הסרת שיער בלייזר בפנים מחירים – מחיר הסרת שיער מהפנים

מחירי הסרת שיער מהפנים בלייזר לגברים ונשים משתנים בהתאם לגוון השיער וצבע העור והאזור בפנים, ההמלצה היא להשוות מחירים ולא להסתמך על הצעה אחת.

 

הסרת שיער בלייזר בפנים - מחיריםהפנים הם כרטיס הביקור שלנו וכמעט תמיד הם חשופים בניגוד למקומות אחרים בגוף שניתן להסתירם, שיער לא רצוי באזור הפנים יכול להיות מביך מאוד ולפגוע בביטחון העצמי.

נשים וגברים רבים מגלחים את השערות באזורים שונים בפנים שלהם, מאות ואולי אלפי פעמים במהלך חייהם. יש לכם אופציה לא לבזבז על זה יותר זמן וגם לחסוך באלפי שקלים במהלך תקופה של חיים שלמים. זמן הסרת שיער בלייזר בפנים לוקח מספר בודד של דקות ותוך מספר מועט של טיפולים התוצאות לא יאחרו מלהגיע.

הסרת שיער בלייזר בפנים מחירים

טווח מחירי הסרת שיער בלייזר בפנים מלאות נעים בין 2400 ל 2900 ₪, מחירים אלה משתנים אם ברצונכם להסיר שיער בלייזר בפנים באזורים קטנים יותר או באזורים נפרדים כגון: גבות, שפם, לחיים, מצח ואוזניים – לכל אזור בנפרד טווח מחירים משלו, את המחיר הסופי תקבלו לאחר פגישת ייעוץ במכון להסרת שיער בלייזר ויש לעיין במחירון להסרת שיער בלייזר כדי לקבל פרספקטיבה.

 

צפו בסרטון הדגמה להסרת שיער בלייזר בפנים

 

הסרת שיער בפנים מחירים

הסרת שיער בפנים ניתן לבצע גם ללא לייזר, יש שיטות רבות אך חוץ מאפילציה אף אחת מהשיטות הן לא לצמיתות ותצטרכו לבצע את פעולת הסרת השיער בפנים כל כמה ימים ושבועות – בסופו של דבר ההוצאות על הטיפולים השוטפים יעלו על אלה של הסרת שיער בלייזר בפנים מחירים.

1) הסרת שיער בפנים באמצעות חוט – השיטה הנפוצה ביותר היא באמצעות חוט התופס את השיער ומסיר אותה מהשורש, יש כיום מספר מכשירים מאוד זולים שבאמצעותם ניתן לבצע זאת כדוגמת מכשיר ה "סליק".

3) שעווה – שיטה זו גם זולה ונפוצה אך יש הנמנעים מלהשתמש בה באזור הפנים בגלל רגישותם לחום.

2) גילוח – שיטה זו לא מומלצת כי היא מעודדת צמיחת שיערות עבות ויוצרת זיפים.

1) הסרת שיער בפנים באפילציה – בשיטה זו תוכלו להגיע לתוצאה של הסרת שיער לצמיתות אך דעו שטיפוליה יקרים כמעט כמו אלה של הסרת שיער בלייזר, לשיטה זו יש תופעות לוואי כמו צלקות

 

  • קרדית ל TimelessLaserClinic – סרטון מיוטיוב.