דילול שיער בחזה לגברים באמצעות לייזר

דילול שיער בחזה לגברים באמצעות לייזר הפך להיות נפוץ בשנים האחרונות בקרב גברים שרוצים להפחית את כמות השיערות באזור החזה אך אינם אוהבים את המראה החלק למשעי.

אם נחזור קצת אחורה בשנים נראה שהסרת שיער באזורים שוהים בגוף היתה נחלתם של נשים בלבד אך עם התפתחות המודעות אצל הגברים, שהרבה שיערות אל הגוף זה פחות אסתטי החלו הגברים לגלח שערות באזורים שונים בגופם שבין האזורים הנפוצים הוא החזה.

שיערות בחזה כן או לא?

התשובה היא מאוד לא חד משמעית – תלוי את מי שואלים, יש גברים שמעדיפים שיערות בחזה ובעינם זה גברי וכמו כן יש נשים שמעדיפות גברים עם שערות בחזה לעומת זאת יש גברים שבעינם זה לא אסתטי וכמו כן גם הנשים מעדיפות את אותן גברים חלקים.

כמו שאתם רואים התשובה היא לא חד משמעית – מה שבטוח זה שאם יש לך הרבה שערות בחזה, יש מה לעשות עם זה, ניתן לדלל אותם באמצעים פשוטים מאוד שנפוצים בשוק ההסרת שיער ובטוחים יחסית.

דילול שיער בחזה באמצעות לייזר

הסרת שיער בלייזר היא הדרך נפוצה מאוד בתחום הסרות שיער ועכשיו נכנס תחום חדש לשיטה זו והיא דילול שיער, אז איך מבצעים דילול שיער בחזה באמצעות לייזר?

התשובה לכך היא פשוטה מאוד – מגבילים את מספר הטיפולים, בעבר הסרת שיער בלייזר היתה ידועה כשיטה להרחקת שיער לצמיתות אך אם השנים ראו שהשיער חוזר וגדל שוב אז כבר הפסיקו עם ההצהרות האלה אבל זאת השיטה המומלצב ביותר להרחקת שיער לטווח ארוך ואם רוצים לדלל שיער באמצעות הלייזר אז פשוט מבצעים מספר מוגבל של טיפולים עד לתוצאה הרצויה.

איפה ניתן לבצע דילול שיער בחזה?

ברוב מכוני הסרת שיער בלייזר ניתן לדלל שיער, יש כיום מכוני הסרת שיער בלייזר שמוכרים חבילת טיפולים, מספר מסויים של טיפולים במחיר מסויים ואם מוסיפים עוד טיפול אז צריך לשלם תשלום נוסף, שיטה זו היא טובה כי ככה אפשר לבצע טיפולים עד שהשיער נהיה דליל עד לרמה הרצויה,  אנחנו ממליצים מאוד לבדוק כמה מכוני הסרת שיער בלייזר ולקבל חוות דעת ממטופלים שעברו טיפול דומה.

ומה עם מחירים?

העלויות הם שונות ממכון למכון לכן כדאי לברר בכמה מקומות, כמו כן יש מבצעים רבים כמו אזור 1+1 מתנה, או חבר מביא חבר, מבצעי קיץ/חורף וכו'….

אם אתם עדיין רוצים לדעת כמה עולה דילול שיער בחזה אז אנחנו מאמינים שבין 1300-2700 ש"ח, כמו שאתם רואים טווח המחירים הוא די גדול כי תלוי באיזה טכנולוגיה משתמשים וכמה טיפולים תצטרכו, אם לדוגמא תצטרכו יותר טיפולים אז מחירים הם בגבול העליון של 2700 ש"ח ויכולים להגיע גם ל 2800 או קצת יותר אם תוסיפו עוד טיפולים. כמובן המחירים מושפעים גם מהטכנולוגיה ומהמכשור השונה, יש מקומות שבהת תשלמו 1300 ש"ח ואפילו פחות לכיוון ה 1200 ש"ח, אנחנו לא תמיד ממליצים ללכת על המחיר הזול יותר, מומלץ בחום לבצע את הטיפולים במקום ידוע ומוכר ובעל ניסיון רק בתחום הסרת שיער.

 

  • כמובן שהמחירים הם אומדן בלבד

ט.ל.ח