הסרת שיער בלייזר לשחומות עור וגם לשחומי עור – עכשיו זה אפשרי

כולנו מכירות את הסיטואציה בה מתחשק לנו ללכת לים, אבל רגע לפני אנחנו מגלות כי הרגליים מלאות בשיערות ואין לנו ממש זמן להוריד את כל השיערות בגילוח. אם אתן לא רוצות להסתתר בים אלא ליהנות כיום, גם אנשים בעלי גוון עור כהה יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר לשחומים וליהנות .  גם בעונת הקיץ צריך ליהנות ואין דבר משחרר יותר מאשר ללכת לים ולא לדאוג לשיער המיותר. גילוח או הסרה באמצעות פינצטה מהווה פתרון לטווח קצר ולכן רבים מעדיפים ומעדיפות להסיר את השיער המיותר באמצעות לייזר.

הטיפול בעור שחום מורכב יותר אך לא בלתי אפשרי

הסרת שיער בלייזר לשחומות עור

הסרת שיער בלייזר לשחומי עור איננה מתאימה כלל- מדובר באחד המיתוסים הפופולריים ביותר אשר נשמעו בתחום. אנחנו כאן כדי לבשר לכם כי מדובר במיתוס הנחשב מורכב- לא כולם מתאימים לטיפול הלייזר, אבל באמצעות טכנולוגיה מיוחדת בשם SHR ניתן ליהנות מגוף חלק ללא שיער מיותר.  בשנים האחרונות ניתן לראות התקדמות משמעותית בתחום ולכן אין מה לדאוג.

הטיפול דורש התמחות ושיטת עבודה ייחודית

הסרת שיער בלייזר לשחומות דורש התייחסות מיוחדת ונחשב טיפול מאתגר יותר הדורש התמחות מצד המומחה המטפל בהשוואה לסוגי עור אחרים וכמובן ציוד מתאים. עור כהה דורש מהמטפל לבצע מיקוד של קרן הלייזר באמצעות המכשיר ולכן חשוב מאד לבחור מומחה אשר לו שנות ניסיון רבות.

במסגרת שיטת העבודה יש למצוא את השיטה המתאימה ביותר בין הפער בין גווני העור. באמצעות אנרגיית לייזר נמוכה מהרגיל ניתן להגיע לתוצאות רצויות.  כיום ניתן לעשות שימוש בטכנולוגיה ייחודית הכוללת בין היתר הגבלה של אורך גל הלייזר בשילוב מנגנון קירור השומר על העור במהלך ההליך.  בזכות  הטיפול האיכותי לקוחות רבים יכולים ליהנות מטיפול איכותי ללא כל חשש.  המיומנות של בעל מקצוע לבצע את הטיפול בצורה הנכונה ביותר תהווה ערובה להצלחת הטיפול.

יש לבצע התאמה ידנית

במסגרת הסרת שיער לשחומים על המומחה לבצע התאמה ידנית של עוצמת הלייזר ואורך קרני הלייזר באופן שלא יפגע בעור ולכן על המומחה לבחון בצורה מדויקת את כמות הלייזר בה יבחר לעשות שימוש במסגרת הטיפול.  יש להדגיש כי מכשיר הלייזר הקיים כיום אינו מתאים לכל מטופל ועל המומחה למצוא את כמות הלייזר המדויקת במטרה לבצע את הטיפול בהצלחה. במסגרת הטיפול באמצעות לייזר קרן הלייזר מכוונת לפגיעה בפיגמנט המלנין הנמצא בזקיק השערה וכמובן לא בעור עצמו. במטרה לצמצם את הפגיעה בעור עושים שימוש במערכות קירור מיוחדות במקביל לפעולת הלייזר.  כמובן אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא על סכנות אפשריות בטיפולי הסרת שיער בלייזר ע"מ למזער אותם ולהצליח כמה שיותר בטיפולים.

אפשר להסיר גם שיער דק וגם פלומתי

בשל הטכנולוגיה המתקדמת, כיום ניתן לבצע הסרת שיער לשחומות בעלות שיער דק וכן שיער פלומתי – את השינוי ניתן לראות לאחר מספר טיפולים, אך לפעמים לסוג שיער זה התוצאות מאחרות לבוא ולפעמים במקרים מסויימים בשער פלומטי ודק מאוד אין תוצאות בכלל.

האם יש דבר כזה הסרת שיער לצמיתות

כולנו שמענו על המונח הסרת שיער לצמיתות, אבל חשוב לדעת האם באמת יש דבר כזה – האם ניתן להסיר את השיער לצמיתות? בשל שינויים הורמונליים כמו הריון או תקופות לחץ ניתן לראות צמיחה מחודשת של שיער גם לאחר שנים ולכן ההמלצה היא לחפש מכון להסרת לייזר המציע טיפולים ללא הגבלה עד לקבלת התוצאה הרצויה. במידה והשיער צמח מחדש – ניתן להגיע ולקבל את הטיפול.

מה חשוב לדעת בבחירת מכון להסרת שיער

כיום ניתן למצוא מכוני לייזר רבים המתמחים בין היתר בטיפולי הסרת שיער לשחומי עור. בבואכם לחפש מכון לייזר ההמלצה היא לבחון מספר פרמטרים עיקריים אשר יסייעו לכם לסנן את המכונים השונים ולהגיע למכון המתקדם והאיכותי ביותר.  בשנים האחרונות ניתן לשמוע לא מעט סיפורי זוועות על מכונים להסרת שיער אשר לקוחות יצאו משם בהרגשה איומה והתוצאה הייתה ממש לא טובה ולכן כדאי להימנע מעוגמות נפש.

  • וודאו כי למכשיר יש תו תקן: טרם ההגעה אל המכון חשבו ביותר לוודא כי למכשיר יש תו תקן  של מנהל התרופות האמריקאי – מדובר בתו תקן חמור ביותר וכן לוודא כי קיים אישור מטעם משרד הבריאות בישראל על המכשיר.
  • צוות מקצועי: דבר נוסף אשר חשוב לבחון זה את הימצאות הצוות המקצועי במקום. חשוב מאד לוודא כי יהיה לצידכם צוות מקצועי  אשר יהיה בעל הסמכה מתאימה בתחומים הדרושים כמו למשל קוסמטיקאית פרא רפואית או אחות מוסמכת.
  • העדפה של מוסד מרכזי על פני מטפל פרטי: על מנת לראות תוצאות טובות לאורך זמן רב, כדאי להעדיף מוסד מרכזי ומוכר על פני מטפל פרטי. שימו לב כי מוסד מרכזי פועל לפי הנהלים הברורים ולא רק בהסתמך על תחושה של מטפל. כמובן יש מכונים להסרת שיער בלייזר שיש להם הסדרים עם הקופות וככה אתם יכולים לקבל הנחה משמעותית בטיפולים, לדוגמא: דרך קופת חולים מאוחדת תוכלו לקבל הנחות בטיפולי הסרת שיער בלייזר במידה ולקופה שיתופי פעולה עם אחד מהמכונים המובילים, כמובן ששיתופי פעולה אלה יכולים להשתנות ויש להתעדכן מול הקופות והמכונים המובילים.
  • מכון להסרת שיער בעל פריסה ארצית: העדיפו מכון להסרת שיער בעל פריסה ארצית, כזה שלא יסגר בעוד כמה שנים אלא מכון בעל פעילות ענפה.

מדובר בנקודות חשובות אשר יש לתת עליהן את הדעת בבחירת מכון. כמו כן, חשוב ביותר לקבוע פגישה אישית עם המומחה להסרת השיער ולבחון את הידע שלו.