הסרת שיער ברמת אביב

כל מה שרצית לדעת על הסרת שיער ברמת אביב

לשכונת רמת אביב יש תדמית מטופחת, ולא סתם. הבתים, הנוי, בתי העסק, האנשים ואפילו הכלבים – כולם שם נראים מטופחים מאוד. אחד הסודות למראה מטופח ומושלם הוא עור חלק, לכן, אם אתם מתגוררים בשכונה, וברצונכם לדעת היכן ניתן לעבור טיפולי הסרת שיער ברמת אביב, הגעתם למקום הנכון.

קניון רמת אביב

הקניון ברמת אביב, הנקרא קניון עופר, הוא מרכז בילוי מרכזי בשכונה. תוכלו למצוא בו שלל חנויות – אופנה והלבשה תחתונה, הנעלה, אופטיקה, חשמל וסלולר, ציוד משרדי וספרים, חנויות כלי בית, רשתות פארם ומזון ועוד. כמו כן, ניתן למצוא בו חנויות קוסמטיקה וטיפוח, המציעות, בין היתר, טיפולי הסרת שיער בקניון רמת אביב.

השיטות השונות להסרת שיער

לפני שתיגשו לאחד ממכוני הקוסמטיקה המציעים טיפולי הסרת שיער ברמת אביב כדאי שתכירו את השיטות השונות להסרת שיער הנפוצות כיום בישראל. שיטות אלה הן הסרת שיער בלייזר, הבזקי אור, הנקראת גם IPL וכן שיטת SHR, העושה שימוש בגלי אור בפס רחב. בעוד השימוש במכשירי הלייזר מותר רק לצוות מקצועי, במכשירים המבוססים על הבזקי או גלי אור יכולות להשתמש גם קוסמטיקאיות, אצלן תוכלו למצוא גם הסרת שיער בשעווה.

התאמת השיטה לסוג העור והשערה

אם אתם תושבי רמת אביב אתם בודאי מוצאים עצמכם מבלים בקניון מדי פעם, נהנים בבתי הקפה או עורכים קניות וסידורים במגוון החנויות שבו. לאור האפשרות לשלב במהלך היום שלכם גם טיפולי הסרת שיער בלייזר קניון רמת אביב הופך לגורם משיכה חזק אף יותר. אך כיצד תדעו איזו שיטה מתאימה עבורכם – לייזר, הבזקי אור או שעווה? לשם כך מומלץ, קודם כל, להתייעץ עם גורם מטפל מוסמך ומקצועי. באופן כללי ניתן לומר שככל שניגודיות גבוהה יותר בין צבע עור בהיר לצבע שיער כהה כך יעילות הטיפול בלייזר עולה, אך כדאי לפנות לייעוץ של מומחים לפני ההחלטה הסופית.

למה מומלץ להסיר שיער בלייזר

כעת, משלמדתם על האפשרויות השונות לעבור טיפולי הסרת שיער ברמת אביב, והחלטתם שברצונכם להסיר שיער בלייזר, חשוב להכיר את היתרונות השיטה לעומת שיטות אחרות. כאמור, יעילות הטיפול בלייזר גבוהה בקרב בעלי עור בהיר ושיער כהה וניתן להגיע לתוצאות טובות כבר לאחר 8-10 טיפולים. הסרת שיער בלייזר שימושית מאוד בהסרת שיער מאזורי גוף רחבים כגון הרגליים או הגב. לרוב, לאחר מספר טיפולים, השיער החדש שכן ימשיך לגדול יהיה רך ופלומתי יותר. לבסוף, במכוני הלייזר תוכלו לפגוש אנשי מקצוע מיומנים, ולקבל ייעוץ וטיפול מגורמים מוסמכים ומנוסים. ואם את כל הטוב הזה ניתן לשלב עם סיבוב כיף ברמת אביב בכלל ובקניון בפרט אז הרווחתם בגדול.