שיקולים בבחירת מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר

מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר היא דרך יעילה להתמודדות עם שיער לא רצוי באופן קבוע וחיסכון של זמן רב לעומת הסרת שיער בלייזר במכוני אסתטיקה. החלטה אם לקנות מכשיר ביתי או לבקר מכון להסרת שיער בלייזר היא קשה לכן אנחנו רוצים להקל עליכם:

 

יעילות הסרת שיער בלייזר במכשיר ביתי

הסרת שיער בלייזר היא אפקטיבית ביותר עבור אנשים עם עור בהיר ושיער כהה. זאת משום שהלייזר עובד על ידי מיקוד פיגמנט והוא חזק ביותר כאשר זקיקי השיער הוא כהה בהשוואה לסביבה. אנשים עם עור כהה לא יכולים להשתמש בבטחה בלייזר בכלל, ואלו עם עור בהיר, אלא גם שיער בהיר מאוד, ייתכן שלא יראו תוצאות טובות מאוד. אם אתה נופל לתוך אחת משתי הקבוצות הללו, נראים בסעיף הבטיחות ושימוש מתחת לכמה אפשרויות חלופיות וגם מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר לא יעזור לכם.

מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר – עלות ומחירים

בשלב בא, יש את העלות. מכשיר  לייזר ביתי מתחיל בסביבות 1400 שח וללכת משם צפונה. הסרת שיער בלייזר לצמיתות באזור הכי קטן שיש מגיע ל 700 שקלים, העלות הכוללת של הסרת שיער לצמיתות בדרך כלל מסתיימת הרבה מעל העלות של מערכת ביתית.

אורכו של הטיפול הסרת שיער בלייזר במכשיר ביתי

בעת בחירה בין מערכת ביתית למכון הסרת שיער בלייזר, תצטרך לעשות את ההשוואה הבלתי נמנעת של כמה זמן לוקח לראות את התוצאות. מערכת ביתית בדרך כלל לוקחת לפחות 6 חודשים של שימוש קבוע כדי לראות תוצאות. מערכות הבית גם נוטות להיות מאושרות ב FDA האמריקני, והם עושים את העבודה לאנשים שעומדים בקריטריונים של בעל עור חיוור ושיער כהה הנכונים. זה פשוט לוקח קצת יותר זמן.

בטיחות ושימוש של מכשיר ביתי להסרת שיער

בטיחות היא שיקול אחר. בלייזר לא ניתן להשתמש בו על עור כהה. לכן, אם לייזר מוחל על עור כהה, או לאזורי פיגמנט של עור, כגון קעקועים, זה יגרום לכוויות. במערכות הבית יש חיישנים והמכשיר לא יפעל אם העור שלך הוא כהה מדי. יש להם גם החזר כספי, כך שאם אתה רוכש אחד ותתברר כי העור שלך כהה מדי לשימוש במכשיר ביתי אתה יכול להחזיר אותו. כמו כן יש לזכור כי רוב הלייזרים בבית לא יכולים להיות בשימוש על שיער הפנים.

כל הנאמר כאן חשוב, הסרת שיער בלייזר בבית היא בהחלט אפשרות סבירה לאדם הנכון. לפני שאתם מחליטים, לשקול בכובד ראש את היתרונות וחסרונות, תעשה את המתמטיקה, ומעל לכל, לעשות את המחקר.