הסרת שיער בלייזר לחיילים – הנחות לחיילים משוחררים – סיקור

חיילים בשירות חובה או בקבע או חיילים משוחררים מגיעים לכם הנחות ומבצעים מיוחדים במכוני הסרת שיער בלייזר (בחלק מהמכונים). 

כמובן נקדים ונאמר – שאתר זה אינו קשור למכוני הסרת שיער בלייזר, קופות חולים או למוקדי טלפנים כלשהם, כתבה זו היא סיקור בלבד 😀 .

הסרת שיער בלייזר לחיילים – סיקור

אתם משרתים את המדינה או משוחררים טריים? אתם תורמים לחברה? אז מגיע לכם להנות מהטבות מיוחדות והנחות בהסרת שיער בלייזר לחיילות וחיילים בחלק מהמכונים להסרת שיער בלייזר – כמובן לא כולם נותנים הנחות לחיילים משוחררים, מלאו את הפרטים בתיבה האדומה ונציגי מכוני הסרת שיער בלייזר יחזרו אליכם עוד היום עם הצעת מחיר, רק אל תשכחו להגיד שאתם משרתים בצה"ל או שאם משוחררים טריים ותבררו זכאותכם לקבלת הנחות בהתאם (תנאי המבצעים יכולים להשתנות כמו כן ההטבות לחיילים).

הסרת שיער בלייזר לחיילים
הסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים

הסרת שיער בלייזר הנחה לחיילים

בזמן השירות הצבאי אתם יכולים להתחיל את טיפולי הסרת שיער בלייזר ככה תוכלו להבטיח "יציאה חלקה לאזרחות", זמן הטיפול אינו לוקח הרבה זמן ואם אתם לא יוצאים מהבסיס באופן קבוע ניתן להשלים את הטיפול בימי שישי, כשתקבעו את התור תודיעו שאתם חיילים ותקבלו עדיפות בתור.

ההנחות הן אטרקטיביות מאוד (במדה ויש) וניתן לקבלן במכונים הגדולים… אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים בין מכוני הסרת שיער בלייזר השונים למרות ההנחות וההטבות, הסרת שיער בלייזר לחיילים בשירות פעיל או חיילים משוחררים יכולה לעלות הרבה מאוד כסף גם לאחר ההנחה, ויש פערים עצומים בין המכונים גם לגבי ההטבות מבצעים והנחות לחיילים בשירות חובה או חיילים משוחררים, לכן בדקו והשוו מחירים ואל תסמכו רק על מכון אחד.

האם כדאי לחכות לגיוס כדי לקבל הנחות חיילים?

יש ליצור קשר עם מכוני הסרת שיער בלייזר ולהשוות את המחירים בלי הנחת חיילים ועם הנחת חיילים, יכול מאוד להיות שיש מבצע אטרקטיבי ועכשווי, ככה שלא יהיה שווה לחכות עד לגיוס ויכול להיות שלא יהיה מבצע וההמתנה לגיוס לצה"ל תחסוך לכם אלפי שקלים.

מדוע ההנחה חלה גם על חיילים משוחררים?

חלק מכוני הסרת שיער בלייזר רוצים לתת הזדמנות למי ששירת בצבא ולא ביצע הסרת שיער בלייזר במהלך השירות הצבאי להסיר שיער גם אחרי השחרור לכן בחלק מהמקומות הנחות להסרת שיער בלייזר חלות גם על חיילים משוחררים.

האם חיילים משוחררים יכולים להסיר שיער בלייזר על חשבון הפיקדון?

כאשר אתם רוצים לממש את ההטבה שמגיעה לכם כחיילים משוחררים, תשאלו את מכוני הסרת השיער האם ניתן להשתמש בכספי הפיקדון על מנת לבצע הסרת שיער בלייזר – רלוונטי לחיילים משוחררים בלבד, לפי סקירה שערכנו לא ניתן לבצע את הטיפולים על חשבון הפיקדון… אך נתון זה יכול להשתנות, יש להתעדכן מול הגורמים הרלוונטיים.

