הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר / לגברים

הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר זהו הפתרון הטוב ביותר לגברים שעלולים למצוא את עצמם עם שיער עודף בפנים, צמיחת שיער היא תורשתית ואתה עלול להיות שעיר כמו אביך, גילוח על בסיס יומי יכול לקחת זמן רב ויקר לאורך כל החיים שלך.

הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר

 

יש גברים שאולי לא אוהבים את צמיחת שיער באזורים מסוימים של הפנים. אם אתה רוצה להסיר את שיער הפנים הבלתי רצוי על בסיס קבוע, הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר היא שיטה אחת שאתה יכול לשקול.

 

התייעצות לפני הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר

לפני הטיפול, רופא העור/נציג מכון הסרת שיער יצטרך לקבוע אם אתה מועמד להסרת שיער בלייזר. שילוב של צבע עור וגוון שיער מאוד חשובים בהערכת התוצאות של הטיפול, וקביעה אם יהיה לך שינוי צבע עור כתופעת לוואי. מיקום ועובי השיער קובע את מספר הטיפולים שעשויות להיות נחוצים כדי להפחית את צמיחת השיער ובמיוחד שמדובר בהסרת שיער מהפנים.

הליך של הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר

הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר כרוכה בקרן לייזר שתסרוק הגוף באזור הרצוי להסרת השיער. לייזר פולט חום שפוגע בזקיקי השיער ומונע התחדשות שיער. שיטה זו היא לרוב לצמיתות. הסיבה לכך היא שזקיק השיער נפגע, אבל תאי השיער הם עדיין פעילים. שיער צומח במחזורים וצמיחת השיער עשויה לחזור, אבל השיער זה יצמח מחדש ידוע להיות קל יותר והרבה יותר דק במרקם.

מספר טיפולים הנדרשים להסרת שיער בלייזר בפנים לגבר

בין 6-10 טיפולים עשויים להיות נחוצים. טיפולים יכולים להשתנות בין 5 דקות לחצי שעה, עם ארבעה עד שישה שבועות זמן ממוצע בין טיפולים להסרת שיער פנים לגבר, התוצאות הטובות ביותר להתרחש לגברים שיש להם שיער כהה ועור בהיר. כמות השיער המוסר נקבע על ידי העובי של העור. עור דק, כמו בבית השחי, הוא הרבה יותר קל להסרה מאשר אזורים כגון סנטר, שבו יש עור עבה יותר.

תופעות לוואי של טיפול הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר

תופעות לוואי נפוצות הנובעות מטיפול יכולות לכלול, אדמומיות, נפיחות, גירוד ועקצוץ באזור המטופל משך זמן התופעות הן בין יום אחד לשלושה ימים לאחר טיפול. במהלך ההליך, תופעות לוואי חמורות יותר יכולות לכלול שלפוחיות, וזיהום בעור.

עלויות של טיפול הסרת שיער בלייזר בפנים לגבר

העלות של הסרת שיער בלייזר לגברים בפנים מתחילה ב 600 שקלים לאזורים כמה אוזניים ועד ל 3000 שקלים להסרת שיער בכל הפנים, אנחנו ממליצים בחום למלא את הטופס למעלה ומכוני הסרת שיער בלייזר יחזרו אליך עם הצעת מחיר, בצע הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים כדי לקבל הצעה משתלמת.

 

  • ט.ל.ח – המחירים המוצגים הם אומדן בלבד ויכולים להשתנות, כדי לקבל את המחיר המדוייק יש ליצור קשר עם מכוני הסרת שיער בלייזר.