מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים

מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים משתנים מאזור לאזור בגוף, המלצת המדריך לבצע השוואת מחירים בין מכוני הסרת שיער השונים ולקבל החלטה.

נשים הן לא היחידות שרוצות להסיר שיער בלייזר, מספר הגברים שמסירים שיער או שמבצעים דילול שיער עולה משנה לשנה, אם תלכו למכוני הסרת שיער תופתעו ותראו שכ 40% מהלקוחות הן גברים, הסרת שיער בלייזר לגברים – כבר לא בושה, הנוכחות שלהם היא כמעט חצי! גברים מתחילים להסיר/לדלל שיער כבר סביב גיל ה 20 לחייהם וזה נמשך עד גלאים מאוד מבוגרים וכמו כן מכל שכבות האוכלוסיה.

מהם מחירי הסרת שיער לגבר, כמה עולה הסרת שיער לגבר?

מחירי הסרת שיער בלייזר לגבריםנתחיל מזה שלגברים יש מחירון שונה מנשים והסיבה היא פשוטה, כשאישה ממוצעת רוצה להסיר שיער בבטן או הגב מספר הטיפולים שהיא תזדקק נמוך בהרבה ממספר הטיפולים לגבר ממוצע. על כן מכוני הסרת השיער גיבשו מחירון הוגן לגברים. כמו כן תלוי האזור שבו רוצים להסיר את השיער בגלל גודל שטח הפנים שמשתנה בין האיזורים, לדוגמא הסרת שיער מהגב תעלה יותר מהסרת השיער בידיים.
אנחנו ממליצים בחום לבצע הסרת בלייזר השוואת מחירים בין מכוני הסרת שיער בלייזר השונים, כי ברוב המכונים משתמשים בציוד דומה בטכנולוגיה ולמחיר יכולה להיות השפעה רבה על החלטתכם.
יש גברים שלא מעוניינים להסיר שיער בלייזר לצמיתות אלה רק לדלל שיער – פשוט להיות פחות שיערים, יש לציין את עובדה זאת מכוני הסרת שיער בלייזר שכן זה יכול להשפיע על מחירי הטיפול.