המלצות לחיילים שמסירים שיער בלייזר במהלך השירות הצבאי

  • לא להיחשף לאור השמש כשבוע לפני ושבוע אחרי הטיפול.
  • אם יש אדמומיות בעור הגוף או תופעות לוואי אחרות יש ליצור קשר עם מכון הסרת שיער בלייזר או רופא הבסיס או קצין העיר.

הבהרות חשובות:

  • לא כל מכוני הסרת שיער בלייזר נותנים הנחות לחיילים ולחיילים משוחררים, יש לברר מול המכון שנותן שירות, כמו כן אין אנחנו מתחייבים להפנות אתכם למכון עם הטבות לחיילים, יש לברר בעת יצירת הקשר עם המכון.
  • אם אין הנחה כזאת תמיד אפשר לשאול מה ההנחה האטרקטיבית ביותר שקיימת, יש הנחות של חבר מביא חבר, יש הנחות של אזור + אזור מתנה (מבצעים של 1+1) או כאלה ואחרים.
  • בחלק ממכוני הסרת שיער בלייזר קיימים שיתופי פעולה עם קופות החולים וככה ניתן להוזיל עלויות ולקבל החזר כספי עד גובה תקרה מסויים בחלק מהמקרים – שיתוף פעולה זה יותר נכון לחיילים משוחררים.
  • המאמר בחלקו כתוב בלשון זכר אך בכתבה מופנת לחיילים וחיילות בסדיר, בקבע ומשוחררים.
  • אתר זה אינו קשור למכוני הסרת שיער בלייזר או לקופות החולים.

מה עוד אתם צריכים לדעת:

חיילים משוחררים ובסדיר יכולים להוזיל את העלויות יותר ולבצע דילול שיער, זאת אומרת לדוגמה אם יש חייל משוחרר שרוצה לא להסיר שיער ולהראות חלק לגמרי אלא אוהב יותר את המראה המחוספס ולא חלק למשעי, יש אפשרות לרכוש סדרת טיפולים מופחתת וככה להסיר את השיער עד למידה הרצויה, כמובן יש אפשרות לרכוש טיפולים בודדים וככה להשלים את הטיפולים לפי התוצאה הנדרשת והמראה הרצוי.

יש גם מכוני הסרת שיער בלייזר שלא מגבילים את מספר הטיפולים, אם נתון זה חשוב לכם אנחנו מציעים שתבררו אותו.

כדי לקבל תחושה בלבד, מה סדר הגודל של העלויות, יצרנו כאן טבלה עם אומדן מחירים שכולל בתוכו אומדן הנחות לפי אחוזי ההנחה, ככה לדוגמא, אם נניח שאומרים לכם שחיילות וחיילים משוחררים או בסדיר מקבלים הנחה של 30% על אזור שני, או 50% הנחה לאזור שלישי ככה תוכלו להעריך את העלויות, כמובן עלות מדוייקת תקבלו לאחר פגישת הייעוץ בסניף ולאחר איבחון.

אומדן מחירים לפי הנחות אפשריות באחוזים

הערות לאומדן והערכת המחירים:

  • אומדן המחירים הוא כללי בלבד ואין לו קשר לחיילים.
  • אחוזי ההנחות הם להמחשה בלבד ולהערכת סדר גודל.
  • מחירים הם בשקלים.
  • יש מבצעים שונים שלא נכללים בטבלת המחירים, מה שמוצג כאן זה סדר גודל של חישוב מתמטי באחוזים מהמחיר המלא.
  • המחירים הם לפי סדר גודל של 10-12 טיפולים.
  • מחיר מדוייק של כל מכון ומכון יינתן לאחר פגישת יעוץ במכון עצמו.
  • ט.ל.ח
אזור אומדן מחיר ללא הנחה אומדן מחיר לאחר % הנחה
    30% הנחה 50% הנחה
פס בטן 858 626 427
מפשעות 1,221 892 609
רגליים מלאות 4,160 2,932 2,093
ישבן 1,829 1,280 834
רגל – ברך ומעלה 2,157 1,508 1,079
עורף 790 512 398
קו בקיני 1,208 956 701
כתפיים 2,666 1,813 1,278
ידיים 1/3 עליון 1,602 1,105 835
סנטר 716 496 360
שפם 749 498 327
רגל – ברך ומטה 2,259 1,587 1,125
פאות 732 468 338
גבות 815 589 489
צוואר 799 577 371
בטן עליונה 1,476 1,100 783
זקן 1,272 888 639
אוזניים מלאות 863 573 438
גב מלא 3,295 2,297 1,623
גב תחתון 1,391 912 680
גב עליון 1,487 988 737
ידיים 2/3 תחתון 1,879 1,305 926
בטן מלאה 2,581 1,689 1,255
בטן תחתונה 1,470 1,025 714
גוף מלא 14,817 11,065 7,565
ידיים מלאות 2,382 1,658 1,177

