אפילציה בפנים – שיטה מומלצת ביותר

אפילציה בפנים – שיטה מומלצת ביותר אך לא מתאימה לכולם, קראו את הכתבה להצלחה בטיפולים.

נשים רבות סובלות משיעור בפנים. שיעור היתר באזור זה – שהוא האיבר הראשון שהסביבה רואה גורם לתחושת מבוכה וירידה בביטחון העצמי. אם אתן סובלות משיער בפנים תוכלו להפטר מהצרה בכמה דרכים. חלק מהדרכים כוללות שימוש במשחות והסרת שיער באמצעות סכין גילוח – דרכים אלו אינן מומלצות כלל משום שהן רק יגרמו לשיער לצמוח במהירות והוא יגדל עבה וכהה עוד יותר. אחת השיטות היעילות והוותיקות להסרת שיער בפנים היא אפילציה שיכולה להסיר עד כ- 95% מהשיער המטריד ולשפר את איכות החיים בצורה ניכרת.

איך פועלת האפילציה ולאילו אזורים היא מתאימה?

הסרת שיער באמצעות אפילציה מתבצעת באמצעות מחט שמחממת את בסיס השיערה, פוגעת בכל שיערה בנפרד והורסת את הזקיק – בשל סיבה זו נמשך הטיפול זמן רב ומתאים לאזורים נקודתיים או במילים אחרות – לאזורים שונים בפנים.

באמצעות האפילציה ניתן להסיר שיער במקומות שונים כמו: השפם, הגבות, עצמות הלחיים, הסנטר ואזורים נוספים. אפשר גם לבצע אפילציה באוזניים, צוואר ובלחיים. יתרון משמעותי של שיטת האפילציה הוא שאפשר לבצע את הטיפול ברגע שהשיערה מבצבצת מהעור כך שהמטופלת לא צריכה להתהלך עם שיער על פניה ולחוש חוסר נעימות. יתרון נוסף של האפילציה הוא שבניגוד לשיטות מתקדמות אחרות כמו: הלייזר והאינפרא האדום היא מתאימה גם לנשים בלונדיניות, ג'ינג'יות או בעלות שיער שיבה וגם לשיער דק.

אפילציה בפנים – כמה טיפולים צריך?

אחת השאלות שמתעוררות בעקבות כל שיטות הסרת השיער ובעיקר לגבי השיטות המתקדמות נוגעת לכאב. כאן יש לומר כי השיטה כואבת והתחושה שנוצרת במהלך הטיפול היא של עקצוץ, לכן מומלץ להשתמש במשחת אלחוש שמקלה על הכאב. יש הטוענים שאפשר להתרגל לכאב אך אנו מטילים בכך ספק. מכיוון שהטיפול לא נעים ועשוי לצור גירוי בעור הוא מוגבל בזמן ולרוב יהיה אורכו 15 דקות לכל היותר. למרות שהסרת שיער באפילציה דורשת סבלנות רבה מפני שהיא נמשכת הרבה זמן אפשר לעבור את הטיפול פעמיים בשבוע. אם נשווה זאת להסרת שיער בלייזר או באינפרא אדום – שיטות שדורשות זמן המתנה ממושך יותר מטיפול לטיפול (בסביבות חודש) נראה שמדובר ביתרון משום שהתדירות הגבוהה מזרזת את התהליך.

מהן תופעות הלוואי של אפילציה? ולמי השיטה לא מתאימה?

כשבוחנים את השיטות של הסרת שיער חשוב להכיר גם את תופעות הלוואי שעשויות להתלוות אליהן. במקרה של אפילציה בפנים לא צפויות תופעות לוואי משמעותיות – לא אם מבצעים את הטיפול אצל מטפל שעבר הכשרה וצבר ניסיון. תופעות הלוואי שעשויות להופיע במקרים בהם המטפל לא ביצע את הטיפול כראוי עלולות להיות: צלקות, כוויות או סימנים כך שחשוב מאוד לבחור במטפל איכותי.

כמו כן, חשוב להיזהר מהשמש בתקופת הטיפול ולהקפיד למרוח קרם הגנה. שימוש בקרם הגנה בעת החשיפה לשמש ימנע כוויות ופיגמנטציה. חשוב לדעת שהטיפול לא מתאים לכולם ואנשים שחולים בסכרת חמורה אינם יכולים לעבור אותו. כמו כן, הטיפול לא מתאים לאנשים שסובלים מזיהומים, אקנה, בעיות במערכת החיסון ובעיות בקרישת דם. חשוב לציין כי לא מומלץ לבצע את הטיפול בתקופת גיל ההתבגרות משום שהשינויים ההורמונליים עשויים לפגוע ביעילותו לכן כדאי להמתין עד לסיום תקופת ההתבגרות.

מי רשאי לבצע את הטיפול ומה בנוגע למחירים?

טיפול הסרת שיער בפנים באפילציה צריך להתבצע במכון מקצועי ועל ידי מטפל שעבר הסמכה לעבוד עם מכשיר האפילציה. נוסף על כך, חשוב לוודא שהמטפל מקפיד להשתמש במחט נקייה ושהמכון עצמו נקי והיגייני. מטפל מקצועי ומנוסה יוכל לבצע את הטיפול בצורה מדויקת, למנוע תופעות לוואי ולהגדיל את סיכויי ההצלחה. כדי לבחור את המקום המתאים רצוי לפנות אל מכרים וחברים ולקבל המלצות. כמו כן, כדאי להיפגש עם מספר מטפלים כדי לבדוק את מידת ההתאמה לטיפול ולהתרשם מרמת המקצועיות שלהם. מחיר טיפולי האפילציה הינו 70 ₪ בממוצע לרבע שעת טיפול.

אפילציה לפנים – טיפול מוצלח הוא מתנה לחיים

כפי שכתבנו – לאפילציה בפנים יש יתרונות וחסרונות וחשוב להכיר אותם לפני שמחליטים לבצע את הטיפול או לבחור בשיטות אחרות של הסרת שיער. טיפול מוצלח שיתבצע על ידי מטפל מוסמך יוכל לשנות את החיים מהקצה אל הקצה ולתרום למראה החיצוני שלכן ולתחושתכן הפנימית כך שביטחונכן העצמי יעלה ותרגישו נינוחות, נשיות ומטופחות.