איזה בנק הכי טוב לחיילים משוחררים – מדריך

איזה בנק הכי טוב לחיילים משוחררים? כן מאמר זה לא קשור להסרת שיער בלייזר איך נושא זה בהחלט מעניין את גולשינו…

חיילים העומדים בפני שחרור מהצבא מתלבטים לגבי פתיחת חשבון בנק בסניפים השונים. כיום ישנם לא מעט סניפים אשר מציעים תוכניות מיוחדות לחיילים משוחררים, אך נשאלת השאלה איזה בנק הכי טוב לחיילים משוחררים- בכתבה הבאה ננסה לענות על השאלה.

חיילת - אילוסטרציה

החשיבות של הפקדת הכספים בבנק

אם בעבר היה נהוג להחביא את הכסף , הרי בשנים האחרונות אין זה כך, הבנקים השונים מציעים לא מעט תוכניות חסכון והטבות עבור חיילים משוחררים ואף אפשרות לקבל הלוואה במידת הצורך.  אין ספק כי קיימת חשיבות רבה לפתיחת חשבון בנק בקרב חיילים משוחררים ולכן צריך לבחון היטב את ההיצע טרם קבלת ההחלטה.

חיילים משוחררים מהווים קהל יעד אטרקטיבי במיוחד

חיילים משוחררים מהווים קהל יעד אטרקטיבי במיוחד עבור בנקים שונים. ניתן לקרוא אודות ההטבות השונות המוצעות לחיילים משוחררים בקרב הבנקים. עם זאת, ההמלצה היא לא להתפתחות אלא לבחון היטב את ההצעות השונות על מנת לבחור את הבנק המשתלם ביותר.

בצעו סקר מקיף טרם קבלת ההחלטה

טרם קבלת ההחלטה, בצעו סקר מקיף על מנת לבחור את הבנק המשתלם ביותר עבורכם.  לעיתים אם לא קוראים את האותיות הקטנות, עשויים לגלות כי אין הבדל בין התוכניות השונות ולכן חשב מאד לקרוא את האותיות הקטנות.  בעת עריכת סקר מקיף ניתן להביא בחשבון את כל היתרונות והחסרונות העשויים להשפיע על קבלת ההחלטה כמו למשל עמלות או הטבות לחיילים משוחררים ועוד. מאידך, ללא ביצוע סקר מקיף בין הבנקים השונים לא תהיה לכם אפשרות לדעת איזה בנק יענה על הציפיות שלכם, מצאנו כאן כתבה שעושה קצת סדר.

הגדירו את הצרכים שלכם

טרם הבחירה בבנק מסוים חשוב מאד להגדיר את הצרכים שלכם- יש לבחון מה חשוב לכם. יש חיילים משוחררים המעוניינים בהטבות בקבלת הלוואה או בהלוואה לצורך לימודים באוניברסיטה- לכל אחד יש צרכים שונים.  מאידך, ישנם חיילים משוחררים אשר שמים דגש על תודעת שירות ומעוניינים כי בנקאי ישרת אותם.

שימו לב למיקום הסניף

קיימת חשיבות רבה למיקום הסניף  והנגישות כלפי הלקוחות.  בהשוואה לבנקים גדולים, בנקים קטנים עשויים להציע לא מעט הטבות ותנאים נוחים. עם זאת, כדאי לבדוק את המיקום של הסניף על מנת שיהיה ניתן להגיע תוך זמן קצר. אולם, כיום בנקים רבים מציעים אפשרות להתנהל בצורה וירוטואלית ללא הגעה לסניף , דבר אשר יש להביא בחשבון.

האם השירות ניתן באינטרנט

כפי שהוזכר קודם לכן, בשנים האחרונות הבנקים משנים את אופן השירות ומתקדמים לקראת בנקאות דיגיטלית. יש להניח כי חיילים משוחררים יראו זאת באופן חיובי ויעדיפו לבחור בנק אשר בו ניתן לבצע פעולות שונות באינטרנט ללא צורך הגעה לסניף. אין ספק כי מדובר בשירות אשר משפר את החוויה בתור לקוח ומאפשר לחסוך לא מעט זמן, מצאנו כאן כתבה שעושה קצת סדר בנושא.

בחנו את תודעת השירות

פרמטר נוסף אשר יש לתת את הדעת במסגרת חיפוש אחר הבנק המשתלם ביותר הוא תודעת השירות. על חיילים משוחררים לבחון היטב את תודעת השירות- עליהם לבחון האם ניתן לשלוח דואל לבנקאי במקרה הצורך וכן לבחון את שעות הפעילות.  בנק אשר לא שם בראש את קהל הלקוחות שלו אינו בנק אשר כדאי להצטרף לשורותיו אלא להמשיך ולחפש אחר בנק איכותי הנותן מענה מקיף לקהל הלקוחות.

קבלת הטבות ומתנות

על מנת למשוך את תשומת הלב של חיילים משוחררים , ניתן לראות כי הבנקים מעניקים לא מעט הטבות ומתנות הגורמות לחיילים משוחררים לגלות עניין רב ועשויות להשפיע על קבלת ההחלטה שלהם.

חסכו כסף

פרמטר נוסף הוא קבלת מתנות והטבות שונות בעת ההצעה לפתוח חשבון בנק. אותן הטבות עשויות לבוא לידי ביטוי בפטור מעמלות וכן במתן הנחות למקומות בילוי או קניות.  כל בנק מציע הטבות שונות ולכן ראוי לבחון בדקדקנות את ההטבות השונות לקבלת ההחלטה הטובה ביותר.

מוזמנים להתייעץ עם חברים או בני משפחה

על מנת לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר בנוגע לפתיחת חשבון בנק, כדאי להתייעץ עם חברים או בני משפחה. התייעצות עם חברים קרובים אשר עומדים בפני פתיחת חשבון בנק עשויה להועיל לא מעט. יתרה מכך, גם התייעצות עם בני משפחה בוגרים יותר אשר עברו דבר או שניים בחיים עשויה להועיל בשעת קבלת ההחלטה.