חיסכון להסרת שיער בלייזר לחיילים

שירות בצבא ההגנה למדינת ישראל הוא דבר מוערך ביותר, אלו מכם שנתנו כמה שנים בשביל המדינה שלהם צריכים לקבל הטבות מין המדינה על השירות האיכותי שנתנו.

הטבות שכאלו אכן ניתנות והן מגיעות בצורות שונות. חיילים שסיימו את תקופת השירות הצבאי שלהם יכולים לבדוק אם הם זכאים לקבל הטבת הנחה משמעותית על רכישת טיפול להסרת שיער בלייזר, הטבה שכזאת יכולה להתקיים כבר אחר יום השחרור ומכונים רבים ברחבי הארץ מכבדים את הנחה זאת ואף מעניקים עליה הנחה נוספת.

יש להבין שהנחה זאת מוגבלת בזמן ויש להיות ערניים לזמן שעובר כאשר תבקשו לנצל את ההנחה הזאת.

לבסוף, הנחה לרכישת הסרת שיער בלייזר נוצרה למען טובת החיילים ולמען שהחיילים המשוחררים יראו כי אכן המדינה מעריכה אותם על השירות שהם נתנו.

זוהי הנחה לחיילים משוחררים בלבד, דווקא בגלל עובדה זאת, אין זה מובן מאליו כי הנחה שכזאת ניתנת.

כיום שוק הסרת השיער בלייזר הפך לנפוץ ביותר, בכול יום לקוחות חדשים מבקשים לקבל את הטיפול ויותר עסקים ומכונים נפתחים בכדי למלא את הביקוש.

עם מספר החיילים המשוחררים הקיים במדינת ישראל, נשאלת השאלה מדוע מכוני האסתטיקה מוכנים לשתף פעולה עם הנחה שכזאת? התשובה לכך היא מכיוון שמדובר בחיילים, כאלו שנתנו בשביל המדינה ולפיכך החברה מבקשת לתת להם בחזרה.

הנחה שכזאת בהחלט יכולה לעזור לחיילים משוחררים שמבקשים לרכוש הסרת שיער בלייזר במחירים נוחים.

המחיר הנכון לשגרת המשוחרר

למרות היות החייל המשוחרר, כזה שיצא ממסגרת ומבקש לרוקן את הראש ואף לצאת לחופש מסוים במדינה כזאת או אחרת, לחייל שכזה יש שגרת חיים אליה הוא אמור לחזור לאחר סיום השירות הצבאי שלו.

במבט ראשון, שגרה שכזאת נראית פשוטה למדי, מציאת לימודים אקדמיים, עבודה במשרה חלקית, לגור אצל ההורים או השכרת דירה ומפגשים עם חברים לאורך סופי השבוע.

בתוך כל השגרה הזאת, החיילים המשוחררים בדרך כלל נשאבים לתוך מסגרת קבועה שאינה ניתנת לשינוי, כך הם שוכחים מתוכניות אחרות שיכולות להתקיים ומין הזכויות וההטבות שמגיעות להם בתור חיילים משוחררים.

אחת מין הזכויות האלה היא היכולת לנצל את ההנחה על רכישת שירות להסרת שיער בלייזר במכונים מובחרים.

הנחה שכזאת מחכה לחייל בכדי שינצל אותה.

כל מה שהוא צריך לעשות הוא להגיע אל מכון האסתטיקה הקרוב לביתו ולבדוק מהי ההנחה שניתנת לו בהיותו חייל משוחרר.

למעשה הטבה שכזאת ניתנת לחייל המשוחרר מבלי צורך להביא ניירת מיותרת או להגיע אל סניף הבנק ולבצע משיכה מין הפיקדון.

