גבר – למה כדאי לך להסיר שיער בלייזר

גבר – למה כדאי לך להסיר שיער בלייזר? אחי, רעמה בחזה זה כבר לא אופנתי

כולם אומרים שלא קל להיות אשה אך האמת היא שגם לא קל להיות גבר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על המאה ה – 21 שמחייבת את הגברים להשקיע בעצמם ולהפסיק להתהלך עם רעמת שיער בחזה ובגב.

כתוצאה מצו האופנה ומהשינויים שחלו במוח הגברי – שינויים שהפכו את הגבר למודע לגופו, לבריאותו ולמצבו הנפשי החלו גברים רבים להסיר גם הם את שיערם ולהצטרף לחגיגה שמטרידה את הנשים במשך שנים רבות.

בין מגוון שיטות הסרת השיער החלו הגברים להסיר את שיערם באמצעות סכיני גילוח, שעווה ושיטות נוספות וגילו לצערם כי השיטות מחזיקות מעמד למשך זמן קצר ביותר, מבזבזות הרבה זמן ושהשעווה לא רק מלכלכת אלא גם כואבת מאוד. בעקבות התסכול החליטו רבים לפנות אל מכוני הסרת שיער בלייזר ולהפטר מכמות שיער רבה בצורה יעילה ובזמן קצר יחסית.

מחצית המטופלים שפונים למכוני הסרת שיער בלייזר הם גברים – מה איתך?

לפי מחקרים שבדקו כמה גברים מגיעים למכוני הסרת שיער בלייזר התגלה כי מחצית המטופלים שפונים למכונים הם גברים. ייתכן שהגברים הללו הגיעו למכון בגלל שהם רצו להיות חלקים ומושכים יותר, יתכן שחלקם עוסקים בפעילות ספורטיבית והסרת השיער יכולה לסייע להם לשפר תוצאות ולמנוע ריחות זיעה לא נעימים, ייתכן כי הגברים שהגיעו לטיפולים סבלו משיעור יתר ויכול להיות שבנות זוגם ביקשו מהם להסיר את השיער המיותר כדי לשפר את המשיכה. לא משנה מהי הסיבה – הסרת שיער בלייזר היא הבחירה הטובה ביותר משום שהשיטה יכולה להסיר עד כ – 90% מהשיער המיותר וניתן להשתמש בה כדי להסיר שיער בשטחים גדולים. כמו כן, ניתן להשתמש במכשירי הלייזר כדי להסיר את השיער באופן חלקי ורק לדלדל אותו.

כן זה כואב, אבל אתה חזק ותצליח לעמוד בזה

למרות שהגברים נחשבים למין החזק סף הכאב שלהם אינו גבוה (יש הסבורים כי אם הגברים היו צריכים להיכנס להריון המין האנושי היה נכחד). ידוע כי סף הכאב שונה מאדם לאדם ובמידה וחשים כאב וישנה תחושה של צריבה ואדמומיות ניתן להפחית את אותה באמצעות משחת אלחוש ומכשיר קירור.

אל תשכח לבדוק האם הטיפול מתאים לך

אם אתה מעוניין להסיר שיער בלייזר חשוב שתיגש לצוות מקצועי ובעל ניסיון שיאבחן את גוון העור וגוון השיער שלך. במידה והתברכת בשיער בלונדיני ,ג'ינג'י או אם הלבנת כדאי שתוותר על הרעיון משום שהלייזר לא יעבוד עלייך.

אם נבדקת על ידי צוות מקצועי ונמצא שאתה מתאים לטיפול הרי שתוכל להתחיל בחוויה, רק זכור לבחור בצוות מקצועי שעבר הכשרה ובמכון איכותי ואמין שמתמחה בהסרת שיער בלייזר ומחזיק בכל האישורים הדרושים, לרבות אישורים על מכשירי הלייזר (האישורים ניתנים על ידי משרד הבריאות).

באמצעות הטיפול תוכל להסיר שיער במגוון אזורים, ביניהם: הפנים, הכתפיים, הצוואר, הגב והחזה וליהנות מעור חלק ומושך שמריח טוב, כל זאת תוך חיסכון בזמן יקר.