הסרת שיער shr בעיר אשקלון

הגיע הזמן טכנולוגיית הסרת השיער המתקדמת, הלא היא טכנולוגיית ה – SHR, הגיעה גם לעיר אשקלון.

הטכנולוגיה החדשה שמציגה יעילות גבוהה, טיפולים מהירים ותופעות לוואי מינוריות מאוד תאפשר גם לתושבי ותושבות אשקלון לנטוש את סכיני הגילוח ורצועות השעווה ולהנות מעור חלק לאורך זמן.

אז איך בכלל עושים טיפול SHR ומה חשוב לדעת לפני שמתחילים?

בהזדמנות זו נרצה לציין שמאמר זה נכתב למטרות סקירת שיטת ה – SHR בלבד. אנחנו לא רופאים ולא מומחים מוסמכים בתחום הסרת השיער, ויש להיוועץ עם רופא על מנת לקבל חוות דעת מקצועית לפני שמתחילים כל טיפול הסרת שיער.

איך עובדת שיטת ה – SHR? 

הסרת שיער באמצעות shr פועלת באמצעות טכנולוגיית Super Hair Removal, או בקיצור – SHR. מטרתה של שיטה זו היא לנתק את זקיקי השערה שנמצאים בשכבות העור מכלי הדם על מנת למנוע מאותם זקיקי שערה להיות פעילים ולהצמיח שערות. שיטת ה – SHR מתבססת על הבזקי אור חזקים בעלי פס רחב המחממים את זקיקי השערה, מה שגורם לניתוקם מאותם כלי דם.

הסרת שיער SHR באשקלון – עדיף מלייזר?

לא מעט גברים ונשים נמצאים כיום בתהליך הסרת שיער בלייזר באשקלון, בין אם זה סדרת טיפולים של הסרת שיער בגב או הסרת שיער בלייזר ברגליים. אותם אנשים שואלים את עצמם – האם כדאי לשנות את דרך הטיפול ולעבור למכון הסרת שיער SHR באשקלון?

אך למעשה, הטיפול דומה מאוד לטיפולי לייזר ו – IPL, כאשר ההבדל העיקרי הוא הדרך שבה הטיפול נעשה ומשך הטיפול.

טיפולי SHR נמשכים זמן קצר יותר בגלל השימוש בשיטת ה – In Motion שבעזרתה ניתן להסיר את השיער בתנועה דינמית שמתמקדת בכל אזור המטופל ומבצעת חימום הדרגתי, וזאת בשונה מהשיטות האחרות בהן הטיפול הוא ממוקד לאזור ספציפי מתוך האזור המטופל ולכן הוא גם איטי יותר.

יתרונות וחסרונות של שיטת SHR

בזמן האחרון אפשר לראות באתרים וקבוצות קוסמטיקה שעוסקים בהסרת שיער, פרסומים של מחירים ומבצעים על הסרת שיער בשיטת SHR, אבל כדי שנוכל להחליט האם השיטה מתאימה לנו, חשוב שנדע מה היתרונות שנרוויח ממנה, וגם כמובן מה החסרונות שיכולים לצוץ.

לפניכם כמה יתרונות וחסרונות של שיטת shr, כדי שתוכלו להחליט בעצמכם:

היתרונות: מדובר בשיטה יעילה מאוד שלא מלווה בכאבים אצל רוב המטופלים והמטופלות ומאפשרת להמשיך את סדר היום כרגיל לאחר הטיפול. בנוסף, השיטה מתאימה לכל סוג עור שתוכלו לדמיין (למעט עור שנשרף בשמש), בין אם זה עור שזוף וכהה ובין אם זה עור לבן במיוחד. השיטה לא פוגעת בעור ואפשר לעשות טיפולי SHR גם בקיץ ללא חשש.

החסרונות: החסונות כאן דומים לחסרונות של שיטת הלייזר – השיטה לא אפקטיבית עבור בעלי שיער בהיר, ג’ינג’י ולבן, ויכולים לגרום במקרים מסויימים לגירויים בעור ואדמומיות, למרות שבדרך כלל תופעות אלו נעלמות במהרה.

חיסרון נוסף יכול להיות המחיר – בין אם מדובר בהסרת שיער SHR במכונים גדולים בעיר אשקלון ובין אם מדובר בהסרת שיער בטכנולוגיית SHR אצל קוסמטיקאיות באשקלון, טיפול ה – SHR עולה לא מעט.

כמה זה "לא מעט"? סדרת טיפולים שגרתית בת 10-12 טיפולים תעלה לכן בין 500-700 ש"ח לאזורים בגוף כמו שפם וקו ביקיני, בין 2,400-4,100 ש"ח לאזורי הרגליים, הידיים, הגב או החזה ובמקרה שתרצו להסיר את השיער מכל הגוף – המחיר יכול להגיע גם למעל 10,000 שקלים.

כמובן אם אתם רוצים לבצע את טיפולי הסרת שיער ממש במהירות במחירים זולים מאוד ניתן לבצע זאת באמצעות קרם להסרת שיער כמובן שיש לקרוא את הכתבה בקישור למידע נוסף.