כול מה שצריך לעשות הוא להראות הוכחה המראה כי אכן החייל השתחרר בתאריך מסוים ולפיכך הוא עדיין זכאי להנחה, הוכחה שכזאת נמצאת בתעודת השחרור הניתנת לחייל ביום בו הוא מסיים את השירות הצבאי שלו.

כעת כשאתם יודעים כי הנחה שכזאת קיימת, כדאי שתפנו זמן מוקצב באופן שבועי בשגרת היום שלכם בכדי שתוכלו לקבל טיפול להסרת שיער בלייזר, במחיר נמוך יותר מין הרגיל אודות ההנחה שמגיעה לכם בהיותכם חיילים משוחררים מצה"ל.

תוכנית טובה יותר לחייל המשוחרר

תהליך הסרת השיער בלייזר הוא יעיל ומלווה בכמות כאב מופחתת אך הוא גם מתארך לו לאורך זמן ובעצם הופך למורכב ופחות יעיל ככל שהוא נדחה וככל שיש יותר זמן בין טיפול לטיפול.

לכן מומלץ לעשות את כלל הטיפולים בצורה רציפה ומסודרת ובנוסף צורת עבודה שכזאת תיתן לכם את היכולת לנצל את ההטבה לרכישת שטיפול להסרת שיער בלייזר מבלי שהדבר יקטע.

יש להבין, הנחה שכזאת ניתנת על רכישת תהליך אחד ולא על כמה תהליכים.

כך מכוני הסרת השיער בלייזר מבינים ששגרת החיים של החייל המשוחרר היא יותר דינאמית ופחות תלויה במסגרות קבועות יותר כגון עבודה ומשפחה. לכן המכונים מבקשים לתת הנחה שכזאת לחייל מאחר שהן מבינים כי אכן החייל יכול לנצל אותה.

בנוסף, מאחר שהתהליך מתארך לו לאורך תקופה של כמה חודשים, התשלום החודשים החייל המשוחרר נאלץ לשלם בעד הטיפול הופך למשתלם מכיוון שהוא ניתן בעבור אותו טיפול שנעשה בחודש בו ניתן התשלום.

חשבו על הדבר בצורה הבאה, טיפול להסרת שיער בלייזר הוא בעצם מוצר שניתן להשתמש בו בצורה שבועית, אך שימוש שכזה נעשה בעבור כסף, התשלום נעשה בצורה חודשית וכך נוצר לו איזון בין כמות הטיפולים שאדם מקבל לבין כמות הכסף שהוא משלם עבורם בכול חודש וחודש.

על כל פנים, אנחנו מדברים על חיסכון לאורך זמן, כזה שמומלץ לנצל אותו כבר עכשיו, כל עוד אתם בעלי אורח חיים דינאמי שאינו תלוי בדברים קבועים מדי וכל עוד אתם יכולים להתחייב לתהליך ארוך שכזה.

בנוסף בהיות העובדה שיצאתם משירות בין שלוש שנים כעת אתם יכולים לתת לעצמכם להגיע אל הזמן השבועי לטיפול להסרת שיער בלייזר וליהנות מחוויה מהנה למדי.

הסרת שיער בלייזר דרך קופת החולים כבחירה חכמה

חשבו על אפשרות בה אתם עומדים לבחור במוצר רפואי שאין עליו אף המלצה של רופא מסוים.

היכולת היחידה שלכם לדעת אם מוצר זה עובד היא על ידי ניסיון לבדוק עם חברים או בני משפחה שקיבלו את מוצר זה ואף חוו תוצאות טובות.

בנוסף אם תחוו כאבים או בעיות רפואיות כאלו ואחרות, כיצד תוכלו להתלונן על הדבר, בכל זאת, אתם אלו שבחרתם להשתמש במוצר ללא המלצת רופא.

האחריות היא כולה שלכם.

למרות שרוב מכוני הסרת השיער בלייזר כיום, עובדים על פי תקנים מחמירים ביותר ומקבלים לעבודה אך ורק אנשי מקצוע בעלי תעודה שעברו הכשרה מיוחדת, מכונים אלו לרוב נפתחו בצורה עצמאית , כאשר המטרה שעומדת בראש מעייניהם היא לקבל כמה שיותר לקוחות בכמה שפחות זמן ובנוסף אין גורם רפואי רשמי שמגיע מדי פעם לבדוק את איכות השירותים שניתנים על ידי המכונים.

