הסרת שיער shr בעיר רחובות

טרנד הסרת השיער בטכנולוגיית SHR המתקדמת תופס תאוצה בשנים האחרונות בקרב תושבי רחובות שמחפשים את השיטה הכי לוהטת והכי יעילה להסיר את השיער הלא רצוי שעל גופם.

הטכנולוגיה החדישה מציעה אלטרנטיבה לשיטת הלייזר הידועה, עם יתרונות כמו סיכון נמוך יותר לפגיעה בעור ויעילות גבוהה בטיפול במטופלים ומטופלות בעלי עור כהה.

אבל האם השיטה כואבת? האם היא יעילה גם לגברים? והאם הטיפולים בשיטה זו יקרים יותר מטיפולי לייזר?

למה אפשר לצפות מטיפולי הסרת שיער באמצעות SHR?

מטופלים שהתנסו בעבר בהסרת שיער בלייזר רגיל ברגליים שלאחר מכן ביצעו טיפולי הסרת שיער דומים בשיטת SHR מעידים כי הטיפולים בשיטה זו כואבים פחות מטיפולי הלייזר הרגילים.

הסיבה לכך, ככל הנראה, היא שבעוד שבטיפולי הלייזר הרגילים עושים שימוש בגלי אור עוצמתיים וממוקדים כדי לחמם את המלנין במהירות, בהסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית SHR עושים את אותה הפעולה קצת אחרת.

הסרת שיער בלייזר עם מכשיר SHR נעשית על ידי חימום המלנין בכל אזור הטיפול ובצורה הדרגתית, וזאת באמצעות שידור גלי אור בעוצמה מתונה והזזת המכשיר על גבי איזור הטיפול באופן דינמי.

כן, גם גברים יכולים במיוחד ברחובות.

משום מה, לא מעט אנשים חושבים שטיפולי הסרת שיער בלייזר מתאימים רק לנשים, ושגברים לא יכולים להנות מאותם הטיפולים. זה כמובן לא נכון, מכונת הלייזר לא מבדילה בין גבר לאישה, והיא יעילה גם עבור גברים.

למזלנו, יותר ויותר גברים מבינים שהם לא חייבים לסבול משיער שהם פשוט לא רוצים על הגוף שלהם, ותעשיית הסרת השיער בלייזר לגברים גדלה בקצב מרשים.

האם טיפולי SHR יקרים יותר מטיפולי לייזר רגילים?

טיפולי הסרת השיער נפוצים במיוחד בקיץ , היות וזה בדיוק הזמן שבו אנחנו נוטים להתלבש בצורה מינימלית יותר וגם ללכת למקומות בילוי גם חופי ים ובריכות בהם רוב הגוף שלנו חשוף לעולם.

בדיוק בתקופה הזו של השנה, אנחנו מוצאים את עצמנו משווים בין מכוני הסרת שיער, מנסים למצוא את המחיר הטוב ביותר ואת השיטה הנכונה.

עכשיו, כשאתם קוראים על השיטה החדשה, הדבר הראשון שאתם רוצים לדעת הוא מה המחיר של טיפולי הסרת השיער בשיטת SHR.

אם המחיר זה הדבר היחיד שמנע מכם להתחיל את הטיפולים שלכם, אין סיבה לדאוג – המחירים לא שונים במיוחד מטיפולי לייזר רגילים.

הכנו עבורכם בעבר מחירון לטיפולי הסרת שיער בלייזר וכשתקבלו הצעת מחיר לטיפולי SHR תוכלו להשוות את המחיר עם טווח המחירים של טיפולי הלייזר כדי לראות בעצמכם שהמחירים דיי דומים.

אבל בכל זאת, כדי שתוכלו להבין שההבדל לא משמעותי: 10 טיפולים של הסרת שיער באזור כמו רגליים, למשל, יעלה לכם בשתי השיטות פחות או יותר 4,000 שקלים.

טיפול נפוץ נוסף, הסרת השיער במפשעה, יעלה לכם גם הוא סכום של בין 1,200-1,700 שקלים.

כמובן שמכונים מסויימים יעלו לכם יותר וחלקם פחות, אבל הנקודה היא ששתי שיטות הטיפול יעלו לכם פחות או יותר אותו הדבר.

לפני שמתחילים טיפולי הסרת שיער, חשוב לקבל חוות דעת מקצועית מרופא. מאמר זה נכתב כדי לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה, אך לא נועד להחליף את חוות דעתם של רופאים ומומחים בתחום.