הסרת שיער SHR – סיקור

טכנולוגיית SHR היא השיטה הפופולרית ביותר והשימוש בה הוא הנרחב ביותר בעולם של הסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער בלייזר ללא כאבים – יש דבר כזה ?

SHR הוא השיטה היחידה המוכחת במחקרים קליניים בתחום הסרת שיער בלייזר כשמעט ואין כאבים. שיטת SHR עובדת על ידי חימום לדרגת טמפרטורה שגורמת נזקים  לזקיקי השיער ומונעים צמיחה מחדש, ואין פגיעה ברקמות הסובבות את השערה, SHR משלבת:

– הספק גבוה ממוצע

– שטף נמוך

– שיעור החזרה גבוה

– מגדילים בהדרגה את הטמפרטורה של זקיק השיער על ידי רצף של פעימות לייזר.

SHR היא השיטה היחידה שבה ניתן לטפל בכל סוגי השיער והעור.

SHR מחמם בהדרגה את העור עד שמצטברת האנרגיה הנדרשת מועברת לשורש השיער. בכך שלא חשפים את שורש השיער לדופק אנרגיה גבוהה יחידה, SHR אינו גורם לטראומה לעור עם ספירת המלנין גבוהה, מה שהופך את אפשרות הסרת השיער בלייזר לבטוחה ביותר לעור כהה. יתר על כן, ניתן לבצע טיפול SHR כל עת במהלך השנה, כמו בזמן חשיפה לשמש היא פחות טראומטית לעור בעקבות טיפול SHR ולכן ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בקיץ.

כל מה שאתה צריך זה SHR

טכניקת  הטיפול היא בתנועה הגורפת של העברת מכשיר ה SHR שוב ושוב על פני אזור הטיפול פעולה זאת מבטלת את כאב, ומסיר את הצורך בג'לים או חומרי הרדמה. הטיפולים קצרים במיוחד ורואים תוצאות כבר מהפגישה הראשונה.

למה הסרת שיער בלייזר ב SHR  אינה כואבת ובמכשירים אחרים יש כאבים ?

הכאבים הקשורים להסרת שיער בלייזר תלוי בכמות האנרגיה הנספגת  בעור עם פולס לייזר. משום ששורשי השערה נהרסות בטמפרטורות בין 50 מעלות צלזיוס – 60 מעלות צלזיוס, האופן שבו מועברת האנרגיה כדי להגיע לטמפרטורה זו גורמת למצב של  אי נוחות וכאבים.

SHR טכנולוגיה הפועלת בשטף נמוך, צריכת חשמל ממוצע גבוה, עם פולסים סופר מהירים והתמקדות במלנין השערה. SHR מתמקד בהדרגה העלאת הטמפרטורה של השכבה תת עורי של העור בהדרגתיות ובצורה חכמה. SHR שומר על הטמפרטורה עד 45 מעלות צלזיוס – 50 מעלות צלזיוס, לוכד את החום לזמן ממושך ובכך לנטרל את הכאבים ותופעות הלוואי, שיטת טיפול זו מבטיחה כי כל זקיקי השיער סופגים את האנרגיה, שיפור תוצאות טיפול, תוך צמצום זמן הטיפול באופן משמעותי.

SHR  השיטה הבטוחה ביותר להסרת שיער בלייזר

SHR הוכח במחקרים קליניים רבים כשיטה הבטוחה ביותר להסרת שיער בלייזר עבור כל סוגי שיער והעור, המלנין בסוגי עור כהים הוא רגיש יותר באופן אקספוננציאלי,  הבזקים הבודדים לא גורמים לשום צריבה של העור, כפי שהוא מספר פולסים המעלים את הטמפרטורה של שורש בשיערה לרמה דרוש כדי למנוע את צמיחת שיער.

• ללא כאבים – SHR הוא טיפול לייזר להסרת שיער רק שאינה גורמת לכאב.

• מאפשר טיפול של כל סוגי השיער

• תוצאות אמינות – עקביות בכל טיפול קבוע עם ירידה יעילה בשיער – אין תופעות לוואי.

• כל סוגי העור – עם  הפעימות הייחודיות של מודל SHR מספק ובטוח דרך יעילה לטיפול בכל סוג עור, כולל עור שזוף וכהה.

• טיפול בכל עונות של השנה – SHR ניתן להשתמש בכל עת במהלך השנה כיוון  שהוא אינו מחמם המלנין באותו אופן כמו לייזרים אחרים.

• אין צריבת עור – עם משך פעימה קצר בטכנולוגיית SHR, העור אינו מחומם עד לנקודה של שריפה, ומבטל הסיכון לפציעת המטופל ותביעות פוטנציאליות.

•  SHR הוא מותג מוביל ואיזו מכשיר שלא הוכיח את עצמו.

• יעילות מוכחת – SHR היא הטכנולוגיה היחידה ללא כאבי הסרת השיער בלייזר עם מחקרים קליניים מוכחים.

מחירי הסרת שיער בלייזר באמצעות SHR

מחירי הסרת שיער SHR הם לא גבוהים מה שהופך את המוצר למבוקש בקרב מסירי שיער בלייזר, כמובן ההמלצה היא לבצע את הטיפולים במכוני הסרת שיער מוכרים.

עוד מידע בנושא ניתן לקרוא בהסרת שיער SHR.

הבהרה:

לאתר זה אין שם קשר למכשיר המסוקר, (הכתבה היא סיקור בלבד),

הנתונים יכולים להשתנות, יש להתעדכן באתר היצרן או מול מכוני הסרת שיער בלייזר