הסרת שיער shr בעיר באר שבע

למרות שטכנולוגיית ה – SHR קיימת כבר לא מעט שנים, היא הופכת לאחרונה לאחת משיטות הסרת השיער הטרנדיות ביותר בישראל בפרט ובעולם בכלל.

הסרת שיער shr בבאר שבע
הסרת שיער shr בבאר שבע

 

מסיבה לא ממש ברורה, אנחנו רגילים לחשוב שמכוני האסתטיקה ברמה הכי גבוהה נמצאים במרכז הארץ, בערים כמו תל אביב וראשון לציון. אולי זה כי המרכז תמיד היה המקום הכי שווה לאכול, לבלות ולעבוד בו. אבל הזמנים השתנו, ומסתבר שהכוכבת העולה בתחום הסרת השיער בלייזר נמצאת דווקא בדרום.
אז אם כמה שאנחנו אוהבים את תל אביב הגיע הזמן לתת כבוד לעיר שמתפתחת הכי מהר בארצנו הקטנטונת.

באר שבע – המקום הנכון לטיפולי הסרת שיער

באר שבע הפכה בשנים האחרונות לעיר עם תעשיית הסרת שיער מתקדמת ותוססת במיוחד. מכונים נפתחים במהירות מסחררת וטיפולי הסרת שיער בלייזר בבאר שבע הפכו להיות האופציה המובילה עבור כל תושבי הערים הסמוכות והיישובים שבאזור.

עבור מי שמתגורר בעיר או בסביבה ומעוניין להסיר את השיער המיותר אחת ולתמיד, היו עד היום מספר אופציות עיקריות להסרת שיער לצמיתות. מי שרצה להסיר את השיער יכל לבצע טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום בבאר שבע, הסרת שיער בלייזר או טיפולי הסרת שיער באפליציה (מחט חשמלית).

אבל כיאה לבירת הסרת השיער של הדרום, זה היה רק עניין של זמן עד שהמכונים בעיר יעשו את הצעד הבא ויתחילו להציע טיפולי הסרת שיער SHR בבאר שבע.

הסרת SHR לעומת לייזר

למעשה, הסרת השיער בלייזר והסרת השיער בטכנולוגיית shr החדשה הן שתי שיטות דיי דומות.
שתי השיטות מסירות את השיער על ידי שיגור פולסים חזקים אל תוך העור על מנת לחמם את זקיק השערה, ולפגוע ביכולתו להצמיח שיערות בעתיד.

אך למרות ששתי השיטות דיי דומות, עדיין יש כמה הבדלים והסרת השיער בטכנולוגיית ה – SHR תתאים יותר מלייזר בשני מקרים:

1. בניגוד להסרת השיער בלייזר, שלא יכול להסיר שיער לבעלי עור שחום, טכנולוגיית ה – SHR מתאימה לטיפולי הסרת שיער לשחומי עור ונחשבת לשיטה היעילה ביותר עבור סוג עור זה.

2. מטופלים ומטופלות שסובלים מתופעות לוואי כמו אדמומיות, כאבים או כוויות אחרי טיפולי לייזר יכולים לעבור לטיפולי הסרת שיער SHR בבאר שבע.

ברוב המקרים, אין לטיפולי הסרת השיער ב – SHR תופעות לוואי שפוגעות בעור, וזאת בגלל שהטכנולוגייה מחממת את העור לאט לאט ובהדרגה, מה שמונע את הפגיעה באור והכאב הנלווה.

אז האם כדאי לעבור לטיפולי הסרת שיער SHR?

בסופו של דבר, כל אחד וכל אחת צריכים לבחור את השיטה שמתאימה לסוג העור שלהם וזו שמרגישה להם הכי בנוח.

אבל לפני שמחליטים להתחיל את הטיפולים בכל אחד מהשיטות, חשוב לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות, לחפש באתרים של הסרת שיער SHR חוות דעת על הטיפול כדי לדעת למה לצפות וכמובן להתייעץ עם רופא.

אנחנו לא רופאים ואנחנו ממליצים לפנות למומחה בתחום לפני שמתחילים את הטיפולים אבל מה שאנחנו כן יודעים לומר הוא שגם בשיטה הזו, החלום של חשיפה לשמש אחרי הסרת שיער לא מתגשם.

אם ביצעתם, למשל, הסרת שיער מהרגליים באמצעות טיפולי SHR בבאר שבע, עדיף להגיע עם עור לא שזוף וגם להימנע מחשיפה לשמש מספר ימים אחרי הטיפול.