הסרת שיער בלייזר מהצוואר ומהעורף

הסרת שיער בלייזר מהצוואר ומהעורף – גבר גבר, זה גם זול!

צמיחת שיער בצוואר ובעורף היא אחת הצרות ממנה סובלים הגברים של ימינו למרות שיש גם נשים שסובלות מצמיחת שיער באזור זה. השיעור באזור העורף והצוואר פוגע במראה האסתטי של האדם ומחבל בביטחונו העצמי. לא נעים לומר אבל אם יצא לכם לשבת פעם בהרצאה מאחורי אדם בעל עורף שעיר, וודאי חשתם סלידה מסוימת אך מעבר לזאת, האזורים הללו חשופים וניתן לראות אותם כל הזמן.

הרגישות של הצוואר היא גורם משמעותי שמוביל רבים אל מכוני הסרת השיער, טיפול באמצעות קרני לייזר הוא הפתרון היעיל ביותר עבור שיעור באזורים אלו מכיוון שקרן הלייזר פוגעת בשורש השיער ומשמידה אותו. טיפולי הלייזר חוסכים למסירי השיער את הצורך להשתמש בשעווה, סכיני גילוח וקרמים שגורמים לשעבוד כשחלקם – הגילוח והמשחות רק גורמים לשיער להיות קשה וכהה יותר.

סדרת טיפולים של הסרת שיער בלייזר תכלול בסביבות 10 טיפולים ותוכל להסיר עד כ- 90% מהשיער ולגרום לשיער שנותר להיות דליל ודק, במילים אחרות – לאחר טיפול הסרת שיער בלייזר בצוואר ובעורף נראה המטופל שונה לחלוטין – אסתטי ונעים למראה.

למה כל כך חשוב לבחור במטפל מוסמך?

אם אתם מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר בצוואר ובעורף ולשפר את איכות החיים שלכם יהיה עליכם לפנות אל מכון מקצועי, מבוטח ומנוסה שמקפיד להשתמש במכשיר לייזר שמחזיק בתקנים הדרושים וקיבל אישור ממשרד הבריאות. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בו תלויה הצלחת הטיפול היא בחירת המטפל שחייב לעבור הסמכה ממוקדת בביצוע הסרת שיער בלייזר.

בדיקת אבחון – אל תקלו ראש!

מטפל מקצועי ייפגש עם המטופל לפני תחילת הטיפול ויבדוק האם שיטת ההסרה בלייזר מתאימה לו. חשוב לדעת שטיפולי הלייזר יעילים במיוחד עבור בעלי שיער כהה וגוון עור בהיר ואינם מתאימים לבעלי שיער בהיר – ג'ינג'י, בלונדיני, לבן או אפור משום שהלייזר עובד היטב כאשר קיים ניגוד בין גוון העור ובין גוון השיער.

מטפל מוסמך ומקצועי יבדוק את גוון השיער, גוון העור, צפיפות השיער, מצבו הבריאותי וגילו של המטופל ויחליט האם הוא מתאים לטיפול. מבחינת הגיל יש לציין כי לא מומלץ לבצע טיפולי לייזר לפני סיום גיל ההתבגרות בשל שינויי ההורמונים שחלים בגוף, לכן רצוי להתחיל את הטיפולים לאחר גיל 16 (עבור נשים) ולאחר גיל 18 (עבור גברים), במקרה בו אנו עוסקים שהוא – הסרת שיער בלייזר מהצוואר ומהעורף כדאי לגברים להמתין עד לסוף שנות ה- 20 משום שרק בגילאים אלו פוסקת צמיחת השיער באזורים הללו ואם הטיפולים יחלו בגיל צעיר יותר הם יהיו פחות יעילים.

מטופל שנמצא מתאים לטיפול הסרת שיער בלייזר יקבל את כל התשובות וההסברים הדרושים – המטפל יסביר לו מהו מספר הטיפולים הצפוי, מהם הפרשי הזמן בין טיפול לטיפול, יבצע תיאום ציפיות, ינחה את המטופל שלא להיחשף לשמש, יסביר לו מהו המחיר של הטיפולים (הסרת שיער בלייזר בעורף עולה בסביבות 700- 900 ₪ לכ – 10 טיפולים), יסביר על תופעות הלוואי האפשריות שהן: כוויות, פיגמנטציה, אדמומיות, צלקות, כאב (שניתן להפחית באמצעות משחות אלחוש ועל ידי שימוש בזרוע קירור) ותופעות נוספות. חשוב לדעת שבחירת מטפל מוסמך ובעל ניסיון תפחית את הסיכונים.

מה אתם אומרים? תורידו את זה מהצוואר שלכם?

לסיכום – הסרת שיער בלייזר באזור הצוואר והעורף שינו, משנים וימשיכו לשנות לרבים את איכות החיים ולתרום למראה החיצוני שלהם ולביטחונם העצמי. אם אתם מעוניינים לבצע הסרת שיער באזורים הללו חשוב שתבחרו מטפל מוסמך, מכון מבוטח ומקצועי, מכשיר לייזר שמחזיק בתקנים הדרושים וקיבל אישור ממשרד הבריאות ושתשמרו על כל כללי הבטיחות עם דגש על הימנעות מחשיפה לשמש מהלך תקופת הטיפול.

טיפולי הסרת שיער בלייזר אינם זולים אך לאורך זמן הם עשויים להשתלם משום שהמטופלים לא צריכים לרכוש מכשירים ואביזרים שונים להסרת שיער. כמו כן, אפשר למצוא מבצעים משתלמים או לבדוק האם קופת החולים מציעה הנחות. בכל מקרה שהוא – אין להתפשר על המכון, המטפל והמכשור.

אנו ממליצים לכם לפנות אל חברים, מכרים וקרובי משפחה ולבקש מהם חוות דעת והמלצות על מכוני הסרת שיער בלייזר. קבלת המלצות ממקור מהימן תסייע לכם לבחור במקום המתאים ולהגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול.