גיל 19 הוא הגיל המתאים ביותר להסרת שיער בלייזר – אמת ויציב? די יציב היינו אומרים

מדוע גיל 19 הוא המתאים ביותר להסרת שיער בלייזר? יש לכך כמה סיבות שנפרט בהמשך:

המשפט המוכר :"הילדים של היום הם לא הילדים של פעם" נשמע פעמים רבות במגוון סיטואציות – בין אם כאשר בן השש מגלה עניין במובייל החדש ביותר ובין אם הילדה בת ה- 10 חזרה מבית הספר והחליטה שהיא רוצה להסיר שיער בלייזר.

החשיפה של הילדים לעולם של המבוגרים מתחילה בימינו בגילאים מאוד צעירים ואחת השאלות עמן צריכים הורים רבים (בעיקר אימהות) להתמודד היא כיצד להגיב לילדתם שחוזרת מתוסכלת מבית הספר בגלל שחבריה אמרו לה שהיא שעירה.

באופן כללי, ניתן להתחיל לבצע הסרת שיער בלייזר כבר בגילאים צעירים מאוד אך יש לקבל את ההחלטה לאחר חשיבה מעמיקה ובהתאם למקרה – רק במקרים קיצוניים בהם הילדה סובלת מהשיעור כמו למשל – מקרים בהם הילדה מסירה שיער וההסרה מובילה ליצירת פצעים שנפתחים במהלך הגילוח, כדאי לבצע את התהליך וגם במקרה זה – רק לאחר אבחון, תיאום ציפיות ומתן הסברים מלאים על הטיפול מטעם המטפל המוסמך.

מדוע לא כדאי לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בגיל צעיר?

את טיפולי הסרת השיער בלייזר כדאי לבצע לאחר שהגוף התאזן והתייצב מבחינה הורמונלית. חלק מהרופאים ממליצים למטופלים לא להתחיל את הטיפול לפני הגעתם לגיל 19 משום שעד גיל זה מתרחשים בגוף שינויים הורמונליים ואלו משפיעים על כמות וקצב צמיחת השיער.

טיפולים בגילאים צעירים עלולים להתגלות כלא יעילים משום שהשיער ימשיך לצמוח בתום תקופה מסוימת ומעבר לזאת קצב הצמיחה של השיער מהיר יותר בקרב בני נוער מאשר מבוגרים. במקרים בהם השיער בהיר ופלומתי הטיפול לא יהיה אפקטיבי משום שקרן הלייזר לא תאתר פיגמנט. כל הסיבות הללו עלולות להוביל למצב בו הצעיר או הצעירה יתחילו טיפול הסרת שיער בלייזר, ישלמו מחירים גבוהים, יחושו כאב, יצפו להצלחה ויתאכזבו. לכן במידה שניתן, עדיף להמתין עם הטיפולים עד להגעה לגיל 19 ועד אז להיעזר בשיטות הישנות כמו: הסרת שיער בשעווה, שימוש בסכין גילוח ומשחות ושימוש במכשירי הסרת שיער ביתיים.

מה קורה בגיל 19? מה כל כך מיוחד בגיל הזה?

יתרון משמעותי של צעירים בני 19 שמחליטים להסיר שיער בלייזר הוא האפשרות לקבל הנחות עבור הסרת שיער בלייזר לחיילים וחיילים משוחררים. כידוע, טיפולי הסרת שיער בלייזר נחשבים ליקרים ביחס לשאר טיפולי הסרת השיער – כדי להגיע לתוצאות המבוקשות יש לבצע סדרת טיפולים, במקרה שהמטופלת רכשה למשל סדרה של 12 טיפולים עשויים המחירים לעמוד על 4,400 ₪ בממוצע עבור הסרת שיער בלייזר ברגליים ובמפשעה ובמקרה שמדובר על הסרת שיער בלייזר בבית השחי יעלו 12 הטיפולים 930 ₪ בממוצע.

במקרים בהם מתבצעת הסרת השיער בזמן הצבא או לאחר סיום הצבא ניתן לתפוס 2 ציפורים במכה –  גם לבצע את הטיפול בזמן הנכון מבחינה הורמונלית וגם ליהנות ממחיר מוזל ולצאת לאזרחות חלקים ומלאי בטחון עצמי.

אפשרות נוספת היא לנסות לבדוק האם קופת החולים בה רשומים מציעה לחבריה הנחות על טיפולי הסרת שיער בלייזר, לפעמים הקופות מציעות מחירים משתלמים אך בכל מקרה שהוא יש לוודא שהמכון בו מתבצעת הסרת השיער הינו מכון מקצועי ואמין שמעסיק מטפלים מוסמכים ובעלי ניסיון ושהמכשור בו תקין ומתקדם. חשוב לציין כי על כל מטופל לעבור אבחון מקצועי על ידי המטפל בטרם הטיפול, בעזרת האבחון במהלכו יבדקו מצבו הרפואי של המטופל, סוג עורו, גוון עורו, סוג שערו, צפיפות שערו, גילו ופרטים נוספים יהיה ניתן לדעת האם ניתן להתחיל את הטיפול.

 

 טיפ להוזלת מחירים:

כמו שהזכרנו למעלה הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים יכולה להוזיל את העלויות לדוגמא, יש מכונים להסרת שיער בלייזר שמשתפים פעולה עם קופת חולים כללית ניתן לברר בקופת החולים עם איזה מכון הם משתפים פעולה או לחילופין לשאול את המכונים אם הם משתפים פעולה עם הכללית.