טיפולי הסרת שיער בשיטת shr – סיקור

הסרת השיער בלייזר עם מכשיר SHR הפכה לדרך הכי נכונה והכי מומלצת למנוע את צמיחת השערות הבלתי רצויות שלנו.

הסרת שיער גם לעור כהה
הסרת שיער גם לעור כהה

 

השיטה החדשנית מאפשרת הסרת שיער יעילה במיוחד, ואפילו מושיעה את בעלי העור השחום שלא יכלו להסיר את השיער בלייזר רגיל ונאלצו להמשיך ולהסיר את השיער עם סכיני גילוח מעצבנים ושעווה כואבת.

אבל איך באמת עובדת השיטה שכל הקוסמטיקאיות ממליצות עליה, ומה המחיר שאנחנו צפויים לשלם עבור תוכנית טיפולים סטנדרטית של הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית SHR ברחובות?

SHR – טכנולוגיה גאונית

טכנולוגיית ה – SHR, או בשמה המלא Super Hair Removal היא טכנולוגיה ייחודית להסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער SHR פועלת על אותו העיקרון כמו השיטה הרגילה של הסרת השיער בלייזר, שמחממת את זקיקי השיערה ומנתקת אותם מאספקת הדם שלהם, מה שמונע משיערות להמשיך לצמוח.

ההבדל המשמעותי בין שתי השיטות הוא בדרך שבה חימום זקיקי השיערה נעשה.

טיפולי לייזר רגילים מחממים את זקיקי השיערה באמצעות קרני לייזר עוצמתיות בחום גבוה שהורסות את זקיקי השערה במהירות.

מכונת הסרת שיער בלייזר עם מכשיר SHR לעומת זאת, מתבצעת על ידי חימום הדרגתי של זקיקי השיערה באמצעות שיגור מספר קרניים חלשות יותר והזזת המכשיר באופן דינמי על גבי האזור המטופל.

למה שיטת ה – SHR חשובה כל כך?

מי שהתנסה בהסרת שיער בלייזר ברגליים, למשל, יודע שטיפולים אלו יכולים להיות צורבים וכואבים, ואפילו לגרום לכוויות ונזקי חום בעור. למרות שתופעת נזקי העור אינה נפוצה במיוחד, עבור בעלי עור רגיש מדובר בבשורה מעולה.

הסרת השיער ב – SHR מהווה פתרון מושלם עבור הסרת שיער בקיץ הישראלי בו חלקי גוף כמו רגליים וידיים חשופים לחלוטין ברוב שעות היום, ומבטיחה שאף סימן לא יישאר על העור אחרי הטיפול.

האמת היא שגם אם העור שלכם לא רגיש, יכול להיות שהפסקתם את טיפולי הלייזר שלכם פשוט כי לא הרגשתם בנוח עם הטיפול ולא רציתם להמשיך בגלל הכאבים שנלווים לשיטה.

הדרך שבה הסרת שיער באמצעות SHR עובדת מבטיחה לכם שאותם כאבים לא יחזרו ולא יאלצו אתכם לוותר על החלום שלכם – עור חלק ונקי משערות, זה אחד מהייתנות הבולטים של שיטה זו.

כמה תשלמו על טיפולי SHR?

שיטת ה – SHR מוצעת במספר מכוני הסרת שיער מובילים ברחובות שהחליטו לאפשר גם לתושבי ותושבות העיר להסיר את שיערם בשיטה הכי מתקדמת שקיימת בשוק היום.

המחירים של טיפולי ה – SHR דומים למחירים של הסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער מאזורי גוף עם שטח פנים גדול כמו הגב והחזה עולים בין 2,000-4,000 שקלים, הסרת השיער מאזורים כמו קו ביקיני ושפם יעלו לכם בין 500-700 שקלים והסרת שיער מכל הגוף תעלה לכם בין 10,000-14,000 שקלים.

הסרת השיער בטכנולוגיית ה – SHR גם משמשת תחליף מעולה להסרת שיער בלייזר לגברים שרוצים להסיר שיער מחלקי גוף גדולים כמו הגב והחזה.

במכונים רבים ברחובות מחיר התוכנית שלכם יהיה כמעט זהה לתוכנית טיפולי לייזר רגילים וגברים רבים מעידים שטיפולי ה – SHR נוחים יותר וקלילים יותר עבור הסרת השיער מאזורים אלו.

הבהרה חשובה:

לפני שמתחילים כל תוכנית טיפולי הסרת שיער, חשוב מאוד להתייעץ עם הרופא המטפל. אנחנו לא רופאים ולא מומחים להסרת שיער, ומאמר זה נועד להגגיש מידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.