הסרת שיער בשיטת shr, הסרת שיער בטכנולוגיית shr – כתבת סיקור מקיפה

בשנים האחרונות גברים ונשים מחפשים את הפתרון האידיאלי להסרת שיער לצמיתות או לטווח ארוך ככה יותר נכון להגדיר. במקום להתעסק בשיטות שאינן יעילות ואף מכאיבות, כיום ניתן למצוא הסרת שיער באמצעות שיטת shr  – שיטה הנחשבת יעילה במיוחד. מדובר בשיטה חדשה בתחום הסרת שיער אשר סוחפת אחריה גברים ונשים רבים אשר נהנים מהתוצאה . בכתבה לפניכם נציג את הסרת שיער שיטת shr  תוך בחינת יתרונות ושלל פרמטרים נוספים.

מהי הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית shr

הסרת שיער שיער בלייזר בטכנולוגיית shr נחשבת לאחת הטכנולוגיות הפופולריות ביותר כיום בתחום הסרת השיער. למרות העובדה כי הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה פופולרית במיוחד בהחלט ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר פונים לשיטה החדשה אשר כוללת טכנולוגיה חדישה.

הסרת שיער

הסרת שיער בטכנולוגיה חדשנית shr

הסרת שיער בטכנולוגיה חדשנית shr  נחשבת לאחת השיטות המבוקשות ביותר בידי גברים ונשים. ראשית כל עלינו לבחון מהי השיטה. מדובר בראשי תיבות של Super Hair Removal – שיטת הסרת שיער מתקדמת של טכנולוגיית הלייזר באמצעות קרן אור.   מדובר במכשיר המשגר הבזקי אור ממקור אור רב עוצמה בעל פס רחב בתדירות גבוהה ואנרגיה נמוכה. 

אותן תכונות של המכשיר מאפשרות להעביר אנרגיה אופטית דרך רקמת העור החיצונית (אפידרמיס) וספיגתה בשכבת העור הפנימית (דרמיס) באמצעות  חימום מבוקר של האזור. קרני הלייזר מחממות את זקיק השיערות ומנתקות את הזקיק מכלי הדם המזינים אותו וכך גורמות לשיבוש של הליך צמיחת השיער.

כיצד מתבצעת הסרת שיער בטכנולוגיית shr

הסרת שיער בטכנולוגיית shr מתבצעת באמצעות חימום העור בצורה הדרגתית עד לטמפרטורה המתאימה ואינה גורמת נזק למטופלים. יתרה מכך, המכשור מצויד בקירור תרמו אלקטרי אשר מפחית עוד יותר את עוצמת הכאב. נציין כי אם במהלכו של הטיפול ישנו כאב, אז יש צורך לעדכן את המטפל.

יש לגלח את האזור טרם הסרת שיער בטכנולוגיית shr

טרם הסרת שיער בשיטת shr יש לגלח את האזור המיועד לטיפול בשל העובדה כי הטיפול מתבצע על אזור חלק. הטיפול מבוצע בשיטה הכוללת תנועה רציפה באמצעות ידית קירור הפולטת חום הדרגתי אשר מחמם את העור עד לטמפרטורה הרצויה להרס של זקיק השיערה.  יצויין כי במהלך ההליך יש שמירה על העור והרקמות הפנימיות מפני פגיעה.

הסרת שיער בטכנולוגית shr אינו כואב (עיניין יחסי)

הסרת שיער בטכנולוגית shr כוללת שימוש בידית מקוררת  ולכן הטיפול אינו כואב יחסית. למעשה בשל השימוש בידית הנ"ל אין צורך בקרחונים או מכשירי קירור אחרים. נציין כי גם אין צורך במשחות אלחוש, זאת כפי שיש לעשות בתום טיפול באמצעות מכשיר הלייזר או מכשירים אחרים.  בסיום הטיפול אין צורך למרוח משחות הרגעה וניתן להמשיך בשגרה, אך יש להימנע מחשיפה לשמש.

הסרת שיער בשיטת ה-shr מה משך הטיפולים

הסרת שיער בשיטת ה-shr כוללת מספר טיפולים כאשר מספר הטיפולים נע בין 6-14 טיפולים . יש להדגיש כי כמות הטיפולים אינה זהה בין מטופל אחד לאחר אלא נקבעת בהתאם לצרכים האישיים. במרבית המקרים הטיפולים מתבצעים באזורים בהם יש שיער עבה וכהה כמו למשל מפשעות או בית שחי. עם זאת במידה ומדובר באזור בו השערות כהות כמו למשל ידיים  הרי  ידרשו טיפולים נוספים.

