הסרת שיער ברגליים לנשים – איך להשיג את הרגליים החלקות והנחשקות?

רגליים חלקות הן חלק בלתי נפרד מטיפוח הגוף הנשי וקשה מאוד למצוא נשים וגברים שלא יסכימו עם הדבר (וברשותכן, גם לא נחפש אותם). סביר להניח שגם אתן צברתן רזומה בניסיונות שונים להסרת שיער ברגליים – שהכרתן את סכיני הגילוח שמאלצים אתכן לחזור על פעולת הגילוח כל יומיים וגורמים לשיער לגדול באופן קוצני ועבה כך שהרגליים אינן נעימות למגע, שביצעתן הסרת שיער באמצעות קרמים מסורבלים שיוצרים לכלוך וריח לא נעים ונעזרתן בשיטות נוספות שאינן פותרות את השעבוד.

הסרת שיער ברגליים בשעווה לנשים

כמו כן, אנו מניחים שהכרתן את הסוגים הרבים של השעוות: את השעווה הקרה שמתאימה במיוחד לידיים ורגליים שהם אזורים גדולים, את השעווה החמה שמתאימה בעיקר לאזורים קטנים כמו: בית השחי והשפם (ברוב המקרים ניתן למצוא אותה אצל קוסמטיקאיות) ושאולי שמעתן והתנסיתן גם בהסרת שיער עם שעווה המתקפלת, שעווה משרף, שעווה אורגנית, עיסת סוכר ושפע מוצרים נוספים שמתווספים "לחגיגה", שהם: רצועות הבד, הרולר החשמלי למריחת השעווה ורצועות השעווה המוכנות.

כל האביזרים והחומרים הללו עולים הרבה כסף כאשר מדובר על שימוש שגרתי משום שאת הטיפולים יש לבצע כל שבועיים – שלושה ופעמים רבות עדיף לגשת אל קוסמטיקאית מקצועית שגובה סכומים נאים שמצטברים להוצאה משמעותית. ועוד לא ציינו את התחושות "הנפלאות" להן גורם הטיפול  – בקיצור, אנו מניחים שהייתן מוותרות על התענוג.

הסרת שיער ברגליים לנשים איך זה עובד?

שפע הפרסומות שנוגעות בנושא הסרת שיער ברגליים מציגות מגוון אפשרויות יעילות יותר מהאפשרויות שציינו. בין הפרסומים הרבים ניתן למצוא מגוון מכונים שמציעים הסרת שיער ברגליים בלייזר לנשים. קצת מידע על הטיפול: במהלך טיפול הסרת שיער בלייזר נשלחת קרן לייזר באורך גל קבוע אל עבר זקיקי השיערות ומשמידה אותן כאשר חלקן מוחלשות. מכיוון שמחזור צמיחת השיער מתרחש כל 10-12 שבועות יש לבצע את הטיפולים כל חודש וחצי בממוצע, בהתאם לדברי המטפל.

לבחור במכון ומטפל מקצועי ובעל ניסיון

מכוני הסרת שיער בלייזר פזורים על פני כל הארץ כך שכל אשה שמעוניינת לבצע הסרת שיער בלייזר יכולה לבחון מספר מכונים שנמצאים בקרבת אזור מגוריה או מקום העבודה שלה ולקבל מידע בנוגע לרמת המקצועיות שלהם, ניסיונם והמחירים שהם גובים.

חשוב לזכור כי לפני הטיפול יש לעבור אבחון מקצועי במהלכו יבדוק המטפל האם האשה מתאימה לטיפול, יספק מידע ויבצע תיאום ציפיות שכולל הסבר בנוגע לתופעות הלוואי האפשריות שעלולות להיות למשל: כוויות והופעת כתמים אך במידה שהמטפל מקצועי הסיכונים לכך נמוכים. יש לציין שמספר הטיפולים והצלחת הטיפולים משתנה בין מטופלת למטופלת ותלויה בצפיפות השיער, בגיל ובגורמים נוספים, באופן כללי ניתן לומר שבעלות גוון עור בהיר ושיער כהה הן המטופלות המתאימות ביותר להסרת שיער בלייזר. טיפול מוצלח יכול להסיר 90% מהשיער.

יש לציין שלחלק ממכוני הסרת שיער בלייזר יש שיתופי פעולה עם קופות החולים בישראל, ככה תוכלו לבצע את הטיפולי בבטחה ואף לקבל הנחה או החזר כספי במקרים מסויימים

כמה עולה הסרת שיער ברגליים?

השאלה: "כמה עולה הסרת שיער בלייזר ברגליים?" נשאלת פעמים רבות והתשובה היא שהמחיר הממוצע עומד על כ- 4,350 ₪ ל- 12 טיפולים, חשוב לציין שניתן למצוא הנחות ומבצעים. חלק מההנחות ניתנות על ידי קופות החולים ולכן מומלץ לבדוק את האפשרות לקבלת הנחה לפני שמתחילים בתהליך. כמו כן, לא מומלץ לקבל את הצעת המחיר הנמוכה ביותר משום שהמכון עלול להתגלות כלא מקצועי – דבר שיפגע באיכות הטיפול ויגרום לעוגמת נפש.