סיקור – הסרת שיער בלייזר דרך קופות חולים – בידקו – האם יש הנחה לה אתם זכאים? סיקור.

גוף חלק ונקי משיער מיותר הפך להיות משאת נפשם של רבים משום שהגוף החלק נחשב לאסתטי ומושך וכידוע – אחת השאיפות הבולטות ביותר מאז שהמין האנושי זוכר את עצמו היא למצוא חן בעיני המין השני או בעיני אותו מין – כל אדם והעדפותיו.

כדי להשיג את הגוף המושך מבצעים בני האדם מגוון טיפולים, בוררים את מזונם, מבצעים פעילות גופנית, משתמשים בסוגים שונים של איפור, רוכשים בגדים מרשימים, מגהצים את השיער ומבצעים עוד מגוון פעולות כאשר בחלק מהמקרים הופכת התשוקה לקבלת "המראה המושלם" לאובססיה. (כמובן שאין כזה דבר שכן היופי הוא בעיני המתבונן).

עד כאן אובססיות. ולענייננו – על הסרת שיער בלייזר

במאמר זה לא נדון באובססיות, הגזמות ועיסוק מתמשך במראה החיצוני, המטרה שלנו היא להתמקד באחד הטיפולים הנפוצים והלא מוגזמים בעידן של ימינו – טיפול הסרת שיער בלייזר שמתיר מאחור את כל טיפולי הסרת השיער הנושנים והמשעבדים שאינם מעניקים חופש ואפשרות לנהוג באופן ספונטני. בין הטיפולים הללו ניתן למנות את הגילוח שגורם להיווצרות שיער קשה, כהה וקוצני ודורש חזרה על הטיפול מדי יומיים בממוצע, את השעווה הכואבת שמחזיקה מעמד למשך שבועיים עד שלושה ודורשת מיומנות, את המשחות שמדיפות ריח רע, מלכלכות וגורמות לשיער לצמוח במהירות ולהפוך לכהה וקוצני ושיטות נוספות.

למה דווקא לייזר? מה כל כך מיוחד בשיטה הזו?

במהלך טיפול הסרת שיער בלייזר נשלחת קרן לייזר אל עבר שורש השיערה ומשמידה אותה כך שלאחר מספר טיפולים ניתן להכחיד אותה והשיער שנותר הופך להיות עדין ביותר. באמצעות מכשיר הלייזר ניתן להסיר עד 90% מהשיער המיותר כך שהתוצאה אסתטית ביותר והעור נותר חלק. יש לציין כי המטופלים המתאימים ביותר לטיפולי הסרת שיער בלייזר הם בעלי שיער כהה ועור בהיר.

כפי שציינו – הסרת שיער בלייזר תורמת לאיכות החיים בצורה משמעותית ומאפשרת לאדם ללכת לים, לבריכה או פשוט ללבוש בגדים קצרים ללא חשש וביצוע פעילות מקדימה. כמובן שהטיפולים מסייעים מאוד גם לאנשים שעירים באופן יוצא דופן, לפעמים בוחרים אותם גברים לבצע דילול שיער בלייזר ולקבל מראה טבעי. החסרונות של הלייזר הם שהטיפול כואב אך הבשורה הטובה היא שניתן להפחית את רמת הכאב ואת חוסר הנוחות באמצעות משחת אלחוש וזרוע קירור. כמו כן, הטיפול לא מתאים לבעלי שיער בלונדיני, ג'ינג'י, אפור ולבן.

נוסף על כך, הטיפולים מחייבים את המטופל להימנע מחשיפה לשמש בין הטיפולים ודורשים התמדה משום שיש לבצע בין 8-9 טיפולים ואף יותר בתלות בצפיפות השיער, עוביו, האזור המטופל, גילו ומינו של המטופל. יש לציין שעשויות להיות לטיפול תופעות לוואי ביניהן: אדמומיות, פיגמנטציה וצלקות אך מטפל מוסמך ומקצועי יפחית את הסיכונים.

חיסרון נוסף של הטיפול הוא שהוא יקר מאוד, למרות שההשקעה משתלמת בהמשך משום שהמטופל לא צריך לרכוש כמות גדולה של אביזרים, חומרים ומכשירי הסרת שיער (ייתכן שהוא ירצה להסיר שיער באמצעות השיטות הישנות אך במידה שהוא יחליט להסיר את השיער באחת השיטות הישנות תתבצע ההסרה אחת לתקופה ורק לצורך תיקונים). חשוב לדעת כי לפעמים יהיה צורך לחזור על טיפול הלייזר אך מדובר רק על מספר מועט של טיפולים שיהיו נחוצים לאחר תקופה ממושכת וישמשו לצורך תחזוקה בלבד.

איך אפשר לקבל הנחות?

הזכרנו מקודם את המחיר הגבוה של טיפולי הסרת שיער בלייזר. טיפולים אלו עשויים להגיע לסכומים של 4,300 ₪ עבור הסרת שיער ברגליים, 1,800 ₪ עבור הסרת שיער בפנים ואף 14,500 ₪ להסרת שיער בכל הגוף (הסכומים הללו ממוצעים וכוללים 12 טיפולים). לשמחת רבים, ישנם מגוון מכונים שמציעים מבצעים שונים. כמו כן, ניתן למצוא הנחות שמוצעות על ידי קופות החולים.