הסרת שיער SHR מה אורך הטיפול

במסגרת הסרת שיער SHR יש להדגיש כי אורכו של הטיפול אינו קבוע אלא משתנה בהתאם לאזור המסוים. טיפול באזור קטן יחסית כמו בית שחי ינוע בין 5 – 15 דקות ואילו טיפול באזור גדול יותר כמו רגליים או חזה עשוי לנוע בין 40-60 דקות.

הסרת שיער בשיטת shr מחירים

בבואנו לבחון הסרת שיער בשיטת shr מחירים הרי יש להדגיש כי המחירים נקבעים לפי האזור המסוים. כך למשל הסרת שיער בכל הגוף תעלה באזור 12.000 ש"ח בהערכה גסה ועשויה להגיע לאיזור ה 15,000 ש"ח, ואילו הסרת שיער באזור הבטן והחזה תגיע למחיר של 3000 ש"ח בהערכה. לעומת זאת הסרת שיער באזור העורף תנוע בין 500 – 700 שח.

אם אתם מעונינים להסיר שיער מאזור הגב תשלמו בין 1400-2500 שח.  הסרת שיער ברגליים תעלה לכם בין 3300 – 4000 שח.  ההמלצה היא לבצע השוואת מחירים מקיפה על מנת לבחון את טווח המחירים טרם ההגעה להחלטה. כמובן ניתן לבצע דילול שיער באמצעות לייזר ובטכנולוגית SHR מה שיכול להוזיל את העלויות ולהוריד את מספר הטיפולים.

טיפולי הסרת שיער בשיטת shr כיצד יש להתכונן

במסגרת טיפולי הסרת שיער בשיטת shr יש לגלח את השיער ערב קודם לכן במטרה למנוע טיפול על עור פצוע משימוש בסכין גילוח. מטרת הגילוח היא מניעה של נפילת שיערות חמות על העור במטרה למנוע כוויות וכאב.

המטרה הנוספת היא מניעה של בזבוז אנרגית חום על חלקה החיצוני של השערה מעל העור וכך לאפשר לכמה שיותר אנרגיה להגיע לחלק הפנימי של השערה מתחת לפני העור ואל זקיק השערה אשר אותו מעוניינים להרוס במסגרת הטיפול במטרה למנוע צמיחה של שערות חדשות.  שימו לב כי בין טיפול אחד לאחר ניתן לגלח את האזור אבל אסור לבצע מריטה באמצעות שעווה , פינצטה או מכשירים חשמליים המיועדים להסרת שיער.

טיפול הסרת שיער בשיטת shr

לאחר שבוע במסגרת טיפול הסרת שיער בשיטת shr יוצאת השערה אשר נותרה לאחר הגילוח מתחת לפני העור מעל לפני העור ונושרת בקלות. כתוצאה מכך מתחיל מחזור חדש של צמיחת שיערות אשר נע בין חודש וחצי ואף יותר.

ההמלצה היא לא לבצע מיד טיפול נוסף אלא להמתין לתקופה של חודשיים בין טיפול אחד לאחר במטרה לראות תוצאות.  שימו לב כי במהלך הטיפול קצב צמיחת השערות קטן וההמלצה היא לקבוע מרווחים ארוכים בין טיפול לטיפול ולהמתין עד לצמיחה מלאה של שיער טרם ההגעה לטיפול הבא.

הסרת שיער בשיטה shr בעונת הקיץ

הסרת שיער בשיטה shr כוללת לא מעט יתרונות כאשר אחד היתרונות המרכזיים טמון בכך כי ניתן לבצע את הטיפולים גם בעונת הקיץ בה העור שזוף יותר. המשמעות היא כי בעונת הקיץ אין צורך לעצור את הטיפול אלא ניתן להמשיכו כרגיל. עם זאת, יש לחכות שבועיים לאחר השיזוף האחרון וכן להימנע מטיפול על עור עם שיזוף טרי. עוד נציין כי שבוע לאחר הטיפול יש להימנע משיזוף.

הסרת שיער shr חסרונות

בדומה לשיטות אחרות, גם במסגרת השיטה ניתן למנות חסרונות . הסרת שיער shr חסרונות כוללת בין היתר אדמומיות על העור וכן הטיפול אינו מתאים לבעלי שיער לבן או בהיר במיוחד. נציין כי גם בטיפול זה ניתן למנות לא מעט סיכונים אשר יש להביא אותם בחשבון טרם תחילת הטיפול. מה למשל היווצרות של כוויות אשר עשויות להופיע אצל בעלי עור רגיש במיוחד בקרב מטופלים אשר אינם רגילים לשימוש במכשיר וכתוצאה מכך הם עשויים לסבול מתופעות לוואי.  עם זאת בחירתו של מטפל מנוסה בתחום  אשר תכלול בין היתר פגישת ייעוץ תוביל לטיפול מקיף.

הסרת שיער shr תופעות לוואי

 במסגרת הסרת שיער shr תופעות לוואי שונות כמו  גירוי או קילוף העור עשויות להופיע כאשר על מנת להימנע מאותן תופעות לוואי ניתן למרוח על העור משחה מרגיע. יתרה מכך, במסגרת השבוע הראשון של הטיפול יש להימרח בקרם לחות.

הסרת שיער shr לעומת לייזר

הסרת שיער shr לעומת לייזר הינו טיפול שאינו כואב בהשוואה לטיפול באמצעות לייזר הנחשבת לשיטה פופולרית במיוחד.  נוסף על כך, השיטה מאפשרת ליהנות מטיפולים מהירים בהשוואה לטיפול באמצעות לייזר. יתרה מזאת, שיטת הקירור נחשבת לטובה יותר בהשוואה ללייזר.

הסרת שיער shr ביקורת

בדומה לשיטות הסרת שיער אחרות גם כאן ניתן לראות מימד של ביקורת. הסרת שיער shr ביקורת כוללת התייחסות למספר פרמטרים כמו למשל הפחתה של שיעור לטווח הארוך- נציין כי  יש לצפות להפחתה של 80%  מהמצב ההתחלה.  נוסף על כך, יש להביא בחשבון כי מספר הטיפולים אינו קבוע ומשתנה בהתאם לאדם לאדם ובהתאם לנתונים הפיזיים.  עוד נציין כי בני נוער ידרשו לקבלת טיפולים רבים יותר בשל התפתחות הורמונלית.

בקרב נשים עשויה להתפתח ביקורת על קצב צמיחת השיער- נציין קצב צמיחת השיער אצל נשים באזורים הורמונליים  תהיה איטית יותר.  עוד נדגיש כי טיפולים ושינויים הורמונליים עשויים להוביל לשינוי של עובי השיער ואף לגרום לצמיחה של שיער במקומות חדשים.

הסרת שיער shr השוואת מחירים

הסרת שיער shr השוואת מחירים תכלול בין היתר התייחסות למרפאות השונות המציעות הסרת שיער באמצעות  שיטה זו.  נהוג לחשוב כי מדובר בשיטה יקרה יותר בהשוואה לשיטות אחרות, אך לא כך הדבר ולכן מרפאות שונות מציעות מחירים אטרקטיבים בשל יעילותה של השיטה.

הסרת שיער shr מבצעים

מרפאות רבות מציעות כיום שלל מבצעים שונים. כל שעליכם לעשות הוא לברר אודות המבצעים השונים וכך לבחור את המבצע המתאים לכם ביותר. ההמלצה היא להגיע אל המרפאות השונות ולשוחח עם צוות המרפאה על מנת לבחון את המבצעים השונים. כמובן יש לבחון שיתופי פעולה בין מכוני הסרת שיער בלייזר השונים שמשתמשים בטכנולוגיית SHR לבין קופות החולים השונות, נתון זה יכול לעזור לכם כדי לקבל מחיר יותר טוב עקב שיתוף פעולה זה, לדוגמא לשיתוף פעולה זה, הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מכבי היה אפשרי בעבר ולדעתנו גם היום בשיתוף במכונים המובילים, כמובן נתון זה יכול להשתנות ויש לברר מול המכונים ומול קופות החולים.

שיטת shr להסרת שיער – רצוי להישמע להמלצה של רופא עור

שיטת shr להסרת שיער נחשבת לשיטה יעילה במיוחד – מדובר בטיפול בטוח על פני הטיפולים האחרים וכן טיפול שאינו מורכב וניתן לראות בו תוצאות רצויות.  עם זאת, רצוי לכם להישמע להמלצות של רופא עור במטרה להימנע מתופעות לוואי שונות במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר אשר תבוא לידי ביטוי בעור חלק ויפה.

הסרת שיער shr תגובות

מה באשר לתגובות ? הסרת שיער shr תגובות רבות אבל מדובר בשיטה אשר הוכחה במסגרת מחקרים קליניים ונמצאה כשיטה הבטוחה ביותר להסרת שיער לכלל סוגי העור.  בשיטה הנ"ל זקיקי השערה מטופלים באמצעות פעימות אנרגיה קצרות ולא באמצעות אנרגיה גבוהה, דבר אשר מבטיח את הצלחת הטיפול ומונע את הסיכון לצריבה של העור. נדגיש כי מדובר בשיעור הצלחה גבוה המגיע למעלה מ 80% – דבר אשר משקף את כמות המטופלים אשר בחרו בשיטה הנ"ל להסרת שיער.  במסגרת המחקרים הקליניים נמצא כי המטופלים היו מרוצים מהשיטה והתוצאות השונות.

עוד נדגיש כי גם בקרב מטופלים אשר לא צלחו בצורה רחבה את הטיפולים נמצא כי הם היו מרוצים מהתוצאות.  אם כך,  ניתן לראות כי מדובר בשיטה יעילה בה ניתן להסיר את השיער במהירות רבה תוך שימוש באנרגיה נמוכה.

הסרת שיער shr עור כהה

הסרת שיער shr עור כהה מתאים או לא מתאים? מדובר בשיטה המתאימה לבעלי שיער כהה אשר בהחלט יכולים לבצע הסרת שיער ולראות תוצאות תוך זמן קצר.  על מנת לראות תוצאות חיוביות יש לבצע סקר מקיף ולבחור את המקום המתאים ביותר לטיפולים. בחירת המקום המתאים ביותר תבטיח שיעור הצלחה גבוה- כך תדעו כי בחרתם במקום מקצועי בו תוכלו להסיר את השיער המיותר ללא כל חשש.

באילו אזורים בגוף ניתן לבצע הסרת שיער באמצעות shr ?

ההגבלות הם אותם הגבלות כמו בטיפולי הסרת שיער בלייזר, כמובן שניתן להסיר שיער באזורים הבאים: רגליים, בית שחי, גב, ידיים, פנים – באזורים המותרים כמובן, בטן, אוזניים, שפם, סנטר, ישבן וכו… באזורים שכדאי להימנע מלבצע את הטיפולים הם: אשכים, אברי המין, קרוב מאוד לעיניים ובאזורים עם פצעים בגוף, כמובן יש להתייעץ עם רופא עור לפני תחילת הטיפולים ולבצע הבחנה לטיפולים במכון מורשה ואמין, לכן אנחנו ממליצים בחום לבצע את הטיפולים במכונים הגדולים והמוכרים.

באילו ערים בישראל ניתן לבצע את הטיפולים?

כמעט בכל הערים בישראל ניתן לבצע את הטיפולים, קיום יש מספר רב של קוסמטיקאיות ושל מכונים להסרת שיער שפזורים בפריסה ארצית, לוודא שיש להם סניפים באזורי מגרוכם: תל אביב, ירושלים, בצפון, קריית ים, קריית ביאליק, קריית מוצקין ,קריית אתא, באר שבע, חדרה, חולון, ראשון לציון, רמת השרון, הרצליה, נס ציונה, פתח תקווה, רעננה, כפר סבא, אשדוד, אשקלון, חיפה, קרית שמונה, רחובות, וכו… רק לוודא שהם משתמשים טכנטלוגית SHR, רק צריך לוודא שהכן זאת השיטה שבה הם מבצעים את הטיפולים ומכאן אנחנו חוזרים על ההמלצה שלצבע את הטיפולים במכונים המוכרים ובעלי הניסיון.

הערות לכתבה:

כתבה זו היא סיקור נרחב הודות הסרת שיער בשיטת SHR, אם מצעתם טעות או בעיה אחד הנתונים המוצגים אתם מוזמנים ליצור קשר ע"מ שנוכל לתקן ולעדכן את ציבור הקוראים באתר זה. כמוכן לאתר זה אין קשר כלשהו למכשיר המדובר.

טבלת מחירים לצורך אומדן והשוואה של הסרת שיער בשיטת shr:

  • כמובן נציין שהמחירים הם אומדן בלבד
  • מחירי הסרת שיער shr הם לפני הנחות ומבצעים
  • המחירים מסודרים לפי אומדן מחירים לפי מספר טיפולים
  • ט.ל.ח
אזור אומדן מחיר למספר טיפולים סטנדרטי אומדן מחירים לפי מספר טיפולים בודדים
    8 7 6 1
בטן מלאה 2,479 1,877 1,640 1,311 219
רגליים מלאות 4,257 3,042 2,652 2,305 384
גוף מלא 15,503 11,148 9,344 8,343 1,397
גב מלא 3,206 2,367 2,013 1,765 294
כתפיים 2,637 1,998 1,657 1,442 246
ישבן 1,790 1,314 1,123 918 150
רגל – ברך ומעלה 2,141 1,556 1,380 1,174 195
ידיים 1/3 עליון 1,640 1,096 1,013 846 138
רגל – ברך ומטה 2,259 1,643 1,434 1,229 204
בטן עליונה 1,436 1,067 1,015 809 141
גב תחתון 1,361 959 847 723 119
גב עליון 1,470 1,081 953 791 130
ידיים 2/3 תחתון 1,875 1,341 1,182 1,007 171
בטן מלאה 2,440 1,854 1,542 1,349 233
בטן תחתונה 1,572 1,129 985 836 137
ידיים מלאות 2,366 1,714 1,474 1,308 212