האם אני מתאים לטיפולי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר לא מתאימה לכל אחד, בדקו את התאמתכם לפני הטיפולים.

10221534_sהסרת שיער בלייזר היא השיטה הותיקה והבטוחה ביותר להסרת שיער לטווח ארוך, אך עדיין יש בה מעט סיכונים שכדאי להיות מודעים אליהם לפני תחילת הטיפול, וכל אחד צריך לשאול את עצמו לפני ההתקשרות עם המכון: האם אני מתאים לטיפולי הסרת שיער בלייזר?

חוסר התאמה לטיפולים יכולה לגרום לסיכונים בהסרת שיער בלייזר

אז כן, להסרת שיער בלייזר יש גם מעט סיכונים, על אף האפקטיביות המוכחת של הטיפולים, ולא כל אחד מתאים לעבור טיפולים אלה. הסיכונים הקיימים תמיד הם כוויות קלות על העור וכתמי פיגמנטציה זמניים שעשויים להופיע לאחר הטיפול. בשני המקרים בעלי שיער בהיר עלולים לסבול מתופעות אלה יותר, ולמעשה, לבעלי שיער בהיר מאוד – כלומר בלונדיני, ג'ינג'י או לבן, אסור לעבור טיפולים להסרת שיער לטווח ארוך בלייזר, קרן אור או כל טכנולוגיה אחרת, בשל רגישות עורם. החשש העיקרי של רוב האנשים הוא באמת מגרימת נזקים לעור, אך הקפדה על מכון מורשה,מוסמך ומפוקח על ידי משרד הבריאות תמנע זאת, ברוב המקרים.

למי לא מתאים הסרת שיער בלייזר

מכונים מוסמכים ומורשים להסתר שיער בלייזר מחויבים לבצע תשאול רפואי מקיף לכל לקוח, ובכל זאת, כדאי לכל אחד לדעת האם הוא מתאים לטיפולי הסרת שיער בלייזר, ולא לסמוך על המכון בעיניים עצומות. הסרת שיער בלייסר אסורה, למשל, על אנשים שנוטלים תרופות מסוימות ואנשים שעוברים טיפולי כימותרפיה. כדאי ליידע את הצוות הרפואי על כל תרופה שאתם נוטלים באופן קבוע. קהל נוסף המנוע מטיפולי הסרת שיער בלייזר הוא נשים בהריון ונשים מניקות, וכדאי לבצע בדיקות הריון לפני תחילת הטיפולים. אנשים הסובלים מאקנה, פסוריאזיס, פטריות או אקזמות כלשהן כדאי להימנע מהטיפול ולכל הפחות להודיע על כך לצוות המטפל.

למי מתאים הסרת שיער בלייזר

הטיפולים להסרת שיער בלייזר נעשים בהיקף רחב מאוד בכל שנה, בארץ ובעולם, והם מתאימים לרוב האנשים, למרות כל מה שנאמר. הסרת שיער בלייזר בצורה שאינה מקצועית אכן עשויה לגרום לנזקים, אך כל עוד תקפידו על מכון מורשה, כפי שכבר ציינו, ועל ביצוע הסרת השיער על ידי אנשי צוות רפואי המוסמך לעבוד על מכשיר הלייזר, אתם בטוחים. קהל היעד המתאים ביותר להסרת שיער בלייזר הוא אנשים שעורם בהיר ושערותיהם כהות. יחד עם זאת, טכנולוגית הלייזר החדישה מאפשרת להתאים את אורכי הגלים גם לאנשים בעלי עור כהה, בניגוד למה שהיה בעבר, ככה שהיום התשובה לשאלה האם אני מתאים לטיפולי הסרת שיער בלייזר היא , בדרך כלל, כן.

 

.