הסרת שיער בלייזר בראש העין, אינפרא, שעווה – המדריך המלא

הסרת שיער בראש העין, מה הן האפשרויות?

בשנים האחרונות ניתן לראות משפחות רבות מעתיקות את מקום המגורים שלהם לעיר ראש העין. העיר ראש העין התפתחה מאד וכיום ניתן לראות בה שכונות חדשות לרבות שכונת אופק. אם בעבר היה צורך לנסוע למקום רחוק על מנת לקבל שירותים שונים כגון טיפולי קוסמטיקה, הרי כיום בראש העין ניתן למצוא מכוני הסרת שיער בראש העין ברמה גבוהה המאפשרים קבלת טיפולים מקיפים. כיום בראש העין ניתן למצוא לא מעט מכונים בהם נערך טיפול להסרת שיער באמצעות שעווה.

הסרת שיער בלייזר

על מנת למצוא את המכון הטוב ביותר בו צוות מומחה, ההמלצה היא להתייעץ עם לקוחות קודמים ולא להסס להגיע לבחון את המקומות השונים על מנת לקבל החלטה מתאימה. שימו לב, לעיתים ייתכן כי שמעתם לא מעט סיפורים טובים אודות המכון, אך בפועל התברר כי אין זה כך ולכן אין תחליף למראה עיניים .

בחנו את המכשיר הלייזר היטב

מבין השיטות השונות להסרת שיער, ניתן  לראות כי הסרת שיער בלייזר נחשבת לאחת השיטות המתקדמות ביותר. טרם ההגעה למכוני הסרת שיער בלייזר בראש העין  חשוב ביותר לבחון את ההיצע מבחינת המכשור – יש לדעת באיזה מכשור הקוסמטיקאית עומדת לעשות שימוש.

מקובל ביותר לקבוע עימה פגישה במטרה לראות את המכשיר ובאותה הזדמנות ניתן לבקש ממנה גם לעשות בדיקה באמצעות מספר פולסים לניסיון על מנת לראות כיצד אתם מגיבים למכשיר. כמובן יש הסרת שיער בלייזר בשיטת shr או בשיטות אחרות וצריך לוודא מה השיטה והמכשיר שבו המכון מטפל.

בחנו היטב את הוראות היצרן

דבר נוסף אשר יהיה עליכם לבחון במסגרת בדיקת המכשיר הוא הוראות היצרן. במידה ומדובר במכשיר לייזר הרי צריך להיות כתוב כך וכן חייב להופיע על גבי המכשיר את שם החברה האחראית על ייצור המכשיר.

בעבר נשמעו לא מעט סיפורים על חברות אשר טענו כי יהיה זה טיפול באמצעות טכנולוגיית הלייזר, אך בפועל היה זה טיפול באמצעות אינפרא אדום. על מנת להיות בטוחים כדאי לרשום את שם המכשיר את הדגם וכן את שם היצרן. שימו לב כי במידה והקוסמטיקאית מסרבת להראות לכם את המכשיר, הרי הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה.

כיצד מטפלים במכשיר

עוד דבר חשוב אשר יהיה עליכם לבחון הוא כיצד מטפלים במכשיר. אין  זה מספיק רק לוודא כי אכן מדובר במכשיר לייזר, אלא יש לוודא כי אכן נעשה טיפול הולם למטרת שמירה על המכשיר.

במסגרת הגעה אל טיפולי הסרת שיער בלייזר בראש העין יהיה עליכם לבחון את מצב התחזוקה של המכשיר וכן את מצב הניקיון.  בדקו האם נערך חיטוי למכשיר טרם השימוש בו – מכשיר אשר לא נערך לו חיטוי לא יהיה מכשיר אשר ניתן לעשות בו שימוש ולכן חשוב ביותר לבדוק זאת.

האם הקוסמטיקאית מקפידה על הכללים

דבר נוסף אשר חשוב מאד לבחון במסגרת טיפולי הסרת שיער בלייזר ראש  העין הוא האם הקוסמטיקאית מקפידה על הכללים ומרכיבה משקפי מגן – הקפדה על הכללים תעיד כי מדובר במקום מקצועי ברמה גבוהה.

חשוב מאד לדעת כי הגוף שלכם דורש את האחריות ולכן אל תהססו לבחון האם מדובר באשת מקצוע. כמובן בראש העין יש מספר קוסמטיקאיות ולכן כדי לבצע סקר שוק.

עוד נציין כי השימוש במכשור דורש את אישור משרד הבריאות ויש צורך לוודא כי הקליניקה בה אתם מטופלים קיבלה את האישור לטובת שימוש בלייזר. אל תהססו לשאול את הקוסמטיקאית לגבי הכללים השונים ולוודא כי היא אכן מקפידה על הכללים. שימו לב, ללא הקפדה על הכללים לא כדאי להמשיך בטיפול למען שמירה על הבריאות.

הסרת שיער בשעווה בראש העין

שיטה נוספת אשר תפסה תאוצה במהלך השנים היא הסרת שיער באמצעות שעווה. הסרת שיער בשעווה בראש העין  כוללת יתרון מרכזי- השימוש בשעווה מוריד את השערה מהשורש וכך ניתן ליהנות מהשיער חלק לאורך  תקופה ארוכה עד 7 שבועות. יתרה מזאת, הורדת שיער באמצעות שעווה מביאה לדילול השעירות והשיערות הופכות עדינות יותר כאשר נוגעים בהן.

הסרת שיער בראש העין רק אצל קוסמטיקאית מורשית

לסיום,  בעת ההגעה אל מכון הסרת שיער ראש העין חשוב ביותר לבחון את הידע של הקוסמטיקאית במכון ולוודא כי אכן מדובר באשת מקצוע מורשית לעשות שימוש במכשיר הלייזר. חשוב מאד לבקש ממנה להציג בפניכם תעודה המראה כי היא בעלת ניסיון רב ובעלת הכשרה ממקום מוכר לביצוע טיפולים באמצעות מכשיר הלייזר. כמובן שיש קוסמטיקאיות שמשלבות גם אפילציה בראש העין, זאת אומרת שניתו אצל אותה קוסמטיקאית לבצע כמה וכמה סוגי טיפולים שונים, בחנו מה הכי מתאים לכן.