הסרת שיער בפנים ללא גילוח – חלק 2

הסרת שיער בפנים ללא גילוח – מה כדאי לעשות

בניגוד לזיפים המסוקסים שחלק מבנות המין היפה אוהבות, שיער פנים אצל נשים נחשב ללא אסתטי, לא מושך וגברי. אשה לא יכולה לשדר נשיות כאשר יש לה שיער על הפנים ולכן יש להוריד אותו ויפה שעה אחת קודם.

לשמחתנו, הקדמה מובילה לשינויים רבים שמשפיעים על חיינו באופן חיובי. בין ההתפתחויות השונות ניתן למצוא את שיטת הסרת שיער בלייזר, שיטה זו מתאימה גם להסרת שיער בפנים והיא נחשבת לשיטה יעילה ביותר – אולי לשיטה הטובה ביותר להסרת שיער. לפי הנתונים הסרת שיער בלייזר מסייעת לנשים רבות בכל רחבי העולם, מאפשרת להן להפסיק את העיסוק בהסרת שיער בשיטות הישנות אשר דורשות הסרה כל שבועיים לכל היותר ומאפשרת לרבות ליהנות מעור חלק ונקי –  דבר שמשפר את ביטחונן העצמי והופך אותן לנשיות, מושכות ויפות.

מהן הסיבות לצמיחת שיער בפנים בקרב נשים?

צמיחה של שיער בפנים בקרב נשים עשויה להיות תוצאה של תורשה או שינויים הורמונליים. כמו כן, יש נשים שסובלות משיעור יתר משום שרמת ההורמונים הזכריים (נקראים בשם: אנדרגונים) שלהן גבוהה. סיבות אחרות שעשויות לגרום לצמיחת שיער מוגברת הן תסמונת השחלות הפוליציסטיות, מחלות שכוללות בעיות בבלטות יותרת הכליה, שימוש בתרופות שונות כמו למשל: סטרואידים אנאבוליים, מיניקסידיל, טסטוסטרון ותרופות נוספות. ניתן לגלות מהי הסיבה לשיעור היתר באמצעות בדיקות הורמונליות, סריקות אולטרסאונד, בדיקות אצל גניקולוג ובדיקות אחרות.

מספיק לגלח את הפנים!

האזורים בהן נהוג להסיר שיער בפנים הם הלחיים, הפאות, השפם והסנטר, כמובן שרוב הנשים מסירות שיער בגבות אך לא נעסוק באזור זה. כפי שציינו – בעבר, לא היו לנשים יותר מידי אפשרויות להסרת שיער משום שהשיטות היו מוגבלות והרבה פחות יעילות מהשיטות של ימינו. אחת השיטות הלא יעילות להסרת שיער בפנים היא גילוח. גילוח שיער הפנים לא פוגע בשורש של השיערות כך שהוא גורם לשיער להפוך לזיפים של ממש כאשר השערות מתעבות והופכות לכהות יותר. אם לא די בזאת, השיער צומח במהירות והגילוח עלול לגרום לגירויים. בשורה תחתונה – אם אתן סובלות משיעור בפנים אל תשתמשו בסכיני גילוח – הם רק יחריפו את המצב ויגרמו לכם להשתעבד להסרת השיער.

הפתרון לשיער מיותר בפנים – הסרת שיער בלייזר

כפי שציינו – עם חלוף השנים התפתחו מגוון שיטות יעילות שמסירות את שיער הפנים בצורה טובה ומדויקת ובין השיטות המומלצות ניתן למצוא את טיפולי הלייזר. טיפול באמצעות מכשיר לייזר דורש מהמטופלת להגיע אל המכון לכמה מפגשים כאשר כל מפגש נמשך כ-10 דקות בממוצע. במסגרת הטיפול פולט מכשיר הלייזר קרן לייזר שפוגעת בפיגמנט הכהה של השיערה, הורסת את השורשים של השערות ומשמידה אותן.

לפני טיפול לייזר צריכה המטופלת להגיע לפגישת אבחון במהלכה בודק המטפל את מצבה הרפואי, את צבע השיער שלה ואת צבע העור שלה, בהתאם לנתונים הוא בוחר את מכשיר הלייזר המתאים. בחלק מהמקרים המטופלת לא תתאים לטיפול, הסיבות לחוסר ההתאמה יכולות להיות שיער בהיר – בלונדיני או ג'ינג'י, מצב בריאותי, גיל וסיבות נוספות, האבחון הוא הכרחי כדי להימנע מסיכונים מיותרים בהסרת שיער בלייזר בפנים.

להסרת שיער בלייזר בפנים ובכלל – בחלקים אחרים בגוף יש יתרונות רבים, נציין כמה מהם.

8 יתרונות להסרת שיער בלייזר בפנים:

  1. עור חלק – בניגוד לגילוח ולשיטות ישנות אחרות, הלייזר משאיר את עור הפנים חלק ונעים.
  2. אחוזי הצלחה גבוהים – טיפולי הלייזר יכולים להסיר עד כ-90% מהשיער המיותר.
  3. מחיר – אולי זה מפתיע, אך אם מחשבים את הסכום שמשקיעים בהסרת שיער בגילוח ובשיטות ישנות אחרות מגיעים להוצאה מכובדת שכן הסרת השיער מתבצעת בתדירות גבוהה מאוד, לעומת זאת – הסרת שיער בלייזר פוגעת בשורש השערה ומסוגלת להסיר עד כ-90% מהשיער המיותר כך שבסופו של דבר המחיר משתלם. קצת על המחירים של הלייזר: במידה ומבצעים 12 טיפולי לייזר בפנים יעלה כל טיפול כ- 280 ₪ בממוצע. יש לציין שהמחירים משתנים בין מכון למכון ושניתן למצוא מבצעים שיפחיתו את המחיר בצורה משמעותית.
  4. הפסקת השעבוד – הטיפול המוצלח שולח את המטופלת לחופשי ומפסיק את השעבוד לטיפולי הסרת שיער.
  5. חסכון בזמן – בגלל שלא צריך להסיר שיער כל שני וחמישי מתפנה למטופלת הרבה זמן.
  6. עלייה בביטחון העצמי – עור הפנים החלק משפר את מצב הרוח ומחזק את הביטחון העצמי של האשה, כך שאם בעבר היא נרתעה מהמצאות באזורים מוארים או חשה חוסר נוחות כאשר ליטפו את פנייה – הטיפול יפסיק את התחושות הלא נעימות הללו.
  7. מהירות – טיפול הסרת שיער בפנים נמשך מספר דקות כך שהוא לא גוזל מהמטופלת הרבה זמן.
  8. בטיחות – טיפולי הסרת שיער בלייזר נחשבים לטיפולים בטוחים ולרוב יהיו תופעות הלוואי: רגישות ואדמומיות, תופעות אלו יחלפו תוך כמה שעות.

אם החלטתן לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר בפנים, מומלץ עבורכן לבחון את האפשרויות, לבדוק מחירים (לא להתפשר על מכון רק משום שהוא גובה מחיר נמוך), לבדוק האם מכשיר הלייזר חדיש ואיכותי ולוודא שהטיפול מתבצע על ידי רופא מוסמך או מטפל מתחומי הרפואה שעבר הכשרה מתאימה.