למה כדאי להסיר שיער בלייזר במכונים הגדולים?

למה כדאי להסיר שיער בלייזר במכונים הגדולים?

הטיפולים החדשניים של הסרת השיער וביניהן הסרת שיער בלייזר הפכו להיות חלק מהטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר והשאיפה לבצע את הטיפול ולשים קץ לעיסוק המתמיד בהסרת שיער מאזורים שונים בגוף גורם לרבים לפנות אל מכוני הסרת שיער בלייזר, אך כאן עולה השאלה – "באיזה מכון להסרת שיער בלייזר לבחור?", התשובה לשאלה עשויה לכלול כמה מכונים משום שקיימים שפע מכונים שמתמחים בהסרת שיער בלייזר אך כדי להתמקד במציאת המכון המתאים חשוב בראש ובראשונה לבחור במכון שעובד תחת פיקוח רפואי, מעסיק אנשי מקצוע שמתמחים בהסרת שיער בלייזר ומשתמש במכשירי לייזר שעומדים בתקנים, ביניהם – תו התקן האמריקאי – FDA ותו התקן האירופאי – CE. כמו כן, יש לוודא שהמכון קיבל אישור ממשרד הבריאות הישראלי.

בחירה במכונים הגדולים תעלה את סיכויי ההצלחה של הטיפול

מכון שמשתמש במכשור מתקדם, מחזיק בכל האישורים הדרושים ובעל ביטוח רפואי יגדיל את סיכויי ההצלחה של הטיפול, בצורה זו יהיה ניתן להפחית את הסיכונים להופעת צלקות או כוויות.

נוסף על פגיעה בעור של המטופל, טיפול כושל, בזבוז כסף וזמן ועוגמת נפש רבה יש סיפורים על מכונים שגבו את התשלום ונסגרו עוד לפני שביצעו את הטיפולים משום שהם לא הצליחו לשרוד. מכונים מוכרים וגדולים שמכילים סניפים רבים שנמצאים בערים שונות, קיבלו את האישורים הנחוצים, עובדים עם מכשור חדיש, מקפידים לבצע את העובדה בצורה מקצועית ועובדים בהתאם לנהלים ברורים כך שבין היתר יש למטופל למי לפנות במידת הצורך יפחיתו את הסיכונים הללו.

כמו כן, מכונים מוכרים ובעלי מוניטין חיובי שמקפידים לבצע אבחון מסודר ומכילים סניפים רבים יאפשרו לכל מטופל לבצע את הטיפול בסניף שקרוב לעבודתו או למקום מגוריו וישקיעו מאמצים כדי לשמור על שמם הטוב – הדבר יבוא לידי ביטוי במתן שירות מקצועי, לקיחת אחריות והצעות להנחות ומבצעים.

לבדוק את כל הפרמטרים החשובים לפני קבלת ההחלטה

בחינת כל הפרמטרים שהזכרנו – ביניהם: קבלת האישורים הנחוצים, העסקת צוות מקצועי בפיקוח רפואי שעבר הכשרה מסודרת ומקפידים לבצע אבחון יסודי, עבודה עם מכשירים מתקדמים, ניסיון וותק, מתן שירות מקצועי, אדיב ואישי ויתר הפרמטרים עליהם דיברנו יחד עם קבלת המלצות ממכרים, חברים ובני משפחה וגלישה בפורומים שעוסקים בתחום, יאפשרו לכם לבצע בחירה נכונה ולהיות מרוצים מתוצאות הטיפול.

אל תהיו פזיזים, הסרת שיער בלייזר היא תהליך רפואי שנמשך זמן ודורש התמדה – השקיעו בבדיקות וקבלו החלטה מושכלת.

 

עדכון:

חלק מהמידע הכתוב יכול להשתנות עם הזמן לכן יש להתעדכן מול מכוני הסרת שיער בלייזר ולבצע מחקר מעמיק.