מחירי הסרת שיער בלייזר בגב – הסרת שיער בלייזר בגב מחירים

גב הגבר או האישה נחשב לאזור בעל שטח הפנים הגדול ביותר בגוף האדם שבו מסירים שיער בלייזר, לכן מחירים של הסרת שיער בלייזר בגב הם גבוהים יחסית לכן אין להסתפק בהצעת מחיר אחת אלא לבצע השוואת מחירים וסקר שוק.

הסרת שיער בלייזר בגב - מחירים

כאשר מסתכלים על מחירון הסרת שיער בלייזר לא צריך להיבהל מהמחירים הגבוהים, מחירים אלו מתייחסים לשטח גוף מלא, לדוגמא אם ניקח את הגב הכוונה היא לכל השטח בגב, מה שלא נכון ברוב המקרים אצל נשים וגברים, רוב הפעמים אנחנו מבקשים להסיר שיער רק מחלק מהגב שהוא שעיר במיוחד, אפשרויות הסרת שיער גב כוללות מחירים לצמיתות אבל דעו שמחירים לדילול הדורשים מספר בודד של טיפולים והם יותר זולים.

 

הסרת שיער בלייזר בגב מחירים

טווח מחירי הסרת שיער בלייזר גב נעים בין 2500 ל 3500 ₪ כאמור מחירים אלה הם לפני הנחה וכוללים גב מלא, יש לבדוק אם אתם צריכים להסיר שיער גם בכתפיים מה שאמור לשנות את המחירים, כמו כן בגלל שהגב הוא חלק גדול בגוף בדר"כ מתמחירים אותו לפי אזורים: גב תחתון, גב עליון וגב מלא. בדר"כ מכוני הסרת שיער בלייזר יוצאים במבצעים רחבים מה שיכול להוזיל משמעותית ובפרט את הסרת שיער בלייזר מחירים גב, בטן ואזורים גדולים אחרים בגוף.

צפו בסרטון הדגמה להסרת שיער בלייזר בגב

(קרדית לסרטון מיוטיוב – South Coast MedSpa)

הסרת שיער גב מחירים

יש אפשרויות לבצע הסרת שיער גב ללא לייזר, כך דעו כי בסופו של דבר ההוצאות על הטיפולים השוטפים יעלו על אלה של הסרת שיער בלייזר גב מחירים והם כמובן לא לצמיתות.

1) שעווה – השיטה השעווה היא השיטה המוכרת ביותר אבל בניגוד לאזורים אחרים בגוף שבו המטופל יכול לבצע לעצמו בגב זה שונה וכמעט בלתי אפשרי לביצוע עצמי, לכן אם אתם רוצים להסיר שיער בגב תצטרכו את שירותיו של מכר או קוסמטיקאית.

2) גילוח שמחיריו הכי זולים – אבל צמיחת השיער תחזור תוך זמן קצר והשיער יהיה עבה וקוצני, על הפעולה הזאת תצטרכו לחזור שוב ושוב.

3) הסרת שיער גב באפילציה – ניתן להשתמש השיטה זו להסרת שיער לצמיתות אבל דעו שהסרת שיער באפילציה דורשת טיפול בשערה בודדת כל פעם בניגוד ללייזר שמכסה בפולס אחד שטח נרחב, אפילציה לא תמיד זולה יותר על פני מחיר הסתרת שיער בלייזר בגב לכן אנחנו ממליצים לשקול טוב לפני שפונים לשיטה זו.