה ניכרת

חשוב לציין כי מטופלים שמבצעים טיפול הסרת שיער ipl בתל אביב או בכל עיר אחרת לא יסירו את השיער לצמיתות משום שאף טיפול לא יכול להסיר את כל השיער אך ניתן להגיע להסרה של כ- 80% שתורמת רבות לאיכות החיים. לאחר 9 טיפולים בממוצע יהיה ניתן ליהנות מעור חלק. בחלק מהמקרים ימליץ המטפל על טיפולי השלמה בעזרת מכשיר אחר ולפעמים יהיה צורך בתחזוקה אחת לשנה. במהלך הטיפול ולאחר הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש.