איפור דרך קופת חולים – האם יש כזה דבר? ניסינו לברר נחשו מה מצאנו?

איפור דרך קופת חולים? נשמע מוזר? האמת שכן….

לקופות החולים בישראל יש הרבה מאוד שירותים לציבור הרחב, גם לא שירותים שהם נוגעים ישירות לרפואה, לכן תהינו האם ניתן גם שירותי איפור, או איפור קבוע דרך קופות החולים בישראל.

נתחיל ונאמר שחלק מקופות החולים משתתפות בהחזר הוצאות ומתן הנחות לטיפולים אסתטיים שונים, כמו לדוגמא תוכלו למצוא ברשת הודות שיתופי פעולה והחזרים כספיים עם מכוני הסרת שיער בלייזר, אאפשר לבצע הסרת שיער בלייזר דרך קופת חולים מאוחדת ולקבל הטבות עם מכונים שהבסדר עם הקופה – כמובן צריך לעמוד בתנאים מסויימים, עוד ראינו שלקופות החולים החזרים כספיים עם מכונים אורטופדיים עם השתתפות הקופה.

נחזור לעינייננו – האם אפשר לבצע איפור דרך קופות החולים? אז לצערנו התשובה היא לא, לא מצאנו ברשת איזכור על כך לא בקופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית (ואם אתם מצאת נשמח שתעדכנו אותנו כדי שנוכל לעדכן את הכתבה), לא איפור קבוע, לא איפור ערב, לא איפור כלות, פשוט לא מצאנו, אבל לא לדאוג, זה בסדר גמור, יש הרבה מקומות שנותנים את שירותי האיפור המקצועי ולא חייבים את קופות החולים בשביל זה, יש הרבה מאוד מכוני איפור ולכן גם תוכלו למצוא טווח מחירים מגוון כמובן תלוי באיזה סוג איפור תבחרו, כמו כן למי שמעוניינת יש גם קורסי איפור ככה שתוכלו להפוך את התחום לקריירה או בכלל אם אתם רוצות להתמקצע בתחום, אנחנו ממליצים לבצע סקר שוק והשוואת מחירים, כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר אך זכרו המלצות זה הדבר החשוב ביותר. חשוב לבצע איפור אצל מקצוענים אשר קיבלתם עליהם חוות דעת ממקור ראשון, ככה תוכלו להבטיח את הצלחת האיפור ותקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

בכל אופן כמובן שאתם חופשיים להתקשר לקופת החולים שלכם ולברר על עדכונים ושינויים, יש קופות חולים שיש להם שלוחות של טיפולי אסתטיקה כמו למשל כללית אסתטיקה, שם ניתן למצוא מגוון טיפולים, אז אנחנו היינו מתחילים משם, חפשו אותם ברשת והתקשרו כמובן אם אתם חברים בקופה…  יכול להיות שיתוף פעולה חדש עם מכון אסתטי שנותן טיפולים מגוונים והחזרים דרך הקופה ובניהם גם איפוא אך כמובן צריך להתעדכן מול הקופה.

עדכון לכתבה:

מצאנו שיש מקומות שבהם ניתן לבצע איפור קבוע ולקבל החזרים מקופת חולים, יש מעין שיתופי פעולה בחלק מהמקומות.