הסרת שיער לגברים בחיפה

הסרת שיער לגברים בחיפה – גברים שעירים? לא בבית ספרנו!

אם בעבר ראינו את הגברים החלקים רק בעיתונים, בפרסומות באינטרנט או בטלוויזיה הרי שכיום אנו יכולים לראות אותם רצים בפארק ללא חולצה, עושים "סיבובי פוזה" בים או משוויצים בעורם החלק ובשריריהם במכון הכושר. ככל הנראה הגברים הפנימו שהמראה החלק הוא המראה השולט בשנת 2016.

אין ספק כי המראה החלק נחשב אסתטי והוא מועדף על ידי רוב הנשים כך שגברים חלקים עשויים להיחשב למושכים יותר מגברים שעירים. כאשר מדובר על גברים ששוחים או מבצעים טריאתלון עשויה הסרת השיער לשפר את ביצועיהם ואין ספק כי הקעקועים נראים טוב יותר כאשר הם נמצאים על עור חלק.

נמאס מהשיטות הישנות? הגיע הזמן להתקדם

כדי להימנע משיטות משעבדות שלא מצליחות להגיע לתוצאות הרצויות, כמו למשל: גילוח שלא מורט את השיער מהשורש, מחזיק מעמד למשך זמן קצר ומשאיר נקודות שחורות ולא אסתטיות או כדי להימנע ממגע השעווה החמה על הגוף והקשה ביותר – מתחושת המריטה מחליטים רבים לפנות אל מכוני לייזר שמבצעים הסרת שיער לגברים בחיפה או בערים אחרות. האזורים הפופולאריים בהם מבוצעת הסרת השיער הינם החזה, הגב והעורף. לפי הנתונים כ- 50% מהלקוחות שמבצעים הסרת שיער בלייזר בישראל הינם גברים.

שעווה יקרה, את טובה אך יש טובים ממך

באמצעות מכשירי הלייזר יכולים הגברים להניח בצד הדרך את טיפולי הסרת שיער בשעווה בחיפה, בתל אביב, בבאר שבע, בהרצליה וכו' שכן למרות היתרונות של השעווה – עצם העובדה שהיא משאירה את העור חלק למשך שבועיים בממוצע מדובר על טיפול כואב ומשעבד. באמצעות טיפולי הלייזר ניתן לבצע מספר טיפולים וליהנות מגוף חלק למשך זמן רב. חשוב לציין כי תהליך הסרת השיער אצל גברים שונה מתהליך הסרת השיער אצל נשים משום שרמות הטסטוסטרון שמשפיעות על צמיחת השיער שונות. ברוב המקרים יזדקקו הגברים ליותר טיפולים משום שיש להם שיער חזק ובכמות רבה יותר מאשר נשים.

לייזר – חברו הטוב של הגבר

גברים שהסירו שיער באמצעות לייזר בחיפה מעידים על עלייה בביטחון העצמי וגם בנות הזוג שלהם שמחות בשמחתם ונהנות מעורם החלק. באמצעות השיטה הם יכולים ליהנות מטיפול יעיל ומהיר שמסיר עד כ – 90% מהשיער המיותר, מחזיק מעמד למשך שנים רבות ומשאיר את השיער שנותר חלש ועדין יותר – דבר שמשפר את מראה העור. כמו כן, הגברים מבינים שביצעו השקעה משתלמת שמאפשרת להם להיות חופשיים ונינוחים עם גופם. כמובן שכדי ליהנות מיתרונות הטיפול יש לפנות אל בעל מקצוע מנוסה שמאבחן את המטופל לפני קבלת ההחלטות, לבצע את התהליך במכון מקצועי וותיק שמתמחה בהסרת שיער בלייזר לגברים ולוודא כי המקום מחזיק בכל האישורים הדרושים ופועל תחת פיקוח רפואי.