הסרת שיער בלייזר לבלונדינים ולבלונדיניות

האם הסרת שיער בלייזר לבלונדינים ולבלונדיניות יעילה? האם הם יכולים להגיע למצב של הסרת שיער לצמיתות? הכל על בלונדיניים והסרת שיער בכתבה הבאה:

 

הסרת שיער בלייזר לבלונדינים

עקרון הפעולה של הסרת שיער בלייזר היא צריבת מלנין השיערה על ידי הלייזר, השילוב האידאלי להסרת שיער בלייזר הוא שיער כהה עם גוון עור בהיר, קרן הלייזר עוברת את העור הבהיר ונספגת במלואה בשורש השיערה (מלנין) שהוא כהה ושורפת אותו כליל, לגבי שיער בלונדיני שורש השיערה הוא בהיר לכן יש מכוני הסרת שיער בלייזר שיגידו לכם שאם אתם בלונדיניים אז אין באפשרותם להסיר את שיערכם ואתם לא מתאימים לטיפול.

הסרת שיער בלייזר לבלונדיניות ולבלונדינים

בלונדיניים ובלונדיניות אל חשש כיום במכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים קיימת הטכנולוגיה להסרת שיער בלונדיני, אם תתמידו ולא תגבילו את מספר הטיפולים אז יש מכונים שגם יבטיחו לכם הסרת שיער לצמיתות גם לבעלי שיער בלונדיני, אך היזהרו מהבטחות אלו שכן אף מכון אינו יכול להבטיח הסרת שיער לצמיתות.

הסרת שיער בלונדיני – איך פעולה זו מתבצעת ובאיזה מכשירי לייזר?

כאמור במכוני הסרת שיער בלייזר הגדולים תוכלו למצוא מגוון רב של מכשירי לייזר שמתאימים לכל סוגי השיער, לדוגמא: ידוע שבישראל משתמשים במכשיר הלייזר GentleLase Pro- U שהוא מתאים לכל סוגי השיער בכלל ולשיער בלונדיני בפרט, בלונדיניות ובלונדיניים כשאתם יוצרים קשר עם מכוני הסרת שיער ודאו עוד לפני פגישת הייעוץ שיש בידיהם את המכשירים הרלוונטיים שתואמים את צבע השיער הבלונדיני, ככה תוחלו לחסוך הרבה מאוד זמן בפגישות ייעוץ לא רלוונטיות.

מחירי הסרת שיער בלייזר לשיער בלונדיני

יש לעיין  במחירון הסרת שיער בלייזר לפני שסוגרים עם מכון מסוים, שימו לב שהמחירים הממוצעים להסרת שיער בלייזר אינם מושפעים מצבע השיער ככה אם המחיר גבוה יותר מהרגיל זה לא בגלל שצבע השיער שלכם הוא בלונדיני, לכן יש לבצע השוואת מחירים בין מכוני הלייזר השונים כדי לקבל את המחיר האופטימלי.

הבהרה:

בחלק ממכוני הסרת שיער בלייזר בעלי שיער בהיר לא ימצאו עצמם מתאימים לטיפולי הסרת שיער בלייזר לשיער בלונדיני, לכן יש לברר בפגישת היעוץ או בטלפון כדי להימנע מטרחה מיותרת.