כללית מציעה מבצעים להסרת שיער בלייזר? אפשר לקבל מחיר טוב לטיפול הסרת שיער דרך מכבי? בדקו את קופת החולים שלכם ואולי תקבלו הנחה משמעותית

אם אתם מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר כדאי לכם לפנות אל קופת החולים שלכם ולבדוק האם היא מציעה הנחות עבור הטיפולים. ארבעת קופות החולים של ישראל – כללית, מכבי שלי, לאומית ומאוחדת יכולות להציע הנחות משמעותיות אך כמובן שיש לבדוק זאת משום שההנחות יכולות להשתנות מדי תקופה.

לפי נתונים שהתקבלו מצאנו כי קופת חולים כללית משתתפת בסבסוד הטיפולים כך שכדאי למבוטחים של כללית מושלם פלטינום לבדוק האם יש להם הנחות להסרת שיער. כאשר בודקים את האפשרות לבצע הסרת שיער בקופת חולים כללית יש לבדוק האם היא עובדת בשיתוף פעולה עם מכוני הסרת שיער שונים ולבדוק את איכותם. כמו כן, יש לבדוק מהם המחירים של הסרת שיער לגבר בכללית או מהם המחירים להסרת שיער לאשה שכן מין המטופל משפיע על המחירים, אגב יש גם את כללית אסתטיקה שהיא זרוע של קופת חולים כללית לטיפולי אסתטיקה ובה תוכלו לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בהנחה אם אתם חברי כללית.

ממצא נוסף שמצאנו מנתונים ברשת הוא שניתן לבצע הסרת שיער בלייזר דרך מכבי שמציעה סבסוד עד לתקרה מסוימת. הסרת שיער בלייזר לחברי מכבי היא עוד דרך של הקופה לסייע למטופליה ולהיטיב עם תחושתם.

מבוטחי קופת חולים לאומית יכולים גם הם לבדוק האם ניתן לבצע הסרת שיער דרך לאומית ולקבל הנחות, גם במקרה זה יש לבדוק עם אילו מכוני הסרת שיער לאומית עובדת. את אותה בדיקה אפשר לבצע גם בקופת חולים מאוחדת וכמו בכל בדיקה של קופות חולים יש לבדוק עם אילו מכונים מתבצעת הסרת שיער דרך מאוחדת ומהי ההנחה עבור טיפולי הסרת שיער בלייזר במאוחדת ומאוחדת שיא.

לסיכום: בדיקת קופת החולים דורשת השקעת זמן מועט ויכולה להוביל לחיסכון משמעותי כך ששווה להשקיע בשיחה הקצרה.

חשיבותו של המכון – אל תלכו שבי אחר המחיר

כל אדם שמעוניין לבצע הסרת שיער בלייזר צריך לעבור אבחון מקצועי על ידי מטפל מוסמך. לאחר שהמטפל בוחן את מצבו הרפואי, צבע עורו, גוון שערו, צפיפות השיער ומתחשב בנתונים נוספים הוא יכול לקבוע האם המטופל מתאים לטיפול. אם קופת החולים שלכם אכן מציעה הנחות – בין אם מדובר על הנחה שניתנה עבור הסרת שיער דרך מאוחדת, הסרת שיער מקופת חולים לאומית, כללית או שמצאתם שקופת חולים מכבי מאפשרת ביצוע הסרת שיער בלייזר במחיר משתלם וזו הקופה שלכם, חשוב שתוודאו שהמכון שמציע את הטיפול עומד בכל הקריטריונים הדרושים – שהמכשור מתקדם, תקין ומחזיק באישור ממשרד הבריאות, שהמטפל מוסמך ומקצועי וכמובן שיש לזכור לקבל המלצות ממטופלים של המכון. המלצה חמה תהיה לבקש טלפונים של מטופלי המכון ולא לבקש  מהמזכירות המלצות של מטופלים משום שמאוד קל למכונים לבחור מטופלים שעברו טיפול מוצלח.

כמו כן, רצוי לפנות אל מכרים, קרובי משפחה, קולגות וחברים ולבקש המלצות אך חשוב לזכור שלכל אדם יש נתונים משלו כך שאם יש לכם עור בהיר למשל לא יהיה יעיל ונכון לקבל המלצות מאדם שגוון עורו כהה. יש לזכור שגם אם קופת החולים מציעה הנחה משמעותית יש לבדוק את טיבו של המכון כך שאין ללכת שבי אחר מחיר נמוך.

הבהרה:

המאמר אינו מהווה תחליף לקבלת מידע רפואי ולכן יש לבדוק כל מכון באופן פרטי. כמו כן, מבצעי קופות החולים עשויים להשתנות ויש לקחת עובדה זו בחשבון.

לאתר זה אין שום קשר לקופות החולים או למכוני הסרת שיער בלייזר.

 אנו מאחלים לכם חגים שמחים ורגועים ועור חלק ונעים!