לעומת זאת, ברגע שקופות החולים מעניקות לכם הנחה או מחיר נוח כזה או אחר במיוחד בשבילכם, הן בעצם מחייבות את עצמן לבצע בדיקה מקיפה על השירותים שניתנים במקום זה.

בנוסף, הרמה שקיימת במכונים שמוכרים על ידי קופת החולים חייבת להיות פשוט גבוה יותר מין הרמה שנמצאת במכונים האחרים.

יש לחשוב על קופת החולים כמין לקוח שנכנס לקניון אשר נמצאים בו מכונים רבים להסרת שיער בלייזר.

קופת החולים יכולה לבחור בצורה עצמאית מי הם המכונים אשר יקבלו הכרה על ידה.

מכונים אלו יצטרכו להראות סטנדרטיים גבוהים על מנת שקופת החולים תבחר בהם. כאשר אתם מגיעים למכון שנבחר על ידי קופת החולים אתם בעצם מגבירים את השליטה שלכם בתור לקוחות.

פרטים נוספים על הסרת שיער בלייזר דרך קופות החולים

קופות החולים, כשמן כן הן, הן נוהגות לתת טיפול רפואי לאלו שזקוקים לכך.

מצד שני כל אחד מכם יכול להגיע לסניף קופת החולים הקרוב לביתו אך הוא יכול למצוא את עצמו מגיע למצב בו הוא יכול לבחור בצורה עצמאית את הדרך בה הוא רוצה לקבל טיפול להסרת שיער בלייזר.

בסופו של יום, יש לכם את הזכות והאפשרות להגיע אל קופת החולים ולשמוע על שירותי הקוסמטיקה שהיא מסוגלת להעניק לכם – מאמר זה יעזור לכם בבחירה: בחירת קופת חולים לחיילים משוחררים.

שיחת טלפון קצרה או פגישת ייעוץ אצל הרופא לרוב אינה עולה עלות נוספת ונמצאת במכלול השירותים שאתם יכולים לקבל בתור לקוחות מין המניין.

כעת כאשר יש בידיכם את הידע על האפשרויות השונות הקיימות בתחום הסרת השיער בלייזר דרך קופות החולים הציבוריות, השתמשו במידע זה בכדי למצוא את השירות שנוח במיוחד בשבילכם.

שאלות ותשובות:

האם אפשר לשלם על טיפולי הלייזר עם מענק השיחרור?

התשובה היא כן. מענק שיחרור הוא סכום כסף שעובר אליכם, אל חשבון הבנק, לאחר שירות סדיר ולכן תוכלו לעשות איתו כל מה שאתם רוצים, כן כמובן גם להשתמש בו לטיפולי הלייזר. אין לבלבל בין מענק שיחרור לעבודה מועדפת, לעוד פרטים בנושא מענק שיחרור היכנסו לדף האגף הקרן לחיילים משוחררים – משרד הבטחון, ובנושא עבודה מועדפת: היכנסו לכאן.

האם למשרתי קבע יש הנחות בטיפולי לייזר?

 את הנושא הזה תצטרכו לברר מול מכוני הסרת שיער, מכיוון שהתחום ההנחות והמבצעים הוא דינאמי והנתונים יכולים להשתנות, אז צריכים להיות עם היד על הדופק ולברר מול נותני השירות השונים.

 האם כדאי לעשות את טיפול הלייזר בזמן הצבא או אחרי השיחרור?

התשובה לשאלה זו תלויה מאוד בכם, בזמן הצבא יש יתרון בזה שאתם יכולים לסיים את הטיפולים ולהשתחרר חלקים אך הזמינות שלכם לטיפולים עצמם יכולה להיות מאוד מוגבלת – תלוי איפה שאתם משרתים, ואילו אחרי הצבא אם יותר פנויים לטיפולים ויותר זמינים. כמובן יש עוד יתרון שלאחר השחרור אתם יכולים לממן את הטיפולים אם אתם עובדים כמובן.

מחשבון הסרת שיער בלייזר