הסרת שיער בגב כף היד

הסרת שיער בגב כף היד – אחד האזורים הנפוצים ביותר להסרת שיער בקרב נשים וגברים.

אחד האזורים החשופים ביותר בגוף האדם הוא אזור הידיים. אזור הידיים חשוף לפגעי הטבע והזמן נותן את אותותיו – את התוצאה ניתן לראות בשינוי החל במראה גב כף היד. בשל מזג האוויר הקיצי השורר כמעט כל עונות בשנה בקיץ, רבים מעוניינים בטיפולי הסרת שיער בגב כף היד הנחשב לאזור חשוף במיוחד.

בקרב מי נפוץ הטיפול

בגילאי 25 ומעלה מתחילים לחוש בנזק הניכר במראה גב כף היד. הביקוש להסרת שיער פופולרי יותר בקרב גברים בהשוואה לנשים אשר בוחרות להסיר שיער באזור הידיים בשלמותן. כיום הסרת שיער רלוונטית לגברים בדיוק כמו נשים. הסרת השיער מתחילה בתכשירים כמו סכיני גילוח ועד שעווה ועד הגעה למכוני קוסמטיקה שונים ברחבי הארץ – לכל שיטה יתרונות וחסרונות ועל כך נפרט בהמשך הכתבה.

האם יש להקפיד על הוראות מיוחדות טרם הטיפול

טרם הטיפול חשוב ביותר להקפיד ולרחוץ את הידיים עם סבון ולהימנע ממריחה של קרם ידיים. כשלושה ימים לפני הטיפול הראשוני יש לגלח את גב כף היד, במידה וכף היד שעירה והוא אינו מרגיש בנוח להסתובב כך. במהלך הטיפול השיער נשרף ולאחר מספר ימים השיער מתנתק מהקנה – מדובר במצב של תוצר לוואי כתוצאה משריפה של תאים חלבוניים.  כשבועיים לאחר הטיפול הראשון יש לבצע את הטיפול השני, ואילו את הטיפול השלישי יש לבצע לאחר שלושה שבועות. את הטיפול הרביעי והאחרון יש לבצע בתום ארבעה שבועות אשר במהלכן ניתן לראות את ההתקדמות עד למצב שלא מבחינים בצמיחה של שיער.

ניתן להבחין במספר שיטות להסרת שיער

שעווה: הסרת שיער בגב כך היד באמצעות שעווה נחשבת לאסתטית יותר ומלכלכת פחות. טיפול מקצועי במכון כולל מריחת השעווה ומריטת השיער העודף

לייזר: הסרת שיער בלייזר מתבצעת באמצעות קרן אור הנספגת בפיגמנט השערה וגורמת לעיכוב צמיחת השיער מחדש.  בעלי עור בהיר ושיער עבה נחשבים לקהל האידיאלי וכן אנשים שאינם סובלים ממחלות המשפיעות על יכולת ריפוי העור.

משחה : באמצעות משחה ניתן להסיר את השיער המיותר מגב כף היד בלי להשפיע על השורש. הקרם מהווה פתרון אידיאלי לאנשים החוששים מהמפגש עם קרן הלייזר או עם שעווה. כיום ניתן למצוא קרם ספריי הנחשב נוח לשימוש ואינו כולל מגע יד על מנת למרוח את הקרם עם גב כף היד.

אפילציה :  באמצעות אפילציה מתבצע הליך של מניעה משורש השערה את אספקת הדם וכתוצאה מכך שורש השערה מת. באמצעות שימוש במחט דקיקה המוחדרת אל השורש של כל שערה ניתן להרוס את הנימים ולא לפגוע בתפקוד החיוני של שאר התאים.

אינפרא אדום: בדומה לאפילציה, גם הסרת שיער בגב כף היד באמצעות אינפרא אדום כוללת הרס של שורש השערה ואורכו של הגל נקבע בהתאם לפיגמנט וצבע העור.

כיצד תבחרו את השיטה המתאימה ביותר

הצגנו בפניכם מספר שיטות להסרת שיער מלייזר ועד שעווה. על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר ההמלצה היא לפנות לקליניקה מקצועית הכוללת רזומה עשיר של טיפולי אסתטיקה. ברחבי הארץ ניתן למצוא כיום מגוון רחב של קלינקות, אך כדאי לבחור את הקליניקה בה נמצאים המומחים הטובים ביותר אשר יתאימו לכם את שיטת הטיפול המתאימה לכם ביותר.  כך לדוגמא הסרת שיער באמצעות לייזר אורכת מספר מפגשים בהתאם להשגת התוצאה ומלווה בתחושת חום אך התוצאה היא גב כף יד חלק ללא שיערות.

אילו פרטים חשובים יש לברר

על מנת לאתר כמה שיותר מידע אודות המכונים השונים כדאי לחפש מידע מקיף באינטרנט תוך בחינת ניסיון. מקצועיות, שימוש במכשירים שונים, האם ניתנת אחריות על הטיפולים השונים, האם מתבצע מעקב לאחר הטיפול.

האם ניתן לבצע את הטיפולים בקופות החולים

כיום ניתן לבצע את הטיפולים השונים בקופות החולים השונות . קופות החולים השונות מציעות מסלולים רבים בהם ניתן לקבוע את המחיר. סבסוד הטיפול על ידי קופות החולים יכול לסייע רבות לאנשים אשר מתקשים לגייס את סכום הכסף לטובת הטיפולים השונים ולאפשר להם ליהנות ממגוון טיפולים ברמה הגבוהה ביותר. ההמלצה היא לבחון היטב עם המרפאות השונות בנוגע להסכמים שלהם עם קופות החולים על מנת למצוא את האופציה הכלכלית הטובה ביותר. לדוגמה אם תחליתו לבצע הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מאוחדת תופתעו לגלות כי יש שיתופי פעולה לקופת חולים זאת עם חלק ממכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים ביותר בישראל, ככה תוכלו לקבל הטבות, נהחות ובחלק מההסכמים גם החזר כספי עד גובה תקרה מסויים, אנחנו מאוד ממליצים לברר מה הם שיתופי הפעולה העדכניים כי זה משתלום, כמובן תנאי המבצעים ושיתופי הפעולה יכולים להשתנות ולכן יש להתעדכן.