הסרת שיער בלייזר ללא כאב – המדריך המלא

הסרת שיער בלייזר ללא כאב – זה אפשרי! הסרת שיער בלייזר הופכת במהירות אופציה מאוד פופולרית עבור אלה המבקשים להסיר את השיער באופן קבוע, אך ארוך טווח תוצאות שונות ממטופל למטופל, ריכזנו עבורכם מדריך בין 10 שלבים כדי שהטיפול יהיה מושלם עבורכם וללא כאב.

 

1) צריך להבין כי הסרת שיער בלייזר עובדת הכי טובה על שיער כהה ועור בהיר, אך כיום קיימת טכנולוגיה שיודעת להתמודד עם סוג זה של בעיה.

הסרת שיער בלייזר ללא כאב

2) הימנע מהסרת שיער מהשורש (פינצטה , שעווה, וכו')  לפחות 6 שבועות לפני הטיפול שלך. רק לגלח או להשתמש בחומרי מקריחי שיער כדי לנהל את הצמיחה.

3) בחר מכון להסרת שיער בלייזר שמשתמש בטכנולוגיה חדישה ביותר כדי למזער את כאב, כגון, השתמש בקרם/ג'ל כדי לטשטש את הכאב לפני הטיפול

4) קבל התייעצות! פגוש את הרופא/יועץ להסרת שיער כדי לבדוק שאתה מתאים לטיפול דבר שיכול למנוע כאבים ע"י בחירת מכשור מתאים

5) גלח ממש לפני הטיפול את השיער שלך באופן הדוק – זה ימזער את הכאב.

6) הימנע מקופאין משך 24 שעות לפני הטיפול שלך. זה יהיה גם לעזור עם כאב, ואתה תהיה רגוע יותר.

7) במהלך הטיפול, צפה לכאב. זה יכול להיות מתואר כסטירות גומייה העור שלך או כמו הסרת שיער בפינצטה של שערות מרובות בבת אחת (אם תצפה לכאב אז בתת מודע לא תופתע)

8)  שתף את הרופא המטפל בכאבים שלך במהלך הטיפול, הם אולי יצטרכו להתאים את עוצמת לייזר, נוזל הקירור, או, במקרים מסוימים, השתמש בקרם אלחוש על העור שלך.

9) כשאתה עוזב את המרפאה, יכול להיות שאתה תהייה מעט אדום עם עיגולים אדומים באזורים  היותר רגישים של העור שלך. טכנולוגית לייזר ישנה יכולה להשאיר את העור שלך שרוף לכמה ימים, אבל מטכנולוגיה חדשה אתה צריך להתאושש תוך שעה, ראה גם סיכונים בהסרת שיער בלייזר.

10)  תהייה מודע לאופן פעולה של הטיפול בלייזר. אתה צריך לשים לב שבמשך 24 השעות הבאות, השערות שטופלו לא יגדלו. לאחר הזמן, הם יתחילו "לצמוח" כבמחצית השיעור שלפני הטיפול עד שהם יצפרו מספיק נפח כדי להסירן שוב, לא להשתמש בפינצטה כדי לשלוף את השיערות שצומחות.

  • כאמור בתהליך הסרת שיער בלייזר יש כאבים מסויימים בהתאם לרגישות העור, צבע האור, סוג מכשיר, שימוש במשחת אלחוש וכו… יד דרכים להפחית את הכאבים ולכן יש צורך לבצע את הטיפולים במכון מקצועי עם וותק שמכיר את התופעות הכאב ויודע איך למזער אותם.