מדריך להסרת שיער גוף לגברים

מדריך להסרת שיער גוף לגברים – מהם השיטות המומלצות?

הסרת שיער גוף, כבר מזמן לא נחשבת נשית או מיועדת לספורטאים מקצוענים בלבד, העוסקים בשחיה, בניית גוף וכדומה. כיום, גברים רבים מקפידים להסיר שיער מיותר מגופם, כחלק משמירה על אסתטיקה של הגוף ומראה נאה. מרבית הגברים מבקשים לדלל את שיער גופם, בעיקר באיזור הגפיים, החזה והגב, ולא מבקשים להסירו לחלוטין. אם גם אתם שוקלים להסיר או לדלל את שיער גופכם, המדריך להסרת שיער גוף לגברים, הוא בדיוק בשבילכם.

הסרת שיער לגברים באמצעות שעווה

שעווה נחשבת לאחת הטכניקות הכואבות יותר להסרת שיער, אך יחד עם זאת, מדובר באחת השיטות היעילות, שכן שעווה מסירה את השיער מהשורש. הסרת השיער נעשית באמצעות נריחת שעווה חמה על האיזור המיועד, והסרתה בעזרת פיסת בד כנגד כיוון צמיחת השיער. תדירות החזרה על הטיפול היא אחת לכמה שבועות.

גילוח הפיתרון הזול ביותר

גברים רבים נוהגים לגלח את שיער הפנים שלהם על בסיס קבוע. גילוח הוא דרך קלה ומהירה להפטר משיער בפנים ובגוף, באמצעות סכין גילוח וקצף או באמצעות מכונה חשמלית. חשוב לרחוץ את האיזור המיועד לגילוח במים חמים לפני הפעולה, בכדי לפתוח את הנקבוביות וכך להשיג תוצאה טובה יותר. חשוב לדעת: גילוח מעודד צמיחה מהירה יותר של השיער (תוך יום או יומיים), ובהדרגה השיער הופך לעבה יותר. מבחינת עלויות גילוח הוא בפיתרון הזול ביותר עבור הגבר.

גוזמי שיער חשמליים

גוזמי השיער החשמליים מיועדים לגברים שמעוניינים לשלוט באורך השיער שלהם ולקצרו בצורה אסתטית ונאה, וגם לגברים בעלי עור רגיש שהשיטות האחרות לדילול והסרת שיער אינן מתאימות להם. הגוזמים החשמליים בטוחים לשימוש, ומאפשרים לכם לקצר את השערה אך לא מסירים אותה לחלוטין.

קרמים להסרת שיער

קרמים להסרת שיער לגברים ונשים הם פתרון זמין ונוח להסרת שיער, אך יחד עם זאת עלולים לגרום לעיתים לתופעות לוואי כגון גירוי בעור. הקרם מורכב מכימיקלים שפועלים על שורש השערה ומחלישים אותה עד לנשירתה. תדירות השימוש תלויה במטופל ובאיזור הגוף, אולם לרוב יש לחזור על הפעולה אחת לשבוע בממוצע. לפני שמסירים שיער באמצעות הקרם, יש לבצע "מריחת ניסוי" על איזור קטן בגוף ולוודא שאינכם מפתחים רגישות לקרם.

הסרת שיער בלייזר לגברים

עד כה, סקרנו במדירך להסרת שיער גוף לגברים את השיטות המסירות שיער לטווח קצר יחסית. הסרת שיער בלייזר לגברים היא שיטה יעילה מאוד, ובשונה משיטות אחרות, מסירה את השיער לטווח ארוך מאוד של 4-5 שנים לכל הפחות. צמיחת השיער הופכת איטית ודלילה מטיפול לטיפול, עד להסרה מלאה של השיערות. המרווח בין טיפול לטיפול הוא כחודשיים בממוצע. לכן, באיזורים בגוף שאתם מבקשים לדלל את הצמיחה בלבד, ניתן לעשות פחות טיפולים להסרת שיער בלייזר.

אלקטרוליזה

אלקטרוליזה היא שיטה להסרת שיער באמצעות מחט דקיקה, החודרת לשורש השערה, שורפת אותה ומונעת ממנה לצמוח שוב. התהליך יקר, עלול להיות כואב, ומתאים בעיקר לאיזורים קטנים בגוף בהם מבקשים להסיר את השיער המיותר, אנחנו פחות ממליצים לגברים לבצע הסרת שיער באלקטרוליזה אבל כל מקרה לגופו.

מרבית השיטות המקובלות היום להסרת שיער הוסברו במדריך להסרת שיער גוף לגברים זה. לכם נותר להשוות, ולבחור מהי השיטה המועדפת עליכם.