מכשיר לייטשייר להסרת שיער – המתקדם ביותר בעולם – סיקור

כמובן נקדים ונאמר שכתבה זו היא סיקור בלבד, לאתר זה אין קשר עם המכשירים המדוברים, אם מצאתם טעות בכתוב נשמח שתעדכנו אותנו ואנחנו נעדכן את הכתבה בהתאם.

לייטשייר הוא מכשיר המתקדם ביותר הקיים היום בתחום הסרת שיער בלייזר, ומה עוד צריך לדעת עליו?

הסרת שיער בלייזר ידועה כשיטה הבטוחה ביותר והיעילה ביותר להסרת שיער לטווח ארוך. במעבדות של אוניברסיטת הרווארד בארצות הברית פיתחו מכשיר לייזר להסרת שיער, משוכלל מכל קודמיו, הנקרא לייטשייר, או באנגלית: LIGHT SHEER. מכשיר לייטשייר להסרת שיער מסוגל להסיר שיער בהצלחה מכל סוגי העור, ובזמן קצר ביותר. לייטשייר, נעים להכיר.

לייטשייר – פסגת הטכנולוגיה של הסרת שיער
מכשיר הלייטשייר להסרת שיער, או בשמו המלא – לייטשייר דואט עובד במהירות, כאמור, ומסוגל לבצע הסרת שיער יעילה על ידי  המתת עשרות זקיקי שיער תוך שניות ספורות. החימום שנוצר על ידי עוצמת הלייזר החזקה של הלייטשייר בעת הסרת שיער אינו מזיק ואינו גורם לכוויות הודות לטכנולוגית קירור מתקדמת המגנה על העור, כך שניתן להשתמש בלייטשר בפנים ולהסרת שיער במקומות רגישים אחרים ללא חשש.

מה אומרים המחקרים על הסרת שיער עם מכשיר לייטשייר?

אוניברסיטת הרווארד, בה פותח מכשיר הלייטשייר להסרת שיער, ואוניברסיטת מיאמי,  ערכו מחקרים על השימוש במכשיר לייטשייר לייזר החדשני להסרת שיער, ובדקו באופן יסודי האם הסרת שיער בלייטשייר כואבת, ואת התוצאות של הסרת שיער עם מכשיר לייטשייר. שתי האוניברסיטאות הגיעו למסקנה חד משמעית כי מכשיר לייטשייר דואט לייזר הוא המכשיר הבטוח ביותר לביצוע הסרת שיער מצד אחד, ומצד שני רמת האפקטיביות של טיפולי הסרת שיער על ידי לייטשייר היא הגבוהה ביותר הקיימת כיום בין כל הטיפולים האפשריים להסרת שיער. לייטשייר דואט עד כדי כך יעיל, שרשות המזון והתרופות האמריקאי, ה- FDA, העניק למכשיר לייטשייר להסרת שיער את הרשות להצהיר כי הוא מסוגל לבצע הסרת שיער גם לשיער פלומתי, שעד היום נחשב לבלתי ניתן להסרה בטכנולוגיות מתקדמות.

ריכוז היתרונות של מכשיר לייטשייר להסרת שיער

  • למכשיר לייטשייר להסרת שיער עוצמות גבוהות, הממיתות את זקיקי השיערה בקלות ובמהירות.
  • מכשיר לייטשייר לייזר יכול לעבוד על שטח פנים גדול בו-זמנית, ללא הקטנת יעילות הטיפול, כך שניתן לבצע בעזרתו הסרת שיער בכל חלקי הגוף במהירות וביעילות.
  • רוחב הפולס של קרני האור במכשיר לייטשייר ניתן לשינוי והוא בעל אפשרות התאמה אישית לכל אזור בו מתבצעת הסרת שיער.
  • טכולוגית הקירור החדשנית בה מצויד מכשיר לייטשייר מאפשרת לבצע הסרת שיער ללא חשש מכוויות ונזקים אחרים העלולים להיגרם מהחום של הקרנת קרני הלייזר, ומקטינה את עוצמת הכאב למינימום, ללא צורך בחומרי אלחוש הנדרשים במכישירם אחרים להסרת שיער לטווח ארוך.
  • הסרת שיער בלייטשייר מתאימה לכולם, ללא הבדלי גוון עור או שיער הגוף.

כדאי לדעת

מכשיר לייטשייר להסרת שיער הוא מכשיר יקר ביותר, ולכן רק מכונים גדולים יכולים להרשות לעצמם להשתמש בלייטשייר. בדומה לשימוש בטכנולוגיות לייזר אחרות,  דרושים כ-10 עד 12 טיפולים של הסרת שיער כדי להגיע לתוצאות האופטימליות, אך משך כל טיפול בלייטשייר קצר ביותר מחצי מהזמן. מכשיר לייטשייר דואט הוא מכשיר לייזר לכל דבר, והשימוש בו לצורך הסרת שיער מורשה רק לצוות רפואי מיומן ומאושר.

הבהרה:

כתבה זו היא סיקור בלבד ואין לאתר זה שום קשר עם המכשיר המדובר, המידע המסוקר הוא לרווחת הציבור.