הסרת שיער בפנים שעווה

הסרת שיער בפנים שעווה

הסרת שיער בפנים היא לא רק הסרה רק לנשים, אלא גם לגברים. ישנם לא מעט גברים אשר שעירים באזור הפנים במיוחד במצח, פאות, שפם, בגבות ועוד. עם הסרת שיער בפנים בשעווה ניתן להרחיק את השיער המיותר לאורך זמן רב. השעווה עצמה גורמת לשיער להיות מדולדל עם הזמן עד שהוא נחלש ואז יש לנו מקומות ללא שיער או מקומות דלילים ללא שיער. אם החלטתם על הסרת שיער מהפנים בשעווה, חשוב שתבצעו זאת ע"י איש מקצוע עם ניסיון רב וזאת על מנת שלא תגרמו לעצמכם פציעות שונות וזיהומים.

למה דווקא הסרת שיער בפנים עם שעווה?

השעווה היא חומר חזק אשר גורם עם הזמן לשערה להיות חלשה יותר, שימוש בשעווה מדי חודש גורם לנו לקבל פנים חלקות יותר וללא שיער מיותר. השעווה מגיעה בשני צורות שעווה קרה או שעווה חמה, לרוב עושים שעווה חמה. השעווה עצמה מוציאה את השערה מהשורש מה שגורם לה לצמוח לאט. לכן הרבה אנשים מעדיפים לעשות שעווה בפנים מעל פני שיטות הסרת שיער אחרות.

מהן הסיבות להורדת שיער מהפנים?

ישנם לא מעט סיבות להסרת שיער הפנים בשעווה. הסיבות כוללות בין היתר: נראות ובולטות השיער בחיי היום יום ע"י אנשים שאנו באים איתם במגע, בין אם זה בעבודה או במטלות פשוטות שאנו צריכים לבצע ואפילו ביציאות עם חברים. שיעור היתר מביא לחוסר ביטחון מה שגורם לנו להרגיש לא טובים ויפים מספיק. מעבר לכך שיעור היתר גורם ללא מעט גברים ונשים לחוש בושה עקב השיער. לכן על מנת להרגיש טוב יותר עם עצמכם ולהחזיר לכם את הביטחון העצמי שעבד עם השנים, רצוי שתסירו את השיער בשעווה על מנת שלא תגדל הרבה זמן ואתם תיהנו מפנים חלקות.

למי מתאים הסרת שיער בפנים בשעווה?

הסרת שיער בפנים בשעווה מתאים גם לנשים וגם לגברים, במיוחד לאנשים אשר אזור הפנים שלהם הוא שעיר מאוד ובולט לעין.

באיזה גילאים מומלץ לעשות הסרת שיער בפנים בשעווה?

הגיל המומלץ להסרת שיער בפנים בשעווה הוא בגילאים בוגרים יותר, כאשר העור שלנו פחות עדין לחומר השעווה. זה יכול להיות מגילאי 18 ומעלה. לפני כן, אנחנו בעיצומו של גיל ההתבגרות מה שגורם לשיער לצמוח יותר בגלל ההורמונים השונים שמשתוללים אצלנו בגוף. אם אתם רוצים לראות תוצאות טובות יותר עדיף לעשות הסרת שעווה בגיל בוגר יותר מ-18 ומעלה. כמו כן, ישנם אשים אשר שיעור היתר נראה אצלם בגיל מבוגר יותר כמו 30, לכן יש לעשות זאת בהתאם לשיעור היתר אך לא בגיל ההתבגרות.

האם הורדת שיער מהפנים בשעווה כואבת?

הורדת שיער מהפנים עם שעווה מעט כואבת בשניות הראשונות, אך ככל שעושים אותה עם הזמן מתרגלים לעוצמת הכאב. בשיטה זאת ניתן להתהדר בפנים חלקות משיער לתקופה ארוכה מאוד ביחס לשיטות אחרות. לאחר תקופה מסוימת אף תשימו לב שהשיער מתדלדל במקומות מסוימים בגלל היחלשותה על השערה.

כמה זמן לוקח לשערות לצמוח מחדש עם שעווה?

עם הסרת שיער פנים בשעווה לוקח לשיער לצמוח בין שלושה שבועות עד חודש, תלוי בצמיחה של כל אחד ואחד. ישנם אנשים אשר הצמיחה שלהם איטית מאוד והם יכולים לראות שערות רק אחרי חודש וחצי, ואילו אחרים אחרי שלושה שבועות, כך שזה מאוד תלוי בצמיחה של אדם ואדם.

מה היתרונות של הסרת שיער מהפנים בשעווה?

להסרת שיער מהפנים בשעווה יש יתרונות רבים על פני שיטות אחרות. עם הסרת שיער בשעווה ניתן לקבל עור פנים חלק ונעים לאורך זמן רב, מאחר שבהסרה זאת השערה יוצאת מהשורש ולוקח לה זמן לגדול שוב. אחרי כמה טיפולים של הסרת שיער בשעווה, ישנם לא מעט אזורים בפנים אשר השיער שם מתדלדל, כלומר נחלש עם השנים. מדובר על שיטה קלה, נוחה ופשוטה אשר מתבצעת תוך דקות אחדות. את השעווה ניתן אף לרכוש בפארמים השונים ולעשות אותה לבד בבית ללא צורך בקוסמטיקאית או איש מקצוע, אך יש להיזהר בהתאם להוראות האזהרה שעל האריזה.