אפילטורים – מכשירים להסרת שיער ללא כאבים

תעשיית הסרות השיער רק הולכת וגדלה משנה משנה. אבל ברוב המקרים, יותר קל לקבוע פגישה עם טראמפ מאשר תור לטיפול שעווה אצל הקוסמטיקאית שלנו והמחירים של טיפולי הלייזר לא מתאימים לכל אחד ואחת.

epilators - אפילטורים

אז מה נשאר לנו לעשות? לדאוג לזה בעצמנו. הבעיה היא שהשעווה כואבת בטירוף ולגלח את הרגליים בכל יומיים זה ממש כאב ראש.

אבל אל תתייאשו – היום כבר יש אופציות נוספות.

היום נדבר על מכשיר להסרת שיער לא כואבת שעושה עבודה לא רעה בכלל, מכשיר האפילטור. 

אפילטורים – כמו שעווה מינוס הכאב 

האפילטור הוא מכשיר הסרת השיער הביתי הכי פופולרי שיש – ויש לזה סיבה. אלו המכשירים עם יחס העלות-תועלת הגבוהה ביותר והמובילים שבהם הם מכשירי הסרת השיער הביתיים הכי זולים והכי יעילים שאפשר למצוא היום.

אם היה לך ניסיון עם מכשיר כזה לפני כמה שנים והחלטת שזה לא בשבילך – שווה לתת לזה צ'אנס נוסף כי השוק השתנה לחלוטין. בשנים האחרונות חלה התקדמות אדירה בתחום והיום השימוש באפילטור איכותי כמעט ולא כואב ומספק עור חלק לגמרי.

איך הוא עובד?

למרות שהמילה אפילטור דומה מאוד לאפילציה, המכשיר הזה עובד לגמרי אחרת.

בלי להיכנס להסברים טכניים מדי, האפילטור הוא מכשיר הבנוי מצבתות או דיסקיות מתכת שתופסות את השיערות ומסתובבות על ידי מנגנון חשמלי.

לאחר שהצבתות או דיסקיות המתכת, שמתפקדות כמו פינצטות, תופסות את השיערות – הסיבוב גורם לתלישתן מזקיק השיערה.

איך בוחרים אפילטור

יש אפילטורים שעובדים עם דיסקיות ויש כאלו שעובדים עם צבתות, כאשר מכשירים המסירים שיער על ידי דיסקיות בדרך כלל פחות יעילים מאשר מכשירים המבוססים על צבתות, אבל מצד שני מכשירי הדיסקיות זולים יותר.

הטיפים שלנו לקניית אפילטור הם:

  •  בחרו במכשיר עם פנס. זה נשמע מיותר ומוגזם, אבל גם בתאורה מושלמת אפשר לפספס שיערות ממש בקלות והאור הקטן הזה יציל אותך לא פעם.

  • אם בחרתם באפילטור צבתות חשוב שתדעו שככל שיש יותר צבתות המכשיר יכול להסיר  שיער בצפיפות גבוהה יותר.

  • אם חיפשת מכשיר להסרת שיער לגבר, כדאי לבחור במכשיר שמסיר שיערות בצפיפות גבוהה. אפילטור צבתות עם מספר גבוה של פינצטות (אזור ה – 40) יהיה פתרון מעולה לגברים.

  • זכרו שככל שראש המכשיר רחב יותר, הטיפול יהיה יעיל ומהיר יותר, אך עם זאת הוא גם יכאב יותר.

ההמלצה שלנו היא לעשות חקר שוק כמו שצריך ולמצוא מכשיר איכותי עם ביקורות טובות.  

איפה קונים: אפשר למצוא אפילטורים מצויינים בחנויות שונות בארץ ודרך אתר זאפ תוכלו למצוא את המחירים הכי טובים.

אופציות נוספות הן לרכוש מכשיר הסרת שיער לא כואב באלי אקספרס, אבל מכשירים כאלו בדרך כלל לא מאוד איכותיים. אם אתם רוצים להנות מהמכשירים הכי מתקדמים בשוק במחירים הכי שווים לכו על אמזון.

יתרונות האפילטור

  •  יעיל – המכשיר מסיר את השיערות מהשורש שלהן, בדומה לשעווה. התוצאות מעולות ומספקות עור חלק לאורך זמן.
  • עובד גם על עור רטוב – אפילטורים רבים, לרוב אלו האיכותיים, עושים את העבודה גם אחרי מקלחת. אם זה לא מספיק לך, אז בחלקם אפשר להשתמש אפילו בזמן המקלחת. 
  • הכאב זניח, אם בכלל – לאחר כמה טיפולים ראשונים שעלולים לגרור כאב קל, תתרגלו לטיפול החדש וזה כבר ממש לא יכאב.
     
  • משתלם כלכלית –  בהנחה שקונים מכונה להסרת שיער לא כואבת ברמת איכות גבוהה שמחזיקה כמה שנים, קניית מכשיר כזה חוסכת לא מעט כסף על טיפולי שעווה וגילוח.

חסרונות האפילטור

  • יכול להיות לא זול – אפשר למצוא אפילטורים גם ב-150 שקלים, אבל אם רוצים להנות ממכשיר איכותי שמחזיק שנים המחיר בדרך כלל מתחיל ב-500 שקלים וצפונה.

  • לא מתחרה בלייזר ואפילציה – שיטות הסרת שיער כמו לייזר, אפילציה ו-SHR מספקות תוצאות שנשארות לטווח ארוך. כאן התוצאות מחזיקות למשך כמה שבועות, מקסימום חודש. 

    אם הסיבה שחיפשת מכשיר הסרת שיער היא שאין לך עניין בהתעסקות בהסרת שיער, אפילטור בדומה לשעווה דורש תחזוק אקטיבי. 

  • לא מתאים לכולם – הסרת שיער ביתית יכולה לחסוך הרבה כסף וזמן. אבל מצד שני, היא גם בעייתית עבור מי שרוצה להסיר את השיער ממקומות אליהם קשה לנו להגיע בעצמנו.

    זה קורה גם לנשים, אבל בעיקר לגברים שרוכשים מכונת הסרת שיער לגבר בתקווה להסיר לעצמם את השיער מהגב. אז כן, אפשר לבקש מהבת זוג או מחבר אמיץ לעזור לך, אבל לא בטוח שזה מה שחלמת עליו.

לסיכום

האפילטורים של היום הם מכשירים יעילים מאוד, הם לא מכאיבים ובטווח הארוך הם יכולים לחסוך לך לא מעט כסף על הסרות שיער.     

עם זאת, הם עדיין ידרשו ממך להסיר את השיער בכל כמה שבועות ומהבחינה הזו, הם עדיין לא יכולים להתחרות ביעילות של סדרת טיפולים במכוני הסרת שיער בלייזר

 

התוכן באתר שלנו נועד לעזור לך להסיר את השיער שלך בצורה יעילה, איכותית ומשתלמת ככל האפשר. עם זאת, הכותבים שלנו לא רופאים או מומחים להסרת שיער. חשוב להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים טיפולי הסרת שיער.