הסרת שיער בלייזר לסטודנטים

הסרת שיער בלייזר לסטודנטים – מה כדי לדעת באופן כללי ומה סטודנטים יכולים לקבל?

קשה לדמיין איך היינו נראים ללא הסרת שיער ולמען האמת – אנחנו גם לא רוצים לדמיין. המראה השעיר נחשב כבר מימים עברו ללא אסתטי ואדם שלא מסיר שיער מגופו יוצר רושם של אדם מוזנח וחסר מודעות עצמית.

נשות העולם עסקו בהסרת שיער כבר בתקופת האימפריה הרומית ולא הפסיקו לרגע, כמובן שהשיטות להסרת השיער התפתחו והתייעלו.

עם חלוף השנים הצטרפו לעולם הסרת השיער גם הגברים וכיום המודעות נמצאת בעיצומה והשיטות הישנות – ביניהן: השימוש בסכיני הגילוח והשעווה מתחילות לזוז לצד הדרך ולפנות את הבמה לשיטות חדשות ויעילות יותר. הפרסומות ברדיו, שפע האתרים ובעצם כל המדיה שמקיפה אותנו לא מפסיקה לפרסם מכונים שמציעים שיטות שונות של הסרת שיער כאשר השיטה המבוקשת והפופולארית ביותר היא הסרת שיער בלייזר.

איך עובד מכשיר הלייזר?

מכשיר הלייזר שולח קרן לייזר אל עבר זקיקי השיער. אנרגיית החום שנפלטת מהקרן נקלטת בשערה, עוברת לזקיק, פוגעת במלנין שנמצא בו והורסת אותו כך שהשיערה מפסיקה לצמוח. כדי שלא לגרום לנזקים וכדי לאפשר לאנשים רבים ושונים לבצע הסרת שיער בלייזר פותחו מכשירים שונים, בצורה זו יכולים יותר אנשים לבצע את הטיפול. מכשיר הלייזר פועל בצורה הטובה ביותר על שיער כהה ועור בהיר משום שהשיער הכהה סופג יותר אור והעור הבהיר סופג פחות אור.

האוכלוסייה שלא מתאימה לטיפולי הלייזר כוללת: בלונדינים, ג'ינג'ים ובעלי שיער שיבה ואנשים שמשתמשים בתרופות נגד אקנה ותרופות שמתבססות על זהב. כמו כן, התרופה לא מתאימה לאנשים שחולים בויטליגו ולא רצוי לבצע את הטיפול באזורים שיש בהם קעקוע משום שהטיפול עלול לגרום לצלקת. תשומת לב צריכה להינתן גם במקרה של צמיחת שיער שנובעת מבעיה הורמונלית. כדי לדעת האם המטופל מתאים לטיפול עליו לעבור אבחון יסודי אצל רופא מוסמך שמתמחה בהסרת שיער בלייזר.

מה כולל האבחון?

בדיקת ההתאמה היא חלק קריטי בטיפול ואין לבצע הסרת שיער בלייזר בלי לעבור אותה. הבדיקה חייבת להתבצע על ידי מוות מוסמך או צוות מקצועי שעבר הכשרה מתאימה. במידה ויתגלה שהטיפול מתאים למטופל יצטרך גם הוא להתבצע על ידי צוות מקצועי ומוסמך. במהלך האבחון יבדוק הצוות את גוון העור, גוון השיער, צמיחת השיער ומצבו הבריאותי של המטופל. במידה והטיפול יתאים, יספק הצוות את כל האינפורמציה הנחוצה ויסביר למטופל את כל הפרטים – גם אם המטופל כבר קרא על הנושא ונראה לו שהוא כבר "יודע הכל". הצוות יסביר למטופל מהן התוצאות הצפויות, כמה טיפולים הוא צריך לבצע (פחות או יותר) כדי לקבל את תוצאה מוצלחת, כל כמה זמן יהיה עליו להגיע לטיפולים, מהן תופעות הלוואי האפשריות ויסביר מדוע יש להיזהר מחשיפה לשמש בתקופת הטיפול.

כמו כן, יסביר הצוות כיצד להתכונן לטיפול – מתי לגלח את השיער, איזה משחת אלחוש כדאי למרוח כדי להפחית את תחושת חוסר הנוחות (כן – בניגוד לפרסומות הטיפול אינו נעים במיוחד) ויספק מידע על המכשיר. בשלב זה מומלץ לשאול את הצוות את כל השאלות וביניהן יש לברר האם המכשיר חדיש, קיבל את כל האישורים הדרושים של ה- FDA, ה- CA ומשרד הבריאות והאם הוא מכיל זרוע קירור שמפחיתה את הכאב.

התחרות קשה, המחירים יורדים והלקוחות מרוצים

בתחילת דרכו של הלייזר בארץ היו המחירים גבוהים בצורה קיצונית אך בעקבות ההתפתחות שחלה בתחום והקמתם של מכונים להסרת שיער בלייזר – מכונים שנמצאים בערים רבות בארץ החלו המחירים לרדת בצורה משמעותית, בכל זאת – התחרות הקשה מובילה להטבות. איננו אומרים שהמחירים של הטיפול זולים אך אם חושבים על הסכומים המצטברים שרבים מאתנו מוציאים על רכישת סכיני גילוח, מכשירי הסרת שיער, קרמים ושעווה ניתן לומר כי מחיר טיפולי הלייזר משתלם, על אחת כמה וכמה כאשר המטופל הוא סטודנט.

סטודנטים – ללמוד וליהנות מעור חלק

אחד הדברים המשמחים בלהיות סטודנט בימינו הוא האפשרות לקבל הנחות במכונים שונים שמבצעים הסרת שיער באמצעות מכשירי לייזר. מכוני הלייזר מעניקים את ההטבות הללו משום שהם רואים בסטודנטים כוח קנייה משמעותי ויודעים שלסטודנט הממוצע אין יותר מידי כסף.

כדי לקבל את ההנחות שעשויות להקל על הארנק בצורה משמעותית יש להציג תעודת סטודנט וכמובן – לעבור אבחון מסודר.

אם אתם סטודנטים מומלץ עבורכם לנצל את ההזדמנות – לקבל המלצות מחברים, בני משפחה וחברים, לגלוש בפורומים, לבחון אתרים של מכונים להסרת שיער בלייזר ולהשוות מחירים של טיפולים שניתנים ללא הנחה – כך תוכלו לראות האם ההנחות באמת משתלמות יותר.

לאחר שתבחרו כמה מכונים תוכלו למלא פרטים באתר או לצלצל אל המכון ולקבל הצעות מחיר, כמובן שיש לומר לנציגים שאתם סטודנטים.

הסרת שיער בלייזר במהלך הלימודים תוכל לחסוך לכם הרבה זמן ובסך הכל מדובר על תקופה לחוצה כך שיש חשיבות רבה לזמן. טיפולי הלייזר אינם נמשכים הרבה זמן ורוב המכונים עובדים במשך שעות רבות כך שאם תגידו למכון שאתם סטודנטים הם יסייעו לכם למצוא זמן מתאים ואפילו יתנו לכם עדיפות בתור.

כמה המלצות לדרך

כדי למנוע טעויות החלטנו לרכז לכם כמה פרטים חשובים שיש לזכור:

9 המלצות לפני שמתחילים בטיפול הסרת שיער בלייזר

  1. אם החלטתם לנצל את הנחת הסטודנטים חשוב שתזהרו מפיתויים – כלומר גם אם מכון כלשהו מציע לכם הנחה או מחיר נמוך במיוחד ללא קשר להנחה יש לבדוק מהו המונטין שלו, כמה זמן הוא קיים, מהם אחוזי ההצלחה שלו והאם הוא מחויב לתהליך שיכול להמשך לא מעט זמן (משך זמן הטיפול תלוי בנתונים של המטופל). מכון שמציע מחירים נמוכים באופן קיצוני צריך להעלות אצלכם חשד.
  2. המטפל שלכם חייב להיות צוות עם הכשרה רפואית – אם יש לכם ספק בקשו מהצוות להציג בפניכם את התעודות שלו.
  3. בדקו האם מכשיר הלייזר מתקדם, מתאים לסוג העור והשיער שלכם, מכיל זרוע קירור וקיבל את כל האישורים הדרושים.
  4. בדקו האם מכון הלייזר קיבל אישור מטעם משרד הבריאות.
  5. קראו את האותיות הקטנות – הבינו על אילו תוצאות המכון מתחייב והאם הוא מעניק אחריות – אם הוא מעניק אחריות יש לבדוק על מה הוא נותן אחריות. זכרו – הבטחות עם מכוני הסרת שיער צריכות להיות רשומות גם בכתב. קראו את האותיות הקטנות ואם דבר מה אינו ברור לכם אל תחששו לשאול – זכותכם המלאה לדעת על מה אתם משלמים.
  6. מומלץ לבצע את הטיפולים במקום שקרוב ללימודים, לבית או לעבודה. במידה ואתם מגיעים עם רכב רצוי לבחור במכון שאינו נמצא במקום בעייתי מבחינת חנייה. מכון נגיש יסייע לכם לחסוך זמן יקר.
  7. גמישות בזמנים – בדקו באילו שעות המכון עובד, גמישות בשעות היא חלק מהותי מבחירת המכון שלכם משום שחלק נכבד מהיום אתם נמצאים בלימודים.
  8. היזהרו מהשמש – אל תחשפו את העור לשמש ישירה לאורך כל תקופת הטיפול ואל תשתמשו במיטות שיזוף, חשיפה לאור השמש תגרום לעור להיות עבה ורגיש יותר – דבר שמפחית את יעילות הטיפול. כמו כן, עלול השילוב בין טיפול בלייזר ובין חשיפה לשמש ליצור דלקות וכוויות.
  9. אל תבצעו טיפול במכון שמבטיח לכם הסרת שיער לצמיתות משום שאין כזה דבר, גם הסרת שיער בלייזר – שנחשבת לשיטה היעילה ביותר יכולה להסיר עד כ-90% מהשיער המיותר ותאמינו לנו שאחוזים אלו ישנו לכם את החיים.

אנו מאחלים לכם בהצלחה בלימודים וגוף חלק במהירות!