הסרת שיער בלייזר בכל הגוף – גוף מלא

הסרת שיער בלייזר בכל הגוף שונה בין כל מטופל ומטופל, יש אנשים שיש שיער שבו לאחרים אין, יש אנשים שרוצים לשמור על השיער שלהם במקומות שאחרים לא רוצים.

 

מהו גוף מלא?

הסרת שיער בלייזר בכל הגוףכשאתם אומרים הסרת שיער בלייזר בכל הגוף למה אתם מתכוונים? גב, חזה, בטן, כתפיים, צוואר או בתי השחי, בטן, חלק מהרגליים או רגליים מלאות?

כמה עולה הסרת שיער בלייזר בכל הגוף?

הסרת שיער בלייזר בכל הגוף מחירים נעים בין  12500 ל 15000.

האם ניתן לדעת מהו המחיר המדויק לפני פגישת ייעוץ?

לא יוכלו לתת מידע מדויק בטפלון, עד שלא יראו אותך באופן אישי יועצי מכוני הסרת שיער בלייזר, הייעוץ הוא ללא תשלום ולוקח בערך 15 דקות שבו מסתכלים על שיער הגוף שלך, צבע השיער, העובי, צבע העור ואז יכולים לתת לך מידע מדויק יותר כגון כמה טיפולים זה יכול לקחת, איך ארוך כל מפגש יהיה, ובאילו אזורים תצטרך יותר טיפולים בהשוואה לאזורים אחרים. תוך כדי הטיפולים תוכלו לקבל הערכות מדויקות יותר אפילו אחרי 3 הפגישות רואים כמה טובים אתה מגיב לטיפולים. יש אנשים שיגיבו מהר יותר מאחרים, ויש כאלה שפחות.

כמה זמן לוקח להסיר שיער בלייזר בכל הגוף?

זמני הטיפול לגוף מלא נעים בין שעה ל ארבע שעות. זה תלוי בגודל הגוף. הסרת שיער בלייזר לנשים בדרך כלל לוקחות פחות זמן מאשר הסרת שיער בלייזר לגברים. יש לייזרים שעובדים במהירות הגבוהה וזמני הטיפולים הם 75% מהירים יותר מאשר לייזר האיטי. אישה בגודל ממוצעת שעושה הכנה ומתגלחת לפני, הפגישה תיקח בסביבות 2 שעות לעשות רגליים מלאות, ידיים מלאות, ברזילאיות, בתי השחי וחלק שיער הפנים. גבר בגודל ממוצע שמתגלח לפני הפגישה ייקח בערך 2 שעות לעשות גב, כתפיים, צוואר (קדמי ואחורי), חזה, בטן, ברזילאי, בית השחי ופנים.

כמה טיפולים צריך כדי להסיר שיער בלייזר בגוף מלא?

תוכלו להבחין כי באזורים יותר שעירים ייקחו יותר טיפולים מאשר אזורים שאין להם כל כך הרבה שיער. כמו כן, באזורים רגישים יותר עלולים לקחת יותר זמן כי משתמשים במכשירים עדינים יותר. ברגליים וגב ייקחו פחות פגישות מאשר חזה על רוב האנשים.  בין 3 ל 6 המפגשים הראשונים הסרת שיער בגוף מלא ייקח יותר זמן. 7-12 המפגשים שלאחר מכן ייקחו פחות זמן כי הם יכללו פחות אזורים כי הצמיחה תפסיק בחלקים של הגוף.

האם אפשר לדלל את השיער בכל הגוף ולא להסיר אותו לגמרי?

אם אתה רוצה להפחית את כמות השיער שיש לך בכל הגוף שלך, תתחיל עם 3 מפגשים להסרת שיער בלייזר לגוף מלא. לאחר מכן, ייתכן שתרצה לשפר את המראה באזורים ספציפיים.

האם זה יכאב?

אם אתם מבצעים הסרת שיער בלייזר בכל הגוף הרגשת הכאב תהייה תלויה בכמה גורמים: עובי השיער, כמות השיער, רמת הרגישות של המטופל, האזורים הרגישים יותר בגוף יכאבו יותר. מכשירי הלייזר ועצמתם יותאמו לסוג העור שלך ושיער, כמו כן לפני רמת הרגישות שלך. אם אתם מהדקים את השיניים שלכם עם כל פולס, עוצמת הלייזר היא גבוהה מדי וצריך להחלישה. צריך להרגיש צריבה קלה בכל פולס לייזר, אבל זה לא צריך להיות בלתי נסבל. כל עוד אתה יכול להרגיש אי נוחות מסוימת, תוכל להגיע לתוצאות טובות.