מכשיר להסרת שיער דרך אליאקספרס aliexpres – מדריך מלא ומפורט

אתר אליאקספרס (aliexpres) הוא אחד מהאתרים המובילים ביותר בישראל ובעולם כולו ובו ניתן לרכוש מכשירים להסרת שיער באופן כללי וגם מכשירי הסרת שיער בלייזר לשימוש ביתי

בעוד שעל הראש אנו מתלהבים מהשיער השופע, יש איברים אחרים בגוף אשר היינו מעדיפים אותם חלקים לחלוטין. עוד רגע הקיץ כבר כאן  וזה בדיוק הזמן להסיר את השיער המיותר מאזורים שונים בגוף החל מהרגליים ועד בית השחי. בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט מכשירים ביתיים להסרת השיער מיותר כאשר החשוב מכל הוא לבחון היטב את המכשירים טרם הרכישה במטרה להצטייד במכשור איכותי לקראת העונה החמה.

באתר אליאקספרס ניתן למצוא כיום שלל מכשירים המאפשרים להיפטר מהשיער המיותר. האתר נחשב למוקד משיכה מרכזי של רבים המעוניינים לרכוש מוצרים להסרת שיער ומוצרים אחרים באינטרנט בלי לצאת מהבית.

בחנו את מספר הכוכבים שיש למוכר

בעת ההחלטה לרכוש מכשור להסרת שיער באתר אליאקספרס, יש לנקוט משנה זהירות על מנת להבטיח קנייה בטוחה ולא קנייה שאחר כך תצטערו עליה לאורך זמן רב. אם אין כוונה כי המכשיר יעלה אבק בבית, יש לבחון את מספר הכוכבים שיש למוכר

מספר הכוכבים שקיבל המוכר מעידים על מספר דברים כגון מוצר נאמן למקור המוצג על ידי המוכר- משמעות הדבר היא כי לא מדובר בזיוף. דבר נוסף אשר יהיה עליכם לבדוק היא הזמינות של המוכר- האם הוא פתוח לשאלות ושינויים שונים בהזמנה. קיימת אפשרות לקבל תוצאות של מוכרים בעלי דירוג גבוהה באמצעות סימון בסרגל העליון של דף התוצאות וכך לחסוך לא מעט זמן.

בחנו את זמן הגעת המוצר

חשוב ביותר לבחון את זמן הגעת המוצר בשל העובדה כי מדובר בזמן משלוח ארוך. בעמוד הרכישה תוכלו לבחון את זמן הגעת המוצר כאשר טווח הזמן עשוי להשתנות בהתאם לשיטת המשלוח.

בדקו כי יש לכם אפשרות לקבל החזר מידה והמוצר לא הגיע

המוצר שלכם לא הגיע? חשוב מאד לבחון האם המוכר עובד עם אופציה של הגנת הקונה (Protection" Buyer) לפיה הקונה יקבל החזר מלא כאשר המוצר לא הגיע או במקרה בו המוצר אינו תואם את פרטי ההזמנה.

קראו היטב את פריטי המוצר

בשל העובדה כי מדובר במכשירים פופולריים למדי, חשוב ביותר להימנע מעוגמת נפש מיותרת ולכן יש לקרוא היטב את  פירוט המוצר הכולל את המידות ושאר פרטים חשובים במציאות וכמובן יש להכיר את הסכנות האפשריות בטיפולים. שימו לב כי תמונה עשויה להטעות ולכן אין מספיק להתבונן בתמונה.

אפשר לפנות אל בעלי האתר ולהגיש בקשה לטיפול בתלונה

שימו לב כי אם נתקלתם בבעיה והמכשיר עדיין לא הגיע אליכם ניתן להגיש תלונה, אך צפו לזמני טיפול ארוכים.  ניתן לפתוח בקשה לטיפול בתלונה ולהמתין עד לקבלת תשובה מטעם המוכר.  במידה והמוכר לא נתן לכם מענה מפורט יתר על המידה, קיימת אפשרות לפנות אל בעלי האתר

חשוב לבצע השוואה מקיפה טרם הרכישה

בדומה למוצרים אחרים אותם אנו רוכשים, גם כאשר מדובר על מוצרים להסרת שיער קיימת חשיבות רבה לבצע סקר במטרה לבחון את המחיר ואת הדגמים השונים וכמובן לוודא כי מדובר במוצר אמיתי ולא בזיוף – האם קיימות אזהרות לבעלי עור כהה? מכשור להסרת שיער יכול לנוע בין 150 שח ולהגיע ל600 שח עבור דגמים מתקדמים יותר. יתרה מזאת, יהיה עליכם לבחון את האחריות – יש לוודא כי תקופת האחריות היא לשנה עד שנתיים. בדיוק לגבי נושא זה יש לקרוא את הכתבה – שיקולים בבחירת מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר.

באינטרנט תמצאו לא מעט חיקויים ולכן חשוב מאד לא לנוח על זרי הדפנה אלא לבחון היטב את ההיצע על מנת לרכוש מכשיר מקורי אשר יאפשר לכם ליהנות מהתוצאה הטובה ביותר- שיער חלק.

הבהרה:

לאתר זה אין קשר לאליאקספרס, כתבה זו היא סיקור